ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد

تولید گرانیت مروارید مشهد

به این مطلب امتیاز دهید

تولید گرانیت مروارید مشهد

تولید گرانیت مروارید مشهد در سال های اخیر در کشور ایران به خصوص در استان خراسان رضوی رشد چشمگیری داشته است. سنگ گرانیت مروارید مشهد به عنوان یک سنگ بسیار پر استفاده و پر مصرف در انواع پروژه های ساختمانی محسوب می شود. این سنگ ساختمانی در ساختمان هایی با کاربری های مختلف مسکونی، اداری و تجاری استفاده می شود. علت این موضوه نیز ویژگی های فوق العاده این سنگ گرانیت است که آن را تبدیل به سنگی می کند که که در بسیاری از قسمت های ساختمان مثل نما ساختمان، دیواره های داخلی ساختمان، کف ساختمان و پله ها استفاده می شود.

تولید گرانیت مروارید مشهد با توجه به دلایلی که در بالا به آن اشاره کردیم رونق بسیار زیادی گرفته است. به همین دلیل تولید کنندگان زیادی در خط تولید کارخانه های سنگبری خود رو به تولید گرانیت مروارید مشهد آورده اند. یکی دیگر از دلایلی که این سنگ به عنوان یک سنگ پر فروش مطرح شده است، قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد است. این سنگ ساختمانی به نسبت بسیاری از سنگ ها ساختمانی دیگر قیمت مناسب تری دارد. به خصوص در سنگ هایی که برای کف ساختمان و پله های ساختمان استفاده می شوند، این تفاوت قیمت کاملا محسوس است.

 

تولید گرانیت مروارید مشهد
تولید گرانیت مروارید مشهد

 

تولید گرانیت مروارید مشهد در انواع مختلف

سنگ گرانیت مروارید مشهد در ساختمان سازی کاربرد های مختلفی دارد. نوع تولید گرانیت مروارید مشهد بستگی به این دارد که سنگ قرار است در کدام قسمت ساختمان به کار گیری شود. قطع به یقین نوع سنگی که برای نما ساختمان تولید می شود با نوع سنگی که برای کف ساختمان و یا پله تولید می شود متفاوت است. هر کدام از این سنگ ها با توجه به کاربردی که در ساختمان خواهند داشت، دارای عرض، طول، ضخامت و وزن متفاوتی خواهند بود. در زیر سعی می کنیم تا تولید گرانیت مروارید مشهد در انواع مختلف را بررسی کنیم:

تولید گرانیت مروارید مشهد 40 طولی

معمولا بیشترین حجم تولید گرانیت مروارید مشهد، به نوع 40 طولی آن اختصاص می یابد. این نوع از سنگ هم در نما ساختمان استفاده می شود و هم در دیواره های داخلی . به همین دلیل بیشترین میزان کاربرد را دارد. سنگ های 40 طولی در بازار با نام سنگ تایل نیز شناخته می شود. تولید این نوع گرانیت مروارید مشهد نسبت به سایر انواع آن راحت تر است. تقریبا تمام دستگاه هایی که در سنگبری ها موجود هستند توانایی تولید چنین سنگ هایی را دارتد. بنابراین نیاز به دستگاه های مدرن نیست.

تولید گرانیت مروارید مشهد 40×40

نوع دیگر سنگ گرانیت مروارید که در کارخانه های سنگبری تولید می شود، سنگ گرانیت مروارید مشهد 40*40 است. این ایعاد از سنگ گرانیت مروارید بیشتر برای کف ساختمان کاربرد دارد. کف سالن های مسکونی، ساختمان های اداری و راهرو ها، قسمت هایی از ساختمان هستند که از این سنگ استفاده می شوند. معمولا این ابعاد سنگ از برش سنگ های 40 طولی تشکیل می شود. بنابراین این ابعاد سنگ مروارید نیز در اکثر مراکز تولید این سنگ یافت می شود. این سنگ نسبت به سنگ 40 طولی این است که یک هزینه برش به آن اضافه می شود. البته ممکن است در انتها کمی پرتی هم داشته باشد.

تولید گرانیت مروارید مشهد 60×60

تولید این نوع از سنگ گرانیت مروارید کمی سخت تر از سایز هایی است که در بالاتر از آن ها نام بردیم. سنگ های مروارید 60*60 به دلیل اینکه عرض سنگ بیش از حد استاندارد است، باید با دستگاه های خاص برش داده شوند. تولید این سنگ تا حدودی شبیه به تولید سنگ اسلب است. به عبارت دیگر می توان گفت که این سایز سنگ کوچکترین اسلب های تولیدی هستند.

از سنگ های 60*60 گرانیت مروارید برای کف ساختمان هایی با فضای بیشتر استفاده می شود. کف آمفی تئاتر ها، سالن های سینما، پاساژ های تجاری، مغازه های بزرگ و پارکینگ های طبقاتی از جمله مواردی است که از سنگ 60*60 گرانیت مروارید استفاده می شود. به دلیل اینکه هر دستگاهی قادر به تولید این سایز سنگ نیست، میزان کمتری از این سنگ موجود است. به همین دلیل نیز قیمت این سنگ نسبت به سایز های قبلی بیشتر است.

تولید گرانیت مروارید مشهد پله

یکی از مهم ترین تولیدات سنگ گرانیت مروارید، سایز هایی از این سنگ است که برای استفاده در پله ساختمان تولید می شود. سنگ مروارید تمامی ویژگی های لازم به عنوان یک سنگ پله مروارید را دارد. استحکام سنگ مهمترین فاکتور مورد توجه در سنگ های پله است. چرا که پله ها کاملا در معرض فشار ناشی از رفت و آمد افراد هستند. فاکتور بعدی که در سنگ های پله مورد توجه است میزان اصطکاک سنگ است. سنگ هایی که به عنوان پله به کار می روند، باید دارای میزانی از اصطکاک باشند که جلوی سر خوردن افراد را بگیرند و ایمنی لازم را برای رفت و آمد فراهم کند.

سنگ گرانیت مروارید مشهد هر دوی این ویژگی ها را دارد. می توان گفت از سنگ مروارید مشهد یکی از محکم ترین پله ها تولید می شود. در میان تمام پله هایی که در بازار موجود است، پله های مروارید مشهد جزو پر فروش ترین پله ها هستند. سنگ پله مروارید بیشترین قطر را دربین همه سایز های تولیدی این سنگ دارند. تولید گرانیت مروارید مشهد برای پله نیازمند دستگاه هایی است که توانایی ساب زدن سنگ با ضخامت حداقل 2/5 سانتیمتر را داشته باشد. عرض سنگ پله مروارید مشهد معمولا 35 سانتیمتر در نظر گرفته می شود. طول سنگ پله نیز که در واقع همان عرض راه پله است نیز بین 95 الی 120 سانتیمتر است.

 

تولید گرانیت مروارید مشهد
تولید گرانیت مروارید مشهد

 

تولید گرانیت مروارید مشهد در تهران

تولید گرانیت مروارید مشهد بیشتر در استان خراسان رضوی صورت می گیرد. مهمترین علت این موضوع فاصله ی کم معادن و کارخانه های تولید گرانیت مروارید مشهد است. این موضوع می تواند تا حد چشمگیری روی قیمت محصول نهایی تاثیر بگذازد. زیرا حمل و نقل سنگ از معدن تا کارخانه هزینه گزافی دارد. اما برخی از کارخانه های سنگبری در شهر های دیگر نیز هستند که با خرید معدن اختصاصی، اقدام به تولید گرانیت مروارید مشهد می کنند. مهم ترین شهر هایی که به غیر از مشهد اقدام به تولید این سنگ می کنند، تهران، اصفهان و قم هستند.

اگر قصد خرید سنگ گرانیت مروارید مشهد در شهر تهران را دارید، پیشنهاد ما این است که این سنگ را از از مراکری تهیه کنید که تولید گرانیت مروارید مشهد را در تیراژ زیاد انجام می دهند. معمولا در این مراکز قیمت تمام شده هر متر مربع سنگ به دلیل حجم بالای تولید برای مصرف کننده ارزان تر خواهد بود. ضمن این که در این مراکز شما این امکان را خواهید داشت که سورت های مختلف سنگ را با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت انتخاب مطمئنی داشته باشید.

صنایع سنگ ملورینا با سال ها سابقه در تولید انواع سنگ های ساختمانی، تولید گرانیت مروارید مشهد در انواع مختلف را در دستور کار خود دارد. در این مجموعه سایز های متفاوت سنگ گرانیت مروارید مشهد با ارزان ترین قیمت تولید می شود. شما می توانبد با تماس با کارشناسان فروش این مجموعه، ضمن استعلام قیمت در مورد وضعیت تولید گرانیت مروارید مشهد و موجودی هر یک از انواع آن مشاوره رایگان بگیرید. قابل ذکر است در جهت حفظ حقوق مشتری سعی بر این است تا محصولات با بالا ترین کیفیت ممکن در اختیار شما قرار گیرد. سیاست این مجموعه فروش حداکثری با سود حداقلی است.

 

تولید گرانیت مروارید مشهد
تولید گرانیت مروارید مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ