خرید سنگ تراورتن ارزان

خرید سنگ تراورتن ارزان برای نما ساختمان

به این مطلب امتیاز دهید

خرید سنگ تراورتن ارزان برای نما ساختمان

خرید سنگ تراورتن ارزان آیتمی خاص برای سازندگان ساختمان در ایران است. در ساختمان سازی سبک جدید از سنگ تراورتن استقبال زیادی می شود. با توجه به تنوعی که این دسته از سنگ ها در طرح و رنگ بندی دارند دست طراحان و سازندگان بسیار باز است. از همین رو هرچه زمان می گذرد طرح های زیباتر و نماهایی مدرن تر در ساختمان ها مشاهده می شود. طرح هایی که خیلی از آن ها بیشتر شبیه آثار هنری هستند تا نمای ساختمان.

سنگ های تراورتن به خودی خود یک انتخاب مناسب برای ساختمان به شمار می رود. حال اگر بتوان این سنگ را با قیمت مناسب خریداری کرد به عنوان یک نکته مثبت تلقی می شود. تصور کنید سنگی که فقط در نمای ساختمان به کار می رود اگر در هر متر مربع فقط چند ده هزار تومان ارزانتر خریداری شود چقدر از نظر هزینه مقرون به صرفه خواهد بود. اگر از همان سنگ در نماهای داخلی ساختمان شود که این صرفه جویی هزینه چند برابر می شود. بنابراین با یک اقدام سنجیده می توان سنگی مناسب با قیمت مناسب برای ساختمان خریداری کرد.

سنگ تراورتن ارزان بخصوص برای نما ساختمان امری است که می تواند به میزان بسیار زیادی در کاهش هزینه های ساختمان شما موثر باشد. شما میتوانید به یک فروشنده که واسطه دست چندم است یک سنگ تراورتن را تهیه کنید و یا با مراجعه به کارخانه های تولید سنگ همان سنگ را تهیه کنید. با این تفاوت که شما در حالت اول سنگ را بسیار گرانتر از حالت دوم تهیه کرده اید. بنابراین گام اول برای خرید سنگ تراورتن ارزان برای نما ساختمان، یافتن یک تولید کننده دست اول سنگ نما ساختمان است.

خرید سنگ تراورتن ارزان

ویژگی های سنگ تراورتن ارزان

هر کدام از سنگ های ساختمانی دارای ویژگی های منحصر بفردی هستند. سنگ های تراورتن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. برخی از این ویژگی ها در میان تمام سنگ های تراورتن مشترک است. بعضی ویژگی ها نیز صرفا مربوط به نوع خاصی از این سنگ است. همین ویژگی هاست که به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید آیا سک سنگ برای ساختمان شما مناسب است یا خیر.

این ویژگی ها شاید در نگاه اول آنقدر مهم جلوه نکند. اما هر چه از عمر ساختمان می گذرد داشتن یا نداشتن یک ویژگی در سنگ ساختمان بیشتر نمود پیدا می کند. چه بسیاری از ساختمان ها که در روز های ابتدایی بعد از پایان کار بسیار شیک و مرتب هستند اما چند ماه بعد آنقدر تغییر می کنند که نمی شود باور کرد این ساختمان همان ساختمان روز اول است. در نتیجه توجه به ویژگی های یک سنگ ساختمانی از اهمیت زیادی برخوردار است. برخی از ویژگی های سنگ تراورتن ارزان را مرور می کنیم:

– فراروری ضعیف

سنگ های تراورتن به صورت کلی سنگ هایی هستند که بعد از فراوری بسیار با کیفیت و براق خواهند بود. این به شرط آن است که سنگ ها با دستگاه های مناسب فراوری شوند. همچنین در طول پروسه ی فراوری سنگ از یک سری مواد شیمیایی استفاده می شود. کیفیت این مواد مستقیما روی کیفیت فراوری تاثیر گذار است. اگر از مواد درجه یک استفاده نشود سنگ بعد از فراوری داری کیفیت قابل قبولی نخواهد بود. استفاده از مواد ارزان و بی کیفیت باعث ارزان شدن قیمت یک سنگ تراورتن می شود.

– تخلخل بالای سنگ تراورتن ارزان

داشتن تخلخل یکی از ویژگی های سنگ تراورتن است. این ویژگی به خودی خود نه تنها یک ایراد محسوب نمی شود، بلکه یک حسن است. چرا که تخلخل مناسب باعث جذب راحت تر ملات می شود. همچنین موجب می شود سنگ به عنوان عایق عمل کند. اما اگر تخلخل یک سنگ بیش از اندازه باشد چه اتفاقی می افتد؟ طبیعتا از استحکام آن سنگ کاسته می شود. چنین سنگی با کوچکترین ضربه ای می شکند. همچنین در برابر انبساط و انقباظ ناشی از تغییر حرارت دما بسیار آسیب پذیر می شود. سنگ هایی که تخلخل بسیار بالایی دارند دارای قیمت ارزانتری هستند.

 

 

مورد دیگر اینکه شما باید در نظر داشته باشید که کیفیت، ابعاد، ضخامت و میزان سوراخ های یک سنگ در خرید سنگ نما ساختمان اثرگذار است. برای مثال فرض کنید شما میخواهید برای پله های ساختمان اقدام به خرید سنگ تراورتن کنید. اگر شما اقدام به خرید سنگ تراورتن ارزان کنید در حالی که ضخامت این سنگ نازک و ماسب نما ساختمان باشد، در واقع شما پول خود را بیهوده مصرف کرده اید. چرا که سنگی که شما خریده اید هیچ استفاده ای در ساختن پله های ساختمان شما نخواهد داشت.

با توجه به اینکه خرید سنگ تراورتن ارزان برای نما ساختمان نیازمند کارشناسی های انجام شده نسبت به ساختمان شما می باشد، شما میتوانبد با مراجعه و یا تماس با کارشناسان فروش صنایع سنگ ملورینا یزای خرید سنگ تراورتن ارزان مشاوره بگیرید و مناسب ترین سنگی که برای نما ساختمان یا قسمت های داخلی ساختمان شما لازم است را با نازل ترین قیمت خریداری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ