پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه

5/5 - (1 امتیاز) با تشکر از بازخورد شما

پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه

پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه در میان انواع مدل های مختلف از این نوع روشویی سنگی کدام مدل ها هستند؟ دانستن پاسخ این سوال می تواند به شما کمک کند تا با آگاهی و اطمینان بیشتری نسبت به خرید این روشویی ها اقدام کنید. روشویی های سنگی تک پایه بخش بسیار بزرگی از بازار مربوط به روشویی ها را به خود اختصاص داده است. اما علت این موضوع چیست؟

روشویی های سنگی تک پایه دارای ویژگی های منحصر بفردی هستند که نیاز بسیاری از افراد با سلیقه های مختلف را براورده می کند. مهم ترین ویزگی این روشویی ها ایعاد آن ها است. در زندگی شهری و آپارتمان نشینی امروزی ساختمان ها به گونه ای ساخته می شود که فضا بسیار مورد اهمیت است. در واقع روشویی هایی که فضای کمتری را اشغال کنند در این نوع از معماری مدرن محبوب تر هستند. چرا که به شما اجازه می دهند تا از فضای باقی مانده استفاده های بهینه دیگری انجام دهید.

یکی از انواع روشویی سنگی که کمترین فضای ممکن را در سرویس بهداشتی و یا حمام شما اشغال می کند، روشویی های سنگی تک پایه هستند. همین موضوع هم موجب شده است تا این روشویی ها بسیار محبوب باشند. شاید بتوان گفت هر شخصی که با کمبود فضا مواجه است به خرید و استفاده از این نوع روشویی ها فکر کرده است.

در این مقاله می خواهیم تعدای از پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه را به شما معرفی کنیم که همگی توسط مجموعه صنایع سنگ ملورینا تولید و در دسترس شما قرار داده شده است. اما قبل از آن می خواهیم بررسی کینم که ویژگی های پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه چیست و چه خصوصیاتی موجب استقبال مشتریان از آن ها شده است. پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

 

پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه
پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه

ویژگی های پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه

تولید کنندگان روشویی های سنگی تک پایه، این روشویی ها را در تنوع بالایی تولید می کنند. اما برای این که محصول تولیدی در زمره پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه قرار داشته باشد باید دارای یک سری ویژگی ها باشد که در زیر مهم ترین این موارد را بررسی می کنیم.

طراحی به روز روشویی سنگی تک پایه

طراحی روشویی های سنگی هر روز در حال تغییر است. این تغییرات مطابق با خواسته های مشتری اعمال می شود. در واقع با گذشت زمان، نواقص موجود در طراحی روشویی های سنگی تک پایه نمایان می شود و تولید کنندگان سعی می کنند با تغییر و بهبود طراحی، آن ها را تبدیل به پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه بکنند.

تغییر در طراحی روشویی سنگی ممکن است صرفا به علت زیبایی باشد. مثلا شما می توانید در روشویی سنگی تک پایه از گوی استفاده کنید و یا اینکه به جای آن در از یک لوزی سنگی استفاده کنید. در واقع این تغییر روی ظاهر روشویی تاثیر گذار است و ممکن است افراد متفاوت با سلیقه های متفاوت هر کدام از این دو طراحی را بپسندند.

اما گاهی تغییراتی که در طراحی روشویی سنگی اعمال می شود کاربردی است و شما برای این که بتوانید یکی از پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه را از نظر کاربرد تولید کنید طراحی آن را تغییر می دهید. مثلا ممکن است شما قطر کاسه روشویی را برای اینکه آب کمتر به بیرون از کاسه ریخته شود، کمی بزرگ تر کنید. این کار تغییری در زیبایی و ظاهر روشویی ایجاد نمی کند. اما آن را کاربردی تر می سازد.

استحکام روشویی سنگی تک پایه 

مورد بعدی که باعث می شود یک روشویی سنگی جزو پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه قرار بگیرد، میزان استحکام آن است. روشویی های سنگی در مقایسه با بسیاری از روشویی ها دارای استحکام و مقاومت بیشتری هستند و در نتیجه عمر مصرفی بیشتری نیز دارند. اما در میان روشویی های سنگی نیز میزان استحکام روشویی ها متفاوت است.

از آن جایی که روشویی های سنگی ممکن است در محلی نصب شوند که در معرض ضربه قرار داشته باشند، لذا باید دارای مقاومت کافی در برابر این ضربات باشند. همچنین باید از سنگی در ساخت این روشویی ها استفاده شود که دارای کیفیت قابل قبولی باشد و با گذشت زمان در برابر رطوبت مقاومت و یکپارچگی خود را حفظ کند.

جنس سنگی که در ساخت روشویی های سنگی تک پایه استفاده می شود نفش تعیین کننده ای در استحکام آن ها دارد. استفاده از سنگ هایی با درجه کیفیت پایین علاوه بر این که عمر روشویی را کم می کند، ممکن است روی ظاهر ان نیز تاثیر گذار باشد. بنابراین پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه آن روشویی هایی هستند که با سنگ های با کیفیت و درجه 1 ساخته می شود.

 

پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه
پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه

 

قیمت روشویی سنگی تک پایه

یکی از مهم ترین عوامل در تعیین پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه، قیمت این روشویی ها است. بسیاری از مشتریان و طرفداران این روشویی های سنگی، هنگام خرید به قیمت آن ها توجه زیادی دارند. همچنین برای بسیاری از انبوه سازان و سازندگانی که در حال ساخت ساختمان هایی با واحد های زیاد هستند، قیمت این روشویی ها بسیار مهم است. همین قیمت مناسب تر این روشویی ها نسبت به روشویی های سنگی دیگر می تواند به عنوان یک نقطه قوت باشد.

در هنگام خرید روشویی سنگی اگر قیمت محصول برای شما ملاک است، حتما به این موضوع توجه داشته باشید که صرفا قیمت پایین تر نمی تواند تضمین خرید شما به عنوان یک خرید خوب باشد. بسیاری از تولید کنندگان روشویی های سنگی هستندکه برای پایین آوردن قیمت این محصولات از سنگ های درجه 2 و یا حتی درجه 3 استفاده می کنند.

شاید در نگاه اول حتی شما متوجه تفاوت ظاهری این محصولات بی کیفیت با محصولات درجه 1 نشوید. اما به مروز و با گذشت زمان ضعف این محصولات مشخص می شود. معمولا پس از گذشت زمان و با استفاده مکرر از آن ها ترک هایی در آن ها ایجاد می شود. اگر چه نحوه نگهداری روشویی سنگی در عمر آن بسیار موثر است، اما این روشویی های بی کیفیت با نگهداری مطلوب نیز برای شما مشکل ساز خواهند شد.

معرفی سه مدل از پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه

همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، روشویی های سنگی انواع مختلفی دارند. این تنوع شامل جنس، رنگ، ابعاد و… می باشد. در این قسمت ما برای شما سه مدل از پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه در بازار که همگی توسط مجموعه صنایع سنگ ملورینا تولید و در دسترس شما قرار گرفته است را معرفی می کنیم.

روشویی سنگی تک پایه کد NJ014

این روشویی سنگی یکی از پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه محسوب می شود و با استقبال بسیار زیاد مشتریان مواجه شده است. کاسه این روشویی بیرون کار است این موجب شده است تا این روشویی سنگی تک پایه بیشتر توی چشم باشد. صفحه ی این روشویی بسیار مستحکم است. این صفحه که به عنوان واسط و نگهدارنده بین کاسه روشویی و پایه اصلی عمل می کند، کاملا مقاوم در برابر ضربه و فشار است.

لبه های این صفحه که به صورت دوبل طراحی شده است، به صورت بسیار ظریف و هنرمندانه ابزار زنی شده است. این ابزار ها موجب شده اند تا این روشویی سنگی زیبایی دو چندانی به خود بگیرید و جلوه بیشتری داشته باشد. من این که این ابزار زنی موجب می شود تا لبه ی صفحه ی روشویی سنگی تیز نباشد و موجب آسیب زدن به افراد نشود.

رنگ اصلی این روشویی کرم رنگ است و با سنگ سیمکان ساخته می شود. اما شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود و تناسب رنگ با فضایی که می خواهید این روشویی را در آن جا نصب کنید، رنگ های دیگری از این روشویی مانند مشکی، کرم تیره، طوسی رگه دار، سفید و شیری رنگ را سفارش دهید.

روشویی سنگی تک پایه جدید
پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه

 

روشویی سنگی تک پایه کد NJ029

این روشویی سنگی، یکی دیگر از پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه محسوب می شود. بر خلاف بیشتر روشویی های سنگی تک پایه این روشویی ساختمانی یک تکه و یه هم متصل دارد. معمولا در ساخت روشویی های سنگی از یک صفحه بین بدنه اصلی و کاسه روشویی برای اتصال استفاده می کنند، اما در این روشویی خبری از این صفحه نیست.

ساختار یک دست و یک تکه این روشویی سنگی تک پایه به علاوه طرحی که در جلو این روشویی اجرا شده است آن را بسیار خاص کرده. شاید هم از مهم ترین دلایلی که این روشویی جزو پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه محسوب می شود، همین طرح متفاوت آن است. در ساخت این روشویی از کاسه درون کار استفاده شده است که به یک دست بودن بدنه روشویی کمک بیشتری کرده است.

بهترین و زیبا ترین حالت این روشویی مربوط به رمانی است که با سنگ دیپلمات ساخته می شود. اما شما می توانید این روشویی تک پایه را در رنگ های کرم، سفید، مشکی، مشکی با رگه های سفید و طلایی و طوسی سفارش دهید. این روشویی در ابعاد مختلفی ساخته می شود که پر کاربرد ترین آن ها 30*40، 40*40، 40*50 و 60*40 است. با این ابعاد این روشویی یک انتخاب کاملا مناسب برای فضا های کوچک محسوب می شود.

برای دیدن عکس های این و محصول و خرید آن می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید روشویی سنگی تک پایه کد NJ029

 

روشویی سنگی تک پایه کد NJ018

یکی دیگر از متفاوت ترین و پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه، همین روشویی nj018 است. طراحی این روشویی سنگی در مقایسه با بسیاری از روشویی های سنگی تک پایه بسیار متفاوت است. می توان گفت در پیاده سازی و اجرای این روشویی از نما های رومی ساختمان ها الهام گرفته شده است.

در این روشویی سنگی از کاسه ی بیرون کار استفاده شده است که کمک کرده تا جلوه بیشتری به روشویی بدهد. در زیر کاسه روشویی از صفحه ای استفاده شده است که بسیار ظریف و متناسب با طراحی کلی روشویی است و به حفظ هارمونی روشویی کمک شایانی کرده است. ابزاری که روی این صفحه اجرا شده، بسیار ظریف و هنرمندانه است.

بدنه این روشویی سنگی تک پایه دارای طراحی خاصی است. قسمت عقبی روشویی که نزدیک به دیوار قرار می گیرد کاملا صاف است. اما قسمت جلویی دارای یک منحنی است که فرو رفتگی آن در قسمت وسط بیشتر است. دیواره ی این قسمت منحنی شکل نیز به صورت شبکه شبکه است که طرح بسیار زیبایی به روشویی بخشیده و زیبایی آن را بسیار بیشتر کرده است.

این روشویی سنگی تک پایه در ابعاد 30*40، 40*40، 40*50 و 50*50 برای خرید در اختیار شما قرار گرفته است. رنگ اصلی این روشویی سنگی تک پایه سفید رنگ است. اما شما می توانید این روشویی را در رنگ های کرم، مشکی، مشکی با خط های سفید و طلایی، سفید و طوسی رنگ سفارش دهید. برای دیدن عکس های محصول و خرید آن روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید روشویی سنگی تک پایه کد NJ018

 

خرید پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه

حالا که در این مقاله با تعدادی از پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه و عواملی که باعث محبوبیت آن ها در بین مشتریان و فروش بالای آن ها شده است، آشنا شدید؛ اگر قصد خرید روشویی سنگی تک پایه را دارید باید به دنبال یک مرکز تولیدی مناسب بگردید. در این مراکز شما می توانید پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه را با قیمت مناسب تری تهیه کنید. چرا که هر کدام از این روشویی ها در تعداد بالا تولید می شود و قیمت تمام شده ی آن ها برای شما مناسب تر خواهد بود.

همچنین در این مراکز به علت تنوع بالای طرح و رنگ انواع روشویی های سنگی تک پایه می توانید آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید. این مقایسه تصمیم گیری را برای شما آسان تر می سازد و شما را به سمت خرید مطمئن تر سوق می دهد. برای مقایسه و خرید پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه، پیشنهاد ما صنایع سنگ ملورینا است.

این مجموعه با سال ها تجریه در تولید و فروش انواع سنگ و محصولات سنگی، یکی از تولید کنندگان برتر روشویی های سنگی در کشور محسوب می شود. شما می توانید با تماس با شماره 09126831126 تماس بگیرید و با کارشناسان فروش این مجموعه در خصوص پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه و خرید آن ها مشاوره رایگان بگیرید.

 

پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه
پر فروش ترین روشویی های سنگی تک پایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ