اسلب تراورتن ارزان

فروش اسلب تراورتن ارزان و بدون واسطه

به این مطلب امتیاز دهید

فروش اسلب تراورتن ارزان و بدون واسطه

اسلب تراورتن ارزان یک گزینه همیشگی برای سازندگان ساخمان است. در سال های دور بیشتر از سنگ های تایل و سنگ های مربعی در ساختمان ها استفاده می شد. سنگ های تایل عرض نهایتا 40 سانتیمتر دارند. در دیوار های ساختمان نیز از سنگ هایی با عرض بین 10 تا 30 سانتیمتر استفاده می شد. بزرگ ترین ابعاد سنگی که در ساختمان های قدیمی تر استفاده می شد 40×40 و 60×60 بود.

اسلب تراورتن ارزان در قسمت های زیادی از ساختمان کاربرد دارد. استفاده از این نوع سنگ ساختمان شما را تبدیل به یک ساختمان خاص و لاکچری می کند. در بسیاری از ساختمان های مدرن از سنگ های اسلب استفاده فراوانی می شود. این سنگ ها هم در داخل ساختمان و هم در قسمت های بیرونی ساختمان کاربرد دارد. این سنگ ها انقلاب بزرگی را در دیزاین و طراحی ساختمان ها به راه انداخت. بسیاری از طرح های جدید و مدرن بعد از تولید سنگ های اسلب شکل گرفتند.

 

اسلب تراورتن ارزان
اسلب تراورتن ارزان

 

ویژگی های اسلب تراورتن ارزان

سنگ های اسلب تراورتن یک سری ویژگی های منحصربفرد دارند. این ویژگی ها باعث می شود که بدانید آیا یک سنگ برای ساختمان شما مناسب است یا خیر. اگر یک سنگ ویژگی های مناسب برای شرایط اقلیمی که ساختمان در آن واقع شده است نداشته باشد موجب ایجاد خسارت خواهد شد. با هم ویژگی های این نوع از ستگ های تراورتن را مرور میکنیم:

– استحکام بالای سنگ اسلب تراورتن ارزان

سنگ های اسلبی که از سنگ های تراورتن تهیه می شوند دارای استحکام بالایی هستند. سنگ های اسلب در برابر عواملی مانند حرارت و ضربه قرار می گیرند. یک سنگ خوب باید در برابر این عوامل استحکام کافی داشته باشد. سنگ های تراورتن به طور کلی دارای مقاوت بالایی هستند. ساختار این سنگ ها به گونه ای است که کاملا فشره هستند. ساختمان مولکولی این سنگ ها به سختی از یکدیگر جدا می شوندو همین امر موجب استحکام بالای این سنگ های اسلب می شود.

– طرح های متنوع

اسلب هایی که از سنگ های تراورتن تهیه می شود بسیار متوع هستند. سنگ های تراورتن متنوع ترین گروه از سنگ های ساختمانی به شمار می آیند. این سنگ ها از نظر طرح و رنگ و قیمت تنوع بالایی دارند. برای مثال یک سنگ تراورتن مانند سنگ عباس آباد ممکن است دارای 5 یا 6 طرح باشد که هر کدام جذابیت و زیبایی های منحصر بفرد خود را دارد. دست شما در خرید سنگ های اسلب از جنس تراورتن بسیار باز است چرا که با انواع طرح های گوناگون روبرو هستید.

– ساب پذیری بالا

مهمترین عاملی که در زیبایی این نوع از سنگ های تراورتن تاثیر دارد براق بودن سنگ است. سنگ های تراورتن جرو ساب پذیر ترین سنگ های ساختمانی هستند. ساختمان تشکیل دهنده ی این سنگ ها به صورتی است که بعد از عملیات فراوری کاملا براق می شود. صیقل پذیری سنگ باعث می شود تا سنگ بازتاب نور بهتری داشته باشد. این موضوع موجب می شود تا فضا بسیار زیبا تر و بزرگ تر به نظر برسد.

– قیمت مناسب 

اسلب های تراورتن نسبت به بسیاری از دیگر اسلب ها دارای قیمت مناسبی هستند. سنگ های تراورتن دارای انواع مختلفی است. هرچقدر که سنگ سفید تر باشد و رگه های آن کمتر باشد سنگ دارای قیمت بیشتری است. اما در کل اسلب های تراورتن د رمقایسه با اسلب های دیگر مثل اسلب های مرمر دارای قیمت مناسبی است. قیمت مناسب نقش بسزایی در خرید سنگ دارد. چرا که در قیمت تمام شده ساختمان تاثیر مستقیم دارد.

 

اسلب تراورتن ارزان
اسلب تراورتن ارزان

کاربرد سنگ های اسلب تراورتن ارزان در ساختمان

این سنگ های اسلب در ابعاد مختلفی موجود است. معمولا فروش این نوع سنگ به این صورت است که یا خریدار ابعاد مورد نطر خود را به فروشنده و تولید کننده سنگ اسلب می دهد و یا اینکه در ابعادی که از قبل موجود است خرید خود را انجام میدهند. درخشش فراوان و یکپارچگی خیره کننده در مکان هایی که از اسلب تراورتن استفاده میشود نمای منحصر بفردی را ایجاد میکند. هرچه ابعاد اسلب تراورتن بزرگتر باشد زیبایی آن بیشتر میشود. اما این نکته هم کاملا مهم است که هرچه اندازه اسلب بزرگتر باشد و اسلب یکدست تر باشد قیمت ان بیستر خواهد بود.

برخی از کاربرد های این سنگ ها را با یکدیگر بررسی میکنیم:

– دیواره های داخلی ساختمان

در دیواره های ساختمان ها از اسلب های تراورتن استفاده ی فراوانی می شود. طرح های زیبای این سنگ های فوق العاده، زیبایی داخلی ساختمان ها را چند برابر می کند. برخی اسلب ها به تنهایی در دیوار استفاده می شود. اما برخی دیگر از طرح ها با کنار هم قرار گرفتن چند سنگ اسلب کنار هم تشکیل می شوند. در دیوار های سالن های بزرگ در ساختمان های لوکس بیشتر از این اسلب ها استفاده می شود.

– کف آسانسور ها

یکی از مهم ترین کاربرد های سنگ اسلب تراورتن اتسفاده از آن در کف آسانور است. استفاده از این سنگ ها در کف آسانسور ها زیبایی محیط آسانسور را چندین برابر می کند. البته در بعضی آسانسور ها از سنگ های اسلب در دیواره آسانسور نیز استفاده می شود.ابعاد این نوع از اسلب ها با توجه به ابعاد کف آسانسور تعیین و برش داده می شود.

– کف ساختمان

در بسیاری از ساختمان ها بخصوص ساختمان های لوکس از سنگ های اسلب در کف ساختمان می شود. هر چقدر که ساختمان بزرگ تر باشد از سنگ اسلب بزرگتری می توان در کف آن استفاده کرد. استفاده از اسلب در کف ساختمان باعث می شود تا کفپوش یک تکه و یک دستی داشته باشیم. این یک تکه بودن کاملا ظاهر ساختمان را مدرن میسازد.

 

اسلب تراورتن ارزان
اسلب تراورتن ارزان

 

خرید اسلب تراورتن ارزان

ویژگی ها و کاربرد های اسلب های تراورتن را با یکدیگر بررسی کردیم. این بررسی ها وقتی مفید است که منجر به یک خرید خوب شود. اما خرید خوب چه خریدی است؟ اگر شما سنگی را با کارایی متناسب با نیار خود و دارای بالاترین کیفیت با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید شما یک خرید خوب انجام دادید. برای خرید خوب این سنگ های ساختمانی پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه کنید که این سنگ ها را در تیراژ بالا تولید می کنند. حسنی که خرید از این مراکز دارد این است که میتوانید سورت های مختلف از یک سنگ را مقایسه کنید. ضمن اینکه در این مراکز معمولا سنگ با قیمت تمام شده کمتری در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

صنایع سنگ ملورینا با سال ها تجربه در تولید سنگ اسلب تراورتن ارزان همواره سعی کرده تا انواع سنگ اسلب را با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار دهد. شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش این مجموعه ضمن استعلام قیمت انواع سنگ اسلب تراورتن در مورد سنگ متناسب با نیاز خود مشاوره بگیرید. سیاست این مجموعه فروش حداکثری با سود حد اقلی است.

 

اسلب تراورتن ارزان
اسلب تراورتن ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ