نگهداری روشویی سنگی

نگهداری روشویی سنگی

5/5 - (1 امتیاز) با تشکر از بازخورد شما

نگهداری روشویی سنگی

نگهداری روشویی سنگی یکی از مسائل بسیار مهمی است که بعد از خرید روشویی سنگی باید حتما در مورد آن اطلاعات داشته باشید. اگر علاقه دارید روشویی سنگی که تهیه کرده اید، عمر مفید بیشتری داشته باشد حتما این مقاله را مظالعه کنید تا به طور کامل با نحوه نگهداری روشویی سنگی و مسائل مرتبط با آن آشنا شوید. تمام روشویی های سنگی باید به خوبی مراقبت و نگهداری شوند تا هم ظاهر خود را به خوبی حفظ کنند و هم اینکه در گذر زمان کارایی خود را از دست ندهند.

نگهداری روشویی سنگی مجموعه ای از اعمالی است که باید انجام دهید تا روشویی سنگی عمر خود را حفظ کند، به علاوه مجموعه ای از کارهایی که نباید انجام داد تا روشویی سنگی کارایی خود را از دست ندهد. برخی از این اقدامات مربوط به ظرز استفاده روشویی سنگی است. اما یک سری کارهای دیگر مربوط به شست و شو و نظافت روشویی سنگی است.

روشویی های سنگی با توجه به قیمت و زیبایی فوق العاده ای که دارند، اهمیت روش نگهداری روشویی های سنگی را بسیار بیشتر می کنند. نگهداری غلط می تواند خیلی زود روشویی سنگی را دفرمه کند و باعث تخریب آن شود. روش های نگهداری صحیح روشویی نیز می تواند کمک کند تا سال های سال از روشویی به نحو احسنت استفاده کنید و از کارایی و زیبایی یک روشویی سنگی نهایت لذت را ببرید.

 

نگهداری روشویی سنگی
نگهداری روشویی سنگی

 

راه های مختلف نگهداری روشویی سنگی

روش های نگهداری از روشویی های سنگی به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول کارهایی که برای پیشگیری کردن از آسیب و کثیف شدن روشویی ها باید انجام شود. این کارها بیشتر جنبه پیشگیرانه دارد. دسته دوم کارهایی است که بعد از اینکه روشویی کثیف شد و یا آسیب ظاهری دید باید انجام شود تا آن ها رفع شود. سعی میکنیم این روش های مختلف را با هم بررسی کنیم:

نظافت روزانه روشویی سنگی

برای اینکه ظاهر روشویی های سنگی حفظ شود، اهمیت دادن به نظافت مستمر و روزانه آن ها ضروری است. برای این کار لازم نیست حتما از شوینده های صنعتی و مواد ضدعفونی کننده استفاده کنید. می توانید روشویی را با آب شستشو دهید و یا نهایتا از آب و صابون ملایم استفاده کنید. از دستمال های نرم و ابریشمی برای نظافت استفاده کنید. پس از اتمام نظافت روشویی، سطح روشویی را با آب بشویید و با پارچه تمیز خشک کنید.

جلوگیری از ایجاد لکه‌ روی روشویی سنگی

سعی کنید اجازه ندهید تا روی بدنه روشویی سنگی لکه ایجاد شود. برخی مواد مثل قهوه، چای، روغن ها و… می‌ توانند لکه‌ هایی روی روشویی های سنگی ایجاد کنند که بسیار ماندگار هستند و به سختی پاک شوند. بنابراین اگر لکه ای از این مواد روی سطح روشویی ایجاد شد، باید فورا آنها را پاک کنید. در صورتی که در مدت زمان بسیار کوتاهی لکه پاک نشود ممکن است بسیار سخت پاک شود، و یا اینکه موقع پاکسازی آسیبی به بدنه روشویی وارد شود.

استفاده از پد و پوشش برای روشویی سنگی

اگر روشویی سنگی شما در مکانی قرار دارد که احتمال زیادی می دهید به آن ضربه وارد شود و یا لکه هایی روی آن بر جای بماند، حتما از پد ها و محافظ های پارچه ای برای سطح روشویی استفاده کنید. این پد ها کاملا مانع ایجاد لکه می شوند. آن ها تا حد بسیار زیادی در مقابل ضربه ها و خراش ها از روشویی شما محافظت می کنند.

 

نگهداری روشویی سنگی
نگهداری روشویی سنگی

 

روش های نظافت و نگهداری روشویی سنگی

بسیاری ار مشکلات و آسیب دیدگی هایی که برای روشویی های سنگی ایجاد می شود، هنگام نظافت روشویی ها ایجاد می شود. به همین خاطر روش های نظافت روشویی سنگی بسیار پر اهمیت است. در زیر سعی می کنیم روش های مخالق نظافت و نگهداری روشویی سنگی را بررسی کنیم:

نظافت پوسیدگی های شیر روشویی سنگی

معمولا در کنار لوله و محل اتصال شیر به روشویی سنگی، به علت جنس نامرغوب واشر ها و عدم آب بندی مناسب شاهد پوسیدگی و زنگ زدگی لوله هستیم. این پوسیدگی اگر به موقع برداشته نشود، به بدنه روشویی سنگی هم سرایت می کند و موجب آسیب دیدگی آن شود. اگر لوله و یا شیر روشویی شما دچار پوسیدگی یا زنگ زدگی شد در اسرع وقت آن را تعمیر و قسمت های زنگ زده را از روشویی جدا کنید. در غیر این صورت ممکن است رنگ ناشی از آن هیچ گاه پاک نشود.

استفاده از شوینده مناسب برای نگهداری روشویی سنگی

شوینده ها در نظافت سطوح نقش بسزایی دارند. انتخاب یک شوینده مناسب که با نوع روشویی سنگی شما هم خوانی داشته باشد، می تواند روشویی شما را مانند روز اول براق، تمیز و درخشان کند. اگر از شوینده ی نامناسبی استفاده کنید، علاوه بر اینکه ممکن است روی ظاهر روشویی سنگی تاثیر بگذارد، می توانند عمر مفید روشویی رانیز بسیار کم کنند. برای نظافت روشویی های سنگی با رنگ سفید و روشن وسواس بیشتری به خرج دهید!

استفاده از اسکاچ و دستمال نرم برای نگهداری روشویی سنگی

معمولا برای تمیز کردن سطح روشویی های سنگی از اسکاچ و یا دستمال استفاده می شود. سعی کنید از اسکاچ هایی استفاده کنید که زبر نباشد و روی سزح روشویی خط و خش نیندازد. ممکن است برخی افراد از برس ها و فرچه ها برای تمیز کاری استفاده کنند. سعی کنید از برس هایی استفاده گنید که دارای سختی کم (low) است. اسکاچ ها و برس های زبر به مرور زمان می توانند خراشیدگی های عمیقی روی سطح روشویی ایجاد کنند.

 

مشاوره گرفتن برای نگهداری روشویی سنگی

اگر قصد خرید انواع روشویی سنگی را دارید و یکی از دغدغه های شما نگهداری روشویی سنگی است، ما این مژده را به شما می دهیم که این دغدغه را برای شما برطرف کرده ایم. صنایع سنگ ملورینا با سال ها سابقه در تولید انواع روشویی های سنگی و سنگ های ساختمانی تجربه لازم در برای پاسخگویی به تمام دغدغه های شما پیرامون این محصولات را دارد.

شما می نوانید با تماس با کارشناسان فروش این مجموعه، ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد نگهداری روشویی سنگی، لیست قیمت انواع محصولات تولیدی در این مجموعه را استعلام بگیرید. در این مجموعه سعی بر این است تا تمام محصولات با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد. سیاست این مجموعه فروش حداکثری با سود حداقلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ