عرض سنگ درپوش

قیمت سنگ درپوش دیوار

به این مطلب امتیاز دهید

قیمت سنگ درپوش دیوار

قیمت سنگ درپوش دیوار، به عنوان یک سنگ که برای جلوگیری از ورود آب در ساختمان ها استفاده می شود، در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد اهمیت است. استفاده از سنگ درپوش به عنوان یک لایه محافظ بر روی دیوار می‌تواند تا حد زیادی به جلوگیری از نفوذ آب کمک کند. این عملکرد مهم به دلیل ویژگی‌های انواع سنگ درپوش و نحوه نصب آن روی دیوار اتفاق می‌افتد. بیشتر سنگ های درپوش که در ساختمان استفاده می شود، درپوش هایی است که از انواع سنگ تراورتن تهیه می شود.

قیمت سنگ درپوش دیوار به عواملی زیادی وابسته است. مهمترین عاملی که در تعیین قیمت این سنگ ها موثر است، کیفیت سنگ است. باید از سنگ هایی بعنوان درپوش استفاده کرد که دارای تراکم قابل قبولی باشند. در صورتی که سطح سنگ درپوش به اندازه کافی متراکم باشد، میزان نفوذ آب از روی سطح سنگ به داخل دیوار تا حد زیادی کاهش می‌یابد. تراکم سطحی سنگ درپوش می‌تواند تا حد زیادی روی قیمت سنگ درپوش دیوار تاثیر گذار باشد.

مورد بعدی که میتوانید در کیفیت سنگ درپوش تاثیر گذار باشد میزان سوراخ هایی است که در سنگ درپوش وجود دارد. مقدار سوراخ‌های موجود در سنگ درپوش می‌تواند تأثیر مستقیم بر کیفیت آن داشته باشد. مقدار و اندازه سوراخ‌ها در سنگ درپوش می‌تواند به رد شدن آب از سطح سنگ کمک کند. در صورتی که سوراخ‌ های سنگ بزرگ و یا تعداد آن ها زیاد باشد، آب می‌تواند به سادگی با عبور از آنها به زیر سنگ درپوش نفوذ کند و در نتیجه رطوبت و خطر پوسیدگی و آسیب به دیوار را افزایش دهد.

 

قیمت سنگ درپوش دیوار
قیمت سنگ درپوش دیوار

 

عوامل موثر بر قیمت سنگ درپوش دیوار

قمیت سنگ درپوش دیوار مانند همه ی سنگ های به یک سری عوامل بستگی دارد. بعضی از این عوامل محیطی هستند و بعضی دیگر مربوط به نسیت سنگ هستند. برخی از عواملی که روی قیمت سنگ های درپوش تاثیر گذار خستند را با هم بررسی میکنیم:

تاثیر نوع سنگ در قیمت سنگ درپوش دیوار

نوع و جنس سنگ درپوش دیوار می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر قیمت آن داشته باشد. برخی از سنگ هایی که دارای کیفیت بالاتری هستند مانند سنگ تراورتن و سنگ مرمریت از قیمت بالاتری برخوردار هستند. این سنگ‌های طبیعی نیز دارای درجه های مختلفی از کیفیت هستند. هر چقدر سنگ دارای کیفیت بالاتری باشد، قیمت سنگ درپوش دیوار که از این سنگ تهیه می شود بالاتر است.

سنگ‌های مصنوعی در مقایسه با سنگ‌های طبیعی قیمت کمتری دارند. این سنگ‌ها از مواد مصنوعی ساخته شده و اغلب به صورت صنعتی تولید می شوند. قیمت کمتر مواد اولیه تشکیل دهنده این سنگ ها موجب می شود تا قیمت سنگ درپوش دیوار که از این سنگ ها ساخنه می شود نیز ارزان تر باشد.

آنالیز فنی سنگ و تاثیر آن بر قیمت سنگ درپوش دیوار

ویژگی‌ های فنی سنگ مانند میزان مقاومت سنگ درپوش در برابر فرسایش، مقاومت در برابر حرارت زیاد و حتی آتش، میزان تحمل در برابر فشار و شکستگی و  همچنین مقاومت در برابر تغییرات دمای محیط نیز تأثیر مستقیم در قیمت سنگ درپوش دیوار دارد. سنگ‌های درپوشی که که آنالیز فنی بهتری دارند دارای قیمت بالاتری هستد. هر چقدر سنگ دارای مشخصات فنی بهتری باشد، میزان آبی که در اثر بارش از خود عبور می دهد کمتر است.

ثاثیر ضخامت و ابعاد روی قیمت سنگ درپوش دیوار

ضخامت و اندازه سنگ درپوش می‌تواند تأثیر قابل توجهی در قیمت آن داشته باشد. ضخامت سنگ درپوش می‌تواند تأثیر مستقیم در قیمت آن داشته باشد. سنگ‌های درپوش با ضخامت بیشتر نسبت به سنگ‌های نازک‌تر، معمولاً قیمت بیشتری دارند. مهمترین دلیل این موضوع استفاده از مقدار بیشتری سنگ برای ساخت سنگ درپوش و نیاز به فرآوری و حمل و نقل بیشتر آن است. سنگ‌های درپوش ضخیم‌ تر در مقابل ضربه‌ها و فشارهای شدید مقاومت بیشتری دارند.

ابعاد سنگ درپوش نیز در قیمت سنگ درپوش دیوار تاثیر دارد. سنگ‌ های درپوش با عرض بیشتر معمولاً قیمت بیشتری نسبت به سنگ‌ های درپوش با عرض کمتر دارند. استفاده از سنگ‌های عریض تر ممکن است نیاز به استخراج و برش بیشتری داشته باشد. همچنین به تجهیزات و ماشین‌آلات قوی‌ تری برای حمل و نقل و نصب آنها نیاز است، که این موضوع بر قیمت تأثیر گذار است.

معدن سنگ درپوش دیوار

معدنی که سنگ درپوش از آن استخراج می شود نیز ممکن است تأثیر در قیمت داشته باشد. قیمت سنگ درپوش دیوار که از بعضی معادن در مناطق خاصی استخراج می‌شوند و دارای کیفیت بالاتری هستند، ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند. بعضی از معادن نسبت به معادن دیگر معروف نر هستند و سنگ های استخراجی آنها نیز گران تر است. هر چند ممکن است که از نظر کیفیت تفاوت چندانی نداشته باشد.

تاثیر طرح و ظاهر سنگ بر قیمت سنگ درپوش دیوار

ظاهر سنگ درپوش یک عامل تاثیر گذار در تایین قیمت سنگ درپوش دیوار است. از نظر سنگ درپوش هر چقدر که رنگ سنگ درپوش به سفید نزدیک تر باشد، سنگ درپوش دارای قیمت بالاتری است. بعضی دیگر از سنگ ها دارای طرح هایی خاص بر روی سطح سنگ درپوش هستند. طرح هایی مانند طرح های شطرنجی، طرح های دورانی منظم و طرح چوب از مرسوم ترین طرح هایی هستند که بر روی سنگ های درپوش مشاهده می شود. سنگ درپوش طرح چوب جزو سنگ های درپوش بسیار محبوب در بین مصرف کنندگان است.

 

قیمت سنگ درپوش دیوار
قیمت سنگ درپوش دیوار

 

پایین ترین قیمت سنگ درپوش دیوار

عوامل موثر بر قیمت سنگ درپوش دیوار را با هم بررسی کردیم. حال که میدانیم چه عواملی روی قیمت سنگ درپوش دیوار موثر است، این سوال پیش می آید که از کجا میتوانیم ارزان ترین سنگ درپوش را خریداری کنیم. اما این نکته را در نظر بگیرید که هنگام خرید سنگ درپوش علاوه بر قیمت آن به کیفیت آن نیز توجه کافی داشته باشید. سنگ درپوشی که خریداری میکنید حتما باید کارایی لازم برای آن قیمت از ساختمان که شما خریداری می کنید را داشته باشد.

پیشنهاد میکنیم برای خرید سنگ درپوش با قیمت مناسب به مراکز بزرگ تولیدی سنگ درپوش مراجعه کنید که انواع این سنگ را در تیزاژ بالا تولید می کنند. وقتی حجم تولید یک محصول بالا می رود، قیمت تمام شده ی آن محصول برای مصرف کننده پایین تر می آید. ضمن اینکه در این مراکز به دلیل وجود سورت ها و گونه های مختلف سنگ، آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید و با اطمینان بیشتری خرید کنید. مقایسه به شما کمک می کند تا دقیقا محصولی را انتخاب کنید که برای شما کارایی دارد.

صنایع سنگ ملورینا با سال ها سابقه در تولید سنگ های ساختمانی، انواع سنگ درپوش را با قیمت مناسب تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. در این مجموعه همواره سعی برای آن است تا پایین ترین قیمت سنگ درپوش دیوار را به مشتریان عزیز ارائه دهیم. شما نی توانید با تماس با کارشناسان فروش این مجموعه ضمن استعلام قیمت سنگ درپوش دیوار، در مورد سنگی که با نیاز های شما متناسب باشد مشاوره بگیرید. سیاست این مجموعه فروش حداکثری با سود حداقلی است. لذا در راستای تحقق این سیاست کلیه محصولات با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار می گیرد.

قیمت سنگ درپوش دیوار
قیمت سنگ درپوش دیوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ