تراورتن سیلور تکاب

چرا تمایل به خرید تراورتن سیلور تکاب زیاد است؟

به این مطلب امتیاز دهید

چرا تمایل به خرید تراورتن سیلور تکاب زیاد است؟

تراورتن سیلور تکاب یکی از سنگ های خاص است که می تواند جذابیت ساختمان شما را چند برابر کند. سنگ های ساختمانی زیادی در بازار وجود دارد. این سنگ ها در رنگ های بسیار گوناگون موجود هستند. سنگ های با رنگ روشن در بازار بیشتر از سنگ های تیره موجود هستند. اما کمتر سنگی با رنگ خاص و زیبای سنگ تراورتن سیلور تکاب پیدا می شود.به همین خاطر است که تعداد افرادی که تصمیم به خرید تراورتن سیلور تکاب میکنند بسیار زیاد است و این افراد روز به روز هم بیشتر میشوند.

تراورتن سیلور تکاب دارای زمینه ی طوسی و نقره ای رنگ است. بعضی از سورت های این سنگ زمینه ی تیره تری دارند که رنگ آن به دودی می زند. در میان این رنگ زمینه هاله های سفید و رگه های طلایی رنگ این سنگ را به یکی از هنری ترین گونه های سنگ های تراورتن تبدیل کرده است. تراورتن سیلور تکاب هم در نما ساختمان های کلاسیک و هم در ساختمان های دارای نمای رومی کاربرد دارد. معدن این سنگ در استان آذربایجان غربی است. کوپ های این نوع از سنگ تراورتن هم به صورت چرمی و هم به صورت ساب خورده فراوری می شود.

 

تراورتن سیلور تکاب
تراورتن سیلور تکاب

ویژگی های سنگ تراورتن سیلور تکاب

هر نوع سنگ ساختمانی ویژگی های منحصر بفردی دارد که آن را نسبت به سایر سنگ ها ساختمانی متمایز می کند. طبیعتا این سنگ تراورتن نیز ویژگی های دارد که در نوع خود کم نظیر است. برای خرید این سنگ برای ساختمان خود حتما باید از  ویژگی های آن مزلع باشید. برخی از خصوصیات این سنگ را مختصرا مرور می کنیم:

– استحکام بالا

ساختار این سنگ تروارتن به گونه ای است که یکی از محکمترین ساختمان های تشکیل دهنده را دارد. ساختار درونی این سنگ کاملا یک دست است و مولوکول های سنگ بدون فاصله به صورت فشرده به هم پیوند خورده اند. این سنگ در برابر گرما و سرما و همچنین بارش باران از مقاومت خوبی برخوردار است. معمولا ترک خوردگی و شکستگی در سطح این سنگ دیده نمی شود. این ویژگی ها باعث می شود تا از این سنگ زیبا بتوان در هر آب و هوای جغرافیایی استفاده کرد.

– ساب پذیری مناسب

سطح این سنگ دارای خلل و فرج مناسبی است. پراکندگی این خلل و فرج ها در سطح سنگ به گونه ای است که سنگ را بسیار ساب پدیر می کند. اگر از رزین مناسب و با کیفیت استفاده شود سطح سنگ پس از فراوری بسیار براق خواهد بود. این ویژگی باعث می شود زیبایی این سنگ بیشتر شود. چرا که بازتاب نور خورشید توسط آن بیشتر خواهد بود. در طول روز شما به راحتی می توانید تصویر خود را در این سنگ مشاهده کنید. همچنین در شب نیز با نورپردازی مناسب می توان زیبایی این سنگ را بیش تر از پیش به رخ کشاند.

– چسبندگی بالا

خلل و فرج های پشت سنگ باعث می شود این سنگ به خوبی ملات را به خود جذب کند. اگر یک سنگ ساختمانی ملات پذیری پایینی داشته باشد موجب می شود سنگ پس از بکار گیری از بدنه ساختمان جدا شود. البته راه هایی برای جلوگیری ار این اتفاق هست. اما وقتی از این سنگ تراورتن استفاده می کنید اصلا نیازی نیست نگران این اتفاق باشید. چسبندگی بالا باعث افزایش عمر کیفیت و زیبایی ساختمان شما می شود.

– عایق بودن سنگ تراورتن سیلور تکاب

وقتی از این سنگ در ساختمان استفاده می شود، هوا به درون خلل و فرج های آن نفوذ می کند. پس از جذب ملات توسط سنگ لایه های هوا درون سنگ حبس می شوند. این موضوع آن را به یک عایق حرارتی مناسب در برابر صدا و حرارت تبدیل می کند. پس شما با استفاده ی این سنگ در ساختمان تا حدودی به بهینه سازی انرژی نیز کمک می کنید. این بهینه سازی از نظر اقتصادی نیز برای شما مقرون به صرفه است.

– تنوع بالا

این نوع از سنگ تراورتن به گونه ای است که دارای سورت های زیادی است. هم در رنگ زمینه و هم در رگه ها و هاله های داخلی دارای تنوع بسیار زیادی است. بنابراین دست شما برای رنگ دلخواه و مورد علاقتان باز است. می توانید آن سورت از سنگ را انتخاب کنید که بیشترین میزان هارمونی را با سایر رنگ های استفاده شده در ساختمان داشته باشد.

 

تراورتن سیلور تکاب
تراورتن سیلور تکاب

 

کاربرد انواع سنگ تراورتن سیلور تکاب

با توجه به ویژگی های این سنگ می توان گفت که یکی از پر کاربرد ترین انواع سنگ تراورتن به شمار می آید. البته این به شرطی است که رنگ خاص و هنری آن باب میل شما باشد. برخی از کاربرد های این سنگ عبارت است از:

– استفاده از تراورتن سیلور تکاب در نمای ساختمان

بیشترین کاربرد این سنگ در نمای ساختمان می باشد. معمولا نوع تایل این سنگ در نما استفاده می شود. رنگ این سنگ به شما اجازه می دهد که هم ان را در نمای کلاسیک استفاده کنید و هم در ساختمان هایی که دارای نمای رومی هستند. این سنگ در نماهای ترکیبی که با سنگ های رنگ روشن استفاده می شود نیز بسیار زیبا خواهد بود.

– قسمت های داخلی ساختمان

استفاده از این سنگ در دیواره های داخلی ساختمان باعث زیبایی چند برابری نمای داخلی می شود. دیوار های سالن پذیرایی که از این سنگ خاص کار شده باشد دارای ظاهر بسیار شکیل و هنری خواهد بود. از این سنگ در سالن های اجتماعات و مجتمع های تفریحی بسیار استفاده می شود. در ساخت دیواره های پارکینگ های بزرگ نیز استفاده از این سنگ بسیار مرسوم است.

– سنگ کف ساختمان

در ساختمان هایی که به زیبایی کف ساختمان نیز به اندازه نمای ساختمان اهمیت داده می شود از این سنگ استفاده می شود. قطعا اگر سنگی که در کف ساختمان استفاده می شود با سنگ سایر قسمت ها هارمونی داشته باشد از نظر معماری ارزش دو چندانی به ساختمان می دهد. این موضوع برای مخاطبان عمومی نیز جذاب است.

 

تراورتن سیلور تکاب
تراورتن سیلور تکاب

خرید سنگ تراورتن سیلور تکاب با قیمت مناسب

در بالا به انواع مختلف سنگ تراورتن سیلور تکاب به ظور مختصر اشاره کردیم. همین طور کاربرد های این سنگ ساختمانی را با هم بررسی کردیم. این سنگ یکی از با کیفیت ترین سنگ های تراورتن است. تقریبا تمام محاسن یک سنگ ساختمانی خوب را می توان در آن یافت. اما نکته مهم این است که چگونه و از کجا می توان این سنگ را با مناسب ترین قیمت خریداری کرد؟

پیشنهاد ما این است که این سنگ را از مرکزی خریداری کنید که خود به طور مستقیم تولید کننده این سنگ باشد. همچنین سورت های مختلف این سنگ را در تیراژ بالا تولید کند. این موضوع به شما اجازه می دهد تا گونه های مختلف از سنگ تراورتن سیلور تکاب را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین نوع سنگ که برای ساختمان شما مناسب است را انتخاب کنید. ضمن اینکه تولید سنگ در تیراژ بالا معمولا قیمت تمام شده ی سنگ برای مصرف کننده را پایین تر می آورد.

صنایع سنگ ملورینا با سال ها تجربه در تولید انواع سنگ های ساختمانی شما را به متسب ترین خرید سنگ تراورتن سیلور تکاب ارزان بسیار نزدیک خواهد کرد. انواع سنگ های تولید شده توسط این مجموعه در سورت های مختلف با بالاترین کیفیت فراوری دست شما را در انتخاب باز می گذارد. شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش این مجموعه ضمن اسعلام قیمت سنگ تراورتن سیلور تکاب، با مشاوره کارشناسان بهترین و متناسب ترین سنگ را برای ساختمان خود خریداری کنید. سیاست این مجموعه فروش حداکثری با سود حداقل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ