خرید سنگ تراورتن کرم

خرید سنگ تراورتن کرم ارزان در تهران

به این مطلب امتیاز دهید

خرید سنگ تراورتن کرم ارزان در تهران

سنگ تراورتن کرم یکی از پرکاربردترین انواع سنگ های تراورتن بخصوص در نمای ساختمان است. خرید سنگ تراورتن کرم برای ساختمان جلوه ای بسیار شکیل به آن می بخشد. این باعث شده توسط سازندگان ساختمان و خریداران سنگ های ساختمانی مورد استقبال قرار گیرد. از این رو اکثرا خریداران به دنبال مکانی برای خریدتراورتن کرم ارزان هستند. خریداران محترم ابتدا باید این موضوع را مد نظر قرار دهند که سنگ تراورتن کرم یک دسته بندی کلی است. این سنگ انواع مختلفی از جمله: تراورتن کرم طرق، تراورتن کرم تکاب، تراورتن کرم رامشه، تراورتن کرم یزد، تراورتن کرم محلات، تراورتن کرم کاشان، تراورتن کرم میاندواب و…

هرکدام از انواع سنگ تراورتن کرم که در بالا نام برده شد دارای قیمت خاصی است. این قیمت با توجه به کیفیت آن تعیین میشود. ابعاد سنگ، متراژ سنگ، رنگ سنگ، معدن سنگ و… همگی در تعیین قیمت سنگ تراورتن موثر هستند. سنگ تراورتن کرم مقاومت بسیار بالایی دارد. رنگ و مقاومت بالای آن به ساختمان سازان این اجازه را می دهد که از این سنگ استفاده بسیار زیادی داشته باشند.

 

خرید سنگ تراورتن کرم
خرید سنگ تراورتن کرم

 

خرید سنگ تراورتن کرم در انواع مختلف

سنگ تراورتن کرم نیز مانند سایر سنگ های ساختمانی انواع مختلف دارد. بسته به این که این سنگ برای کدام قسمت از ساختمان استفاده می شود باید یکی از انواع آن ها انتخاب کرد. چند نمونه ی پر کاربرد از این انواع مختلف را با هم بررسی میکنیم:

– سنگ تراورتن کرم 40 طولی

این نوع از سنگ تراورتن کرم سنگ هایی هستند که بیشتر در بازار موجود هستند. سنگ هایی با عرض 40 سانتیمتر و با طول آزاد. این نوع از سنگ ها بیشترین حجم از تولیدات این سنگ تراورتن را به خود اختصاص می دهد. چرا که از آن در تمامی قسمت های ساختمان می توان استفاده کرد. این سنگ ها تایل نیز می نامند.

– سنگ تراورتن کرم 40×40

این سنگ ها معمولا از سنگ های 40 طولی تهیه می شود. اگر سنگ تایل را به قطعاتی با طول 40 سانتیمتر برش بزنیم سنگ های مربعی شکل 40×40 به دست خواهد آمد. از این سنگ ها معمولا به عنوان سنگ فرش و برای کف ساختمان استفاده می شود.

– سنگ تراورتن کرم ریز

این سنگ های تراورتن کرم سنگ هایی با عرض های متفاوت هستند. از آن ها برای سنگ کردن نماهای پشت ساختمان، استفاده در سنگ فرش هایی که ترکیبی از سنگ و سیمان هستند و یا استفاده ترکیبی برای نماهایی که با دیگر سنگ ها شکل می گیرد استفاده می شود. این سنگ ها معمولا از عرض 15 سانتیمتر شروع می شود و تا عرض 35 سانتیمتر ادامه دارد.

– اسلب سنگ تراورتن کرم

با پیشرفت روز افزون دستگاه ها، انواع نحوه ی فراوری سنگ های تراورتن نیز گسترش یافته است. تا سالیانی نه چندان دور سنگ های تراورتن نهایتا تا ابعاد 60×60 در بازار یافت می شد. هر چند که همین اندازه نیز به ندرت یافت می شد و نسبت به سایر ابعاد این سنگ نیز بسیار گران تر بود. اما امروزه با نسل جدید دستگاه های صنعتی این سنگ بصورت اصلب نیز فراوری می شود. اسلب هایی که گاهی ابعاد آن ها به 3×2 متر نیز می رسد. از این سنگ ها در نماهای داخلی ساختمان های لوکس استفاده های فراوانی می شود.

 

خرید سنگ تراورتن کرم
خرید سنگ تراورتن کرم

 

کاربرد سنگ تراورتن کرم

سنگ های کرم به علت رنگی که دارند در همه ی قسمت های ساختمان استفاده می شوند. رنگ این سنگ ها به گونه ای است که مورد استقبال واقع می شود. چرا که با نماهایی که امروز در ساختمان سازی های مدرن اجرا می شود هم خوانی دارد. به صورت اجمالی برخی از کاربرد های سنگ های تراورتن کرم را نام می بریم:

– خرید سنگ تراورتن کرم برای نمای ساختمان

همان طور که به آن اشاره کردیم بیشترین کاربرد این سنگ ها در نمای ساختمان است. رنگ روشن این گروه از تراورتن ها پوشش دهنده ی هر نوع سلیقه ای است. قطعا ساختمانی که در نمای خود از تراورتن های کرم استفاده کند توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این طیف رنگی و مقاومت بالا باعث می شود این سنگ ها در انواع سبک های معماری نما ساختمان استفاده شوند. استفاده از این سنگ ها هم در نمای کلاسیک و هم در نماهای رومی مرسوم است.

– قسمت های داخلی ساختمان

حتما ساختمان هایی را دیده اید که در قسمت های داخلی ساختمان نیز از سنگ های تراورتن کرم استفاده می کنند. در قسمت هایی مانند دیواره های داخلی ، سنگ های داخلی راه پله ها، دیوار های پارکینگ ها و… از این سنگ استفاده می شود.

– سنگ فرش و سنگ کف ساختمان

از این سنگ در کف ساختمان نیز استفاده می شود. اسفاده از سنگ های تراورتن کرم در کف ساختمان باعث می شود تا فضای موجود بسیار بزرگ تر و وسیع تر به نظر برسد. همچنین بازتاب یالای نور باعث روشن تر شدن فضا می شود. از سنگ های کرم که دارای کیفیت کمی پایین تری هستند در سنگ فرش نیز استفاده می شود. معمولا از ابعاد 40×40 و 60×60 این سنگ ها در کف ساختمان و سنگ فرش ها اسفاده می شود.

قیمت انواع سنگ تراورتن کرم

تراورتن های کرم معمولا از رنگ کرم روشن تا نسکافه ای تیره سورت بندی میشوند. گرایش بازار بیشتر به سورت های روشن تر از این سنگ هستند. سنگ های تراورتن کرم ارزانتر معمولا درای خلل و فرج های بیشتری هستند که با رزین پر میشوند. صنایع سنگ ملورینا این نوع سنگ ها را با بهترین رزین های ممکن پر میکند. متاسفانه بخاطر اختلاف قیمتی که بین رزین های با کیفیت و بی کیفیت وجود دارد استفاده از رزین بی کیفیت سود زیادی را به سودجویان این صنعت ساختمانی می رساند.تراورتن های کرم رنگ هم در نمای ساختمان کاربرد دارند و هم در قسمت های داخلی ساختمان. همچنین ترکیب این سنگ با سنگ گیوتین میتواند نمای ساختمان شما را بشدت زیبا و جذاب سازد.

بنابراین برای تهیه این سنگ شما باید هر نوع سنگ تراورتن کرم را با حداقل قیمت خریداری کنید. صنایع سنگ ملورینا یکی از یزرگترین مراکز فروش سنگ تراورتن کرم ارزان در تهران است. شما میتوانید با تماس با کارشناس فروش این مجموعه، ضمن مشاوره بایت قیمت انواع سنگ ساختمان، سنگ مد نظر خود را با ارزانترین قیمت تهیه کنید. سیاست این مجموعه فروش حداکثری با سود حذاقلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ