ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد

ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد

5/5 - (1 امتیاز) با تشکر از بازخورد شما

ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد

ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد با توجه به کاربرد فراوانی که این سنگ در ساختمان سازی دارد، ممکن است برای خریدارن این سنگ اهمیت قابل توجهی داشته باشد. تولید گرانیت مروارید مشهد در ضخامت های مختلفی صورت می گیرد که با هم آن را بررسی خواهیم کرد. اما اینکه چه ضخامنی از این سنگ برای استفاده در ساختمان شما مناسب است، موضوعی است که باید قبل از آن یک سری بررسی های دقیق و کارشناسی شده را انجام دهید.

ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد تا حد بسیار زیادی بستگی به کاربرد آن دارد. سنگ هر قدر که قرار باشد در نقطه ای از ساختمان استفاده شود که تحت فشار بیشتری باشد، طبیعتا برای تحمل آن فشار باید ضخامت بیشتری نیز داشته باشد. سنگ هایی که در نما و یا به عنوان پوششی برای حفظ ظاهر استفاده می شوند باید دارای قطر کمتری باشند. اما اگر سنگ برای قسمت هایی مثل کف پوش و پله های ساختمان در نظر گرفته شده باشد باید دارای ضخامت بیشتری باشد.

ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد
ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد

 

تولید ضخامت های مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد

این که مراکز تولید سنگ مروارید، کدام ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد را تولید می کنند، تا حد زیادی به دستگاه های سنگبری و تکنولوژی این دستگاه ها مربوط است. اکثر این کارخانه ها و دستگاه هایشان توانایی تولید سنگ گرانیت مروارید مشهد با ضخامت معمولی را دارند و این تفاوت توانایی زمانی مشخص تر می شود که سنگ قرار است با ضخامت های بیشتر تولید شود.

وقتی ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد بیشتر از حد معمول شود، دو مساله مهم پیش روی تولید کنندگان این سنگ قرار خواهد داشت. نکته اول این که آیا اره هایی که در کارخانه سنگبری برای برش سنگ از آن استفاده می شود، توانایی برش سنگ با ضخامت بیشتر را دارند. و نکته ی دموم اینکه اگر سنگ با ضخامت مد نظر برش داده شد، آیا دستگاه های ساب زن توانایی ساب زدن و براق کردن سطح سنگی با این ضخامت را دارند یا خیر.

با پیشرفت فن آوری به کار گیری شده در دستگاه های مختلف صنعت سنگبری، بسیاری از دستگاه های جدیدی که برای نصب در کارخانه های سنگبری تولید می شوند قادر هستند تا سنگ هایی با ضخامت بیشتر را برش و براق کنند. اما با توجه به قیمت نسبتا بالایی که این دستگاه ها در مقایسه با دستگاه های قدیمی تر که فقط سنگ هایی با قطر معمولی تولید می کردند، باید دید که کدام کارخانه ها توانایی افزایش ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد را دارند.

ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد
ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد

 

انواع ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد

سنگ گرانیت مروارید مشهد با ضخامت های مختلفی تولید می شود. می توان گفت ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد به طور کامل با کاربرد آن در ساختمان مرتبط است. بنابراین برای اینکه در مورد انواع ضخامت های این سنگ گرانیت بدانیم باید بررسی کنیم که در هر یک از کاربرد های مختلف این سنگ در ساختمان، نیاز به چه ضخامتی از این سنگ است. در زیر سعی می کنیم تا ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد برای کاربرد های مختلف را بررسی کنیم.

ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد برای نما

سنگ هایی که برای استفاده در نما ساختمان استفاده می شوند، دارای کمترین مقدار ضخامت هستد. البته این موضوع یک نکته کلی است و صرفا در مورد ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد صدق نمی کند. علت این موضوع بیشتر به این خاطر است که سنگ های نما ساختمان در معرض فشار نیستند و نیازی به این که دارای ضخامت زیادی باشند نیست و حداقل ضخامت سنگ برای این سنگ ها در نظر گرفته می شود. البته باید دقت کنید که ضخامت این سنگ ها از مقدار استاندارد کمتر نباشد. زیرا در غیر این صورت در معرض حرارت و باد و باران دچار شکستگی می شود.

ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد برای سنگ های نما بین 1/6 سانتیمتر الی 1/8 سانتیمتر است. اگر ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد از این مقدار بیشتر باشد، وزن هر متر مربع از سنگ بیشتر از حد استاندارد می شود و فیکس کردن آن روی دیوار کار سخت تری خواهد بود. استفاده از سنگ هایی با ضخامت بیشتر در نما ساختمان احتمال سقوط آن ها را بیشتر می کند و علاوه بر ایجاد خسارت مالی ممکن است با سقوط بر سر افراد خسارت جانی نیز ایجاد کند.

ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد
ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد

 

ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد برای دایوار های داخلی

یکی دیگر از نقاط ساختمان که در ساخت و تزیین آن ها از سنگ گرانیت مروارید مشهد استفاده می شود، دیوار های داخلی ساختمان است. سنگ هایی که برای دیوار های داخلی در نظر گرفته می شود تا حدود زیادی به سنگ های نما شبیه است. البته دیوار های داخلی نسبت به نما ساختمان کمی بیشتر در معرض فشار و ضربه  هستند. به همین ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد که برای این دیوار ها استفاده می شود، ممکن است کمی بیشتر از سنگ های نما  باشد.

ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد که برای دیواره های داخلی ساختمان استفاده می شود معمولا بین 1/6 سانتمیتر الی 2 سانتیمتر در نظر گرفته می شود. نیاز به ضخامت بیشتر برای این کاربرد نیست و همین مقدار ضخامت برای این دیوار ها کفایت می کند. سنگ گرانیت مروارید مشهد به خاطر ویژگی هایی که دارد یک گزینه مناسب برای دیوار های داخلی هستند و استحکام دیوار ها را بسیار بیشتر می کند.

ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد برای کف ساختمان

سنگ هایی که به عنوان کف پوش در ساختمان استفاده می شوند بیشترین میزان تولید این سنگ را به خود اختصاص داده اند. تنوع سنگ های مروارید که در کف ساختمان استفاده می شود زیاد است. در زیر رایج ترین این سنگ ها را بررسی می کنیم:

ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد 40*40

پر استفاده ترین سایز سنگ در میان انوع مختلف گرانیت مروارید، سایز 40*40 این سنگ است. این سنگ هم قیمت مناسب تری نسبت به بقیه سایز ها دارد و هم راحت تر تولید می شود. به همین دلیل هم بیشترین میزان استفاده در کف ساختمان را دارد. این سنگ از سنگ های 40 طولی که برای نما ساختمان یا دیواره ها استفاده می شود تولید می شود. خرید سنگ 40*40 مروارید مشهد یک انتخاب بسیار مناسب برای کف پوش ساختمان است. این سنگ ها ضخامتی بین 1.6 الی 2 سانتیمتر دارند که استحکام لازم را برای استفاده به عنوان کف پوش به آن ها می دهد.

ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد 60*60

تولید این سایز از سنگ گرانیت مروارید مشهد کمی از سنگ ها 40*40 دشوار تر است. تولید این سنگ ها نیازمند دستگاه های پیشرفته تری هستند. خرید سنگ 60*60 مروارید مشهد برای کف ساختمان هایی با مساحت بزرگ تر استفاده می شود. کف پاساژ ها و سالن های تجاری نیز از دیگر مکان هایی است که در کف آن از این سایز سنگ استفاده می شود.ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد در این سایز معمولا بین 1/8 الی 2 سانتیمتر است.

ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد 80*80

نسبت به دو سایر دیگر سنگ مروارید که در بالا به آن ها اشاره کردیم، این سایز در بازار سنگ های ساختمانی کمیاب تر است. هر چقدر ابعاد سنگ های مروارید بزرگ تر باشد تولید آن ها نیازمند دستگاه های پیشرفته تری هستند و کمتر تولید می شوند. این سنگ ها معمولا برای کف محوطه های ویلا ها استفاده می شود. ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد در این سایز معمولا 2 سانتیمتر در نظر گرفته می شود تا از استحکام کافی برخوردار باشد.

 

ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد
کیفیت گرانیت مروارید مشهد

 

ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد برای پله

سنگ مروارید مشهد یک سنگ فوق العاده برای استفاده به عنوان پله در ساختمان است. این سنگ تمام ویژگی های یک سنگ پله ی مناسب را دارد. از مهم ترین ویژگی های سنگ مروارید مشهد که آن را برای پله مناسب کرده است، داشتن اصطکاک کافی است. سنگی که برای پله استفاده می شود اگر دارای اصطکاک کافی نباشد ممکن است باعث سر خوردن افراد از روی آن شود و در نتیجه ایمنی لازم را نداشته باشد.

ویژگی دیگری که این سنگ را به یک پله فوق العاده تبدیل می کند، استحکام این سنگ است. به خصوص وقتی که ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد بیشتر می شود، استحکام آن چند برابر می شود و این باعث می شود تا فشار ناشی از رفت و آمد افراد را بهتر تحمل کند. ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد پله معمولا بین 2/5 الی 3 سانتیمتر در نظر گرفته می شود تا به خوبی بتواند در برابر فشار مقاوم باشد و به مرور زمان دچار سایش و یا شکستگی نشود. خرید پله مروارید مشهد یک انتخاب بسیار مناسب محسوب می شود که هم از لحاظ قیمت و هم کیفیت فوق العاده است.

 

خرید انواع ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد

اگر قصد خرید هر یک از انواع ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد را دارید پیشنهاد ما این است که از یک مرکز تولید سنگ مروارید که این سنگ را در تیراژ بالا تولید می کند اقدام به خرید کنید. در این مراکز با توجه به حجم بالای سنگ های تولیدی، معمولا محصول نهایی با قیمت مناسب تری در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. ضمن این که د راین مراکز امکان این وجود دارد که سورت های مختلف سنگ را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین انتخاب ممکن را از میان کیفیت های مختلف سنگ داشته باشید. این موضوع به شما در جهت یک انتخاب مطمئن تر کمک می کند.

صنایع سنگ ملورینا با سال ها تحربه در تولید سنگ های ساختمانی، انواع ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد را تولید و با بهترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. د راین مجموعه سعی بر این است تا در جهت حفظ حقوق مصرف کننده کلیه محصولات با بهترین کیفیت و قیمت ارائه شود. شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش این مجموعه، در مورد استعلام قیمت انوع سنگ مروارید و ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد متناسب با نیاز خود مشاوره رایگان بگیرید. سیاست این مجموعه فروش حداکثری با سود حداقلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ