بهترین سنگ برای کف پارکینگ

بهترین سنگ برای کف پارکینگ چیست؟

5/5 - (1 امتیاز) با تشکر از بازخورد شما

بهترین سنگ برای کف پارکینگ

بهترین سنگ برای کف پارکینگ، باید از میان سنگ هایی انتخاب شود که دارای ویژگی های مناسب به عنوان سنگ کف ساخمان راداشته باشد. پارکینگ به عنوان یکی از پر رفت و آمد ترین مکان های موجود در ساختمان محسوب می شود. کف پارکینگ باید دارای یک سری ویژگی باشد که به آن ها اشاره خواهیم کرد. کف پارکینگ باید دارای مقاومت کافی در برابر فشار، سایش و آسیب‌ های فیزیکی را داشته باشد. این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا پارکینگ‌ ها به طور دائم تحت تأثیر وزن و حرکت خودرو ها و افراد مختلف قرار می‌ گیرند.

همچنین کف پارکینگ باید دارای میزان اصطکاک باشد تا جلوی سقوط و برخورد خودرو ها بخاطر لیز بودن کف پارکیتگ را بگیرد. این ویژگی به ویژه در زمان بارش باران یا وجود آب و رطوبت بیشتر به چشم خواهد آمد. بنابراین بهترین سنگ برای کف پارکینگ باید دارای میزان کافی از اصطکاک باشد. یکی از مهم ترین دلایلی که از میان تمام مصالح ساختمانی موجود، سنگ را برای کف ساختمان استفاده می کنیم، همین نسبت اصطکاک به تحمل فشار آن است.

بهترین سنگ برای کف پارکینگ
بهترین سنگ برای کف پارکینگ

 

پارکینگ اولین مکانی از یک ساختمان است که هر شخصی یه آن وارد می شود. کف پارکینگ باید مقاومت کافی در برابر نفوذ آب داشته باشد. زیرا آب می‌ تواند باعث آسیب به ساختار کف پارکینگ و زیر سازی آن شود. این آسیب کاملا روی ظاهر کف پارکینگ تاثیر می گذارد و شخصی که وارد پارکینگ می شود اصلا حس خوبی نخواهد گرفت. بنابر این در میان انواع سنگ های ساختمانی باید به دنبال بهترین سنگ برای کف پارکینگ خود باشید تا از بروز خسارت های جبران ناپذیر در آینده جلوگیر کنید.

طبیعتا طراحی داخلی پارکینگ برای هر ساختمانی مطابق با فضا و خواسته های سازنده ساختمان متفاوت است. کف پارکینگ باید طراحی مناسبی داشته باشد تا امکان دسترسی آسان به جای پارک و حرکت راحت خودرو ها را داشته باشد. سنگ کف پارکینگ باید دارای رنگ پایدار و مقاوم در برابر اثرات نور خورشید و مواد شیمیایی مانند روغن و سوخت خودرو ها باشد. این باعث ویژگی باعث می شود تا رنگ کف پارکینگ خیلی زودتر از آن زمانی که باید تغییر نکند.

همچنین کف پارکینگ باید به گونه ای طراحی شود که دارای شیب مناسبی باشد تا آب را به سوی راه آبی که تعبیه شده هدایت کند. اگر آب برای مدت طولانی در کف ساختمان بماند، حتی اگر شما بهترین سنگ برای کف پارکینگ را استفاده کرده باشید می تواند به آن آسیب برساند. شیب بندی مناسب یکی از عوامل موثر بر طول عمر پارکینگ و مصالح به کار رفته در کف پارکینگ است.

 

بهترین سنگ برای کف پارکینگ
بهترین سنگ برای کف پارکینگ

 

انتخاب بهترین سنگ برای کف پارکینگ

از میان تمام سنگ های ساختمانی که در بازار وجود دارند، شما باید بتوانید بهترین سنگ برای کف پارکینگ خود را انتخاب کنید. یعنی سنگی که در تمام طول روز و در میان رفت و آمد های زیاد افراد و خودرو ها شکل ظاهری خود را حفظ کند، مقاومت خوبی از خود نشان دهد و دچار شکستگی یا ترک خوردگی نشوذ. معمولا بهترین سنگ برای کف پارکینگ از میان سنگ های گرانیت و یا سنگ های مرمریت انتخاب می شوند. سعی می کنیم تا در ادامه بعضی از این سنگ ها و کاربرد آن ها به عنوان سنگ کف پارکینگ را بررسی کنیم.

سنگ گرانیت مروارید مشهد، بهترین سنگ برای کف پارکینگ

سنگ گرانیت مروارید مشهد یک سنگ فوق العاده برای کف پارکینگ ساختمان محسوب می شود. استفاده از این سنگ برای کف ساختمان به خاطر ویژگی های منحصر بفردی که دارد، به خصوص در سال های اخیر و با توجه به افزایش قیمت سنگ های ساختمانی بسیار زیاد شده است. اما باید یدانیم که چه ویژگی هایی باعت شده تا این سنگ یکی از گزینه های بهترین سنگ برای کف پارکینگ محسوب شود. در ادامه ویژگی های این سنگ را با هم برررسی می کنیم

ویژگی های سنگ گرانیت مروارید مشهد

گرانیت مروارید مشهد یک سنگ گل پنبه ای زیباست که از معادنی واقع در استان خراسان روی استخراج می شود. این سنگ دارای ساخنار بسیار مستحکم و پایداری است. می توان گفت که از نظر ساختار شتکیل دهنده این سنگ جزو محکم ترین سنگ های ساختمانی است. علت این موضوع هم ساختار استخوانی و فوق العاده این سنگ است. همین ویژگی آن را تبدیل به یکی از گزینه های بهترین سنگ برای کف پارکینگ محسوب شود.

گرانیت مروارید مشهد به خوبی برش می خورد و می توان آن را به شکل های گوناگون در کف پارکینگ استفاده کرد. این سنگ در برابر رظوبت و نفوذ آب کاملا مقاوم است و رطوبت کم ترین تاثیر ممکن را روی آن می گذارد. اگر به دنبال انتخاب بهترین سنگ برای کف پارکینگ خود هستید، سنگ مروارید مشهد انتخاب کاملا درستی برای شماست. استفاده از آن در کف پارکینگ باعث می شود تا سال های سال پارکینگ ساختمان شما مانند روز اول به نظر برسد و رفت و آمد افراد و خودرو های مختلف روی کیفیت آن تاثیر نگذارند.

 

بهترین سنگ برای کف پارکینگ
بهترین سنگ برای کف پارکینگ

 

ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد برای کف پارکینگ

سنگ گرانیت مروارید مشهد در انواع و ابعاد مختلف تولید می شود. به خصوص که در سال های اخیر و با پیشرفت دستگاه های سنگبری هر روز دست تولید کنندگان ان سنگ ساختمانی باز تر می شود. اما یک سری از ابعاد این سنگ بیشتر دز کف پارکینگ استفاده می شوند و به عنوان بهترین سنگ برای کف پارکینگ می توان از میان آن ها انتخاب کرد. ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد برای کف پارکینگ را با هم بررسی می کنیم.

گرانیت مروارید مشهد 40 طولی

این ابعاد از سنگ گرانیت مروارید، بیشترین میزان تولید را به خود اختصاص داده است. چرا که از این سنگ می توان در همه قسمت های ساختمان استفاده کرد. این سنگ را سنگ تایل نیز می نامند. عرض سنگ 40 سانتیمتر است و دارای طول های آزاد است. هر چقدر که طول سنگ بلند تر باشد در اصطلاح می گویند قد و پای سنگ بلند تر است. سنگ 40 طولی مروارید مشهد را می توانید به صورت پلاک های هم اندازه  در کف پارکینگ استفاده کنید تا زیبایی آن دو چندان شود.

گرانیت مروارید مشهد 40*40

این ابعاد از سنگ گرانیت مروارید بعد از تایل ها بیشترین ساتفاده را در ساختمان دارند. سنگ 40*40 گرانیت مروارید مشهد بیشتر در کف ساختمان استفاده می شود. این سنگ برا ساختمان های مسکونی یکی از محبوب ترین گزینه ها به عنوان بهترین سنگ برای کف پارکینگ است. اگر سنگ های 40 طولی را با ارتفاع 40 سانتیمتر برش دهیم، این ابعاد از سنگ های مروارید به دست می آید.

گرانیت مروارید مشهد 60*60

تولید این ابعاد از سنگ مروارید کمی دشوار تر است و نیاز به دستگاه های پیشرفته تر دارد. به همین خاطر نسبت به گزینه های قبلی کمیاب تر است و اگر هم در بازار موجود باشد دارای قیمت بالاتری است. این ابعاد از سنگ مروارید، برای ساختمان های مسکونی یک مورد مناسب به عنوان بهترین سنگ برای کف پارکینگ است. احتمال زیاد در پارکینگ های طبقاتی و یا مترو این سنگ را مشاهده کرده اید.

گرانیت نهبندان، سنگی مناسب برای کف پارکینگ

سنگ گرانیت نهبندان هم یکی دیگر از سنگ های گل پنبه ای موجود در بازار است که به عنوان یکی از گزینه های بهترین سنگ برای کف پارکینگ مطرح است. معدن این سنگ در استان خراسان جنوبی واقع است. از لحاظ ظاهری سنگ نهبندان شباهت زیادی به سنگ گرانیت مروارید دارد. با این تفاوت که نقش های آن کمی درشت تر است. ساختار این سنگ نیز دارای ذرات تشکیل دهنده ی بزرگ تری نسبت به مروارید است.

این سنگ گرانیت هم دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار ناشی از رفت و آمد ممتد خودرو ها و افراد است. همچنین در برابر رطوبت و موادی که ممکن است از خودرو روی کف پارکینگ بریزد (مثل بنزین، گازوییل، روغن موتور، گریس، ضد یخ و…) کاملا مقاوم است. به همین دلیل هم یکی از بهترین گزینه ها به عنوان بهترین سنگ برای کف پارکینگ محسوب می شود که شما می توانید کف پارکینگ خود را با استفاده از این سنگ سال های سال تضمین کنید.

از ابعاد مختلف سنگ گرانیت نهبندان می توان در کف پارکینگ استفاده کرد. بیشترین میزان استفاده در کف پارکینگ را سنگ نهبندان 40*40 دارد. اما از سنگ نهبندان 40 طولی و سنگ نهبندان 60*60 نیز می توان برای کف پارکینگ استفاده کرد. این که کدام یک از این ابعاد برای شما به عنوان بهترین سنگ برای کف پارکینگ باشند، بستگی به طرح و بودجه شما و همچنین کاربری ساختمان دارد.

سنگ مرمریت آباده، یکی از سنگ های مناسب کف پارکینگ

مورد بعدی که می تواند به عنوان یکی از گزینه های بهترین سنگ برای کف پارکینگ مطرح شود، سنگ مرمریت آباده شیراز است. معدن سنگ مرمریت آباده در استان فارس واقع شده است. به خاطر کاربرد زیاد این سنک در صنعت ساختمان سازی، حجم زیادی سنگ مرمریت از این معادن استخراج می شود. این سنگ به خاطر ویژگی هایی که دارد جزو پر طرفدار ترین سنگ های مرمریت است. در زیر برخی از این ویژگی ها را با هم بررسی می کنیم:

قیمت مناسب سنگ مرمریت آباده

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود سنگ آباده جرو بهترین سنگ برای کف پارکینگ باشد، قیمت مناسب این سنگ است. این سنگ در مقایسه با سنگ های هم رده و شبیه به خود مثل سنگ های تراورتن، قیمت بسیار مناسب تری دارد. طبیعتا این موضوع خریداران و سازندگان را برای خرید این سنگ و استفاده از آن در کف پارکینگ بسیار ترغیب می کند.

بهترین سنگ برای کف پارکینگ از لحاظ زیبایی

می توان گفت سنگ مرمریت آباده بعد از سنگ های تراورتن، جزو زیبا ترین سنگ هایی است که می توان از آن در کف پارکینگ استفاده کرد. این سنگ دارای زمینه رنگی کرم و نسکافه ای  رنگ است که در دل این زمینه هاله های فراران سفید و قهوه ای رنگ مشاده می شود. به خاطر تم رنگی که سنگ آباده دارد، با بیشتر رنگ های دیگر هارمونی دارد و می توان از آن به صورت ترکیبی به عنوان سنگ کف پارکینگ استفاده کرد.

 

بهترین سنگ برای کف پارکینگ 
بهترین سنگ برای کف پارکینگ

 

استحکام سنگ مرمریت آباده شیراز

مرمریت آباده یکی از مقاوم ترین سنگ های مرمریت محسوب می شود. این سنگ در برابر انواع فشار و ضربه مقاومت قابل قیولی دارد. به همین خاطر در مقابل فشار ناشی از رفت و آمد افراد و خودرو ها مستحکم است و جزو گزینه های بهترین سنگ برای کف پارکینگ محسوب می شود. همچنین این سنگ در برابر نفوذ آب و رطوبت نیز مقاوم است. ساختار مولکولی این سنگ کاملا متراکم است و علت اصلی مقاوم بودن آن نیز همین ساختار تشکیل دهنده است.

ابعاد مختلف مرمریت آباده 

سنگ مرمریت آباده به عنوان یکی از انتخاب های بهترین سنگ برای کف پارکینگ، در ابعاد مختلفی فراوری می شود. اما سعی می کنیم تا ابعادی از این سنگ را که بیشترین کاربرد را در کف پارکینگ ساختمان دارند بررسی کنیم:

سنگ مرمریت آباده 40 طولی

مانند بسیاری از سنگ های ساختمانی، در مرمریت آباده شیراز نیز بیشترین میزان تولید سنگ به نوع 40 طولی آن اختصاص دارد. شما می توانید از سنگ مرمریت آباده شیراز 40 طولی به صورت پلاک شده در اندازه های مساوی و یا بصورت پلاک نشده به طور ناهمگون در کف پارکینگ استفاده کنید. این ابعاد سنگ دارای عرض 40 و طول آزاد می باشد.

سنگ مرمریت آباده 40*40

این اندازه از سنگ مرمریت آباده، از برش سنگ های 40 طولی به دست می آید. بخاطر تراز بودن این ابعاد سنگ، یکی از پر طرفدار ترین ابعاد سنگ برای کف پارکینگ محسوب می شود. می توانید سنگ های 40*40 مرمریت آباده شیراز را یکی در میان با یک سنگ تیره نیز استفاده کنید که نمایی جذاب به پارکینگ شما خواهد داد.

خرید بهترین سنگ برای کف پارکینگ

اگر به دنبال خرید بهترین سنگ برای کف پارکینگ ساختمان خود هستید و یا انتخاب کرده اید که کدام سنگ را برای کف پارکینگ خریداری کنید، پیشنهاد ما این است که برای خرید سنگ به مراکز بزرگ تولیدی مراجعه کنید. در این مراکز با توجه به اینکه تیراژ تولید سنگ ها بالاست، قیمت نهایی برای مصرف کننده پایین تر می آید. ضمن اینکه معمولا در این گونه مراکز سورت های مختلف از سنگ ها موجود است و شما می توانید با مقایسه آن ها یک انتخاب مطمئن داشته باشید.

صنایع سنگ ملورینا با سال ها تجربه در تولید انواع سنگ های ساختمانی، سعی داشته تا شما را به سمت خرید آسان تر بهترین سنگ برای کف پارکینگ ساختمان سوق دهد. شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش این مجموعه ضمن استعلام قیمت، در مورد بهترین سنگ برای کف پارکینگ ساختمان خود مشاوره رایگان بگیرید. جالب است بدانید که سیاست این مجموعه فروش حداکثری با سود حداقلی است. به همین دلیل کلیه محصولات تولیدی در جهت حفظ حقوق مصرف کننده با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ