تراورتن سیلور کاشان

خرید سنگ تراورتن سیلور کاشان

به این مطلب امتیاز دهید

خرید سنگ تراورتن سیلور کاشان

تراورتن سیلور کاشان یکی از سنگ های تراورتن خاص است. بیشتر سنگ های تراورتن داراری طیف رنگی کرم و سفید هستند. سنگ هایی که دارای تم رنگی دودی و نقره ای باشند بسیار محدود هستند. همین امر موجب شده این سنگ جزو یکی از خاص ترین سنگ های تراورتن محسوب شود. زمینه ی طوسی و نقره ای این سنگ همراه با هاله و موج های سفید و مشکی رنگ و موج هایی که به طور منظم در سطح سنگ پخش شده اند یک ترکیب فوق العاده را به وجود آورده است.

تراورتن سیلور کاشان یخاطر طیف رنگی زیادی که دارد یکی از پرکاربردترین انواع سنگ تراورتن در ساختمان به شمار می رود. معدن سنگ تراورتن سیلور کاشان در استان اصفهان و شهرستان کاشان است. طیف رنگی این سنگ زیبا از رنگ نقره ای روشن مایل به سفید شروع شده و تا رنگ نقره ای تیره ادامه دارد. این طیف رنگی گسترده باعث میشود افرادی که برای خرید سنگ تراورتن سیلور کاشان اقدام میکنند بتوانند علاوه بر نمای ساختمان ار این سنگ در نما های داخلی ساختمان، دکور آشپزخانه، منسوجات سنگی مانند صندلی و حتی سنگ اوپن آشپزخانه نیز استفاده کنند.

تراورتن سیلور کاشان
تراورتن سیلور کاشان

 

ویژگی های سنگ تراورتن سیلور کاشان

شهر کاشان معادن متعددی از سنگ تراورتن را در خود جای داده است. این معادن دارای یک سری ویژگی مشترک هستند. معمولا سنگ هایی که از معادن این منطقه استخراج می شوند دارای استحکام بسیار بالایی هستند. البته این به صورت کلی است. قبل از اینکه اقدام به خرید این سنگ کنید باید ویژگی های این سنگ را بدانید. این موضوع به شما کمک می کند تا بسنجید که این سنگ با نیازهای شما متناسب است یا خیر. برخی از ویژگی های اسن سنگ را با هم مرور می کنیم:

– ساب پذیری متوسط

این سنگ از لحاظ ساب پذیری در رده سنگ های متوسط قرار می گیرد. سورت های صادراتی و مرغوب این سنگ بعد از ساب و صیقل دارای سطح بسیار براقی خواهد بود. اما به طور کلی این سنگ براقیت خیلی زیادی ندارد. خاصیت این سنگ و رنگ خاص آن کدر بودن آن است. البته استفاده از مواد مرغوب مانند رزین و اپوکسی نیز در نتیجه فرآیند ساب زدن تاثیر گذار است.

– تخلخل بالای تراورتن سیلور کاشان

سنگ سیلور کاشان دارای تخلخل قابل قبولی است. تخلخل سنگ تراورتن اگر کمتر از یک حد خاص باشد موجب می شود سنگ پس از به کار گیری به خوبی به بدنه ساختمان نچسبد. این موضوع احتمال سقوط سنگ را پس از گذشت مدت زمانی افزایش می دهد. تخلخل موجود در پشت سنگ این اجازه را به ملات می دهد که کاملا به داخل سنگ نفوذ کند. پس از خشک شدن ملات هایی که به دل سنگ وارد شدند سنگ کاملا سر جای خود محکم می شود. این امر طول عمر ساختمان زا نیز بالا می برد.

– استحکام بالای سنگ

ساختار درونی این سنگ تراورتن به گونه ای است که مولکول های تشکیل دهنده ی آن دارای پیوند فوق العاده قوی هستند. ساختار مولکولی این سنگ کاملا متراکم است. این تراکم بالا کمک می کند سنگ در شرایط مختلف بتواند استحکام خود را حفظ کند. یک سنگ مرغوب باید تحت عواملی مانند باد، باران، تابش آفتاب، سرما و گرما استحکام خود را حفظ کند. اگر مقاومت سنگ ناچیز باشد سنگ فرم اصلی خود را به مرور زمان از دست می دهد.

– قیمت مناسب

این سنگ جزو سنگ هایی با قیمت متوسط محسوب می شود. اگرچه یکی از زیباترین سنگ های تراورتن است، اما قیمت آن قیمت مناسبی است. قطعا قیمت یک سنگ نقش تعیین کننده ای در قیمت تمام شده ی ساختمان دارد.

– جذب آب پایین

سنگ های ساختمانی در هر جای ساختمان که بکارگیری شوند با رطوبت در تماس هستند. اگر جذب آب یک سنگ بالا باشد سریعا دفرمه می شود و دچار پوسیدگی مب شود. همچنین سنگ هایی با جذب آب بالا به سختی به ملات می چسبند. این سنگ ها را باید با ملات خاص و اسکوپ در ساختمان کار کرد.

 

تراورتن سیلور کاشان
تراورتن سیلور کاشان

کاربرد انواع سنگ تراورتن سیلور کاشان

این سنگ تراورتن بخاطر ویژگی های منحصر بفردی که دارد کاربرد فراورانی دارد. ویژگی هایی مانند رنگ خاص، استحکام بالا و… اینکه بدانید یک سنگ ساختمانی چه کاربرد هایی دارد یک امر مهم در خرید سنگ است. قبل از هر اقدامی باید بدانید سنگی که شما برای خرید مد نظر دارید کاربرد لازم برای شما را دارد یا خیر. با هم برخی از کاربرد های این سنگ تراورتن را بررسی می کنیم:

– اجرای نمای ساختمان باسنگ تراورتن سیلور کاشان

این سنگ در نمای ساختمان کاربرد فراوانی دارد. بسیاری از ساختمان های لوکس از این سنگ در نمای خود بهره می برند. بسیاری از ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی با استفاده از این سنگ جلوه ی چند برابری به ساختمان خود می دهند. از این سنگ نقره ای زیبا می توان به تنهایی در اجرای نما استفاده کرد. همچنین با ترکیب آن با سنگ هایی با رنگ های روشن بصورت ترکیبی نیز می توان به نمای ساختمان ظاهری زیبا و شکوهمند بخشید.

– قسمت های داخلی ساختمان

در بسیاری از قسمت های داخلی ساختمان می توان از این سنگ استفاده کرد. دیواره های پارکینگ با استفاده از سنگ بسیار مقاوم خواهد شد. از این سنگ در طراحی سالن های بزرگ و لابی هتل ها نیز استفاده می شود. از اسلب این سنگ نیز در دیواره های سالن های همایش و مجتمع های تجاری استفاده می شود. رنگ فوق العاده زیبا ی این سنگ باعث می شود تا طراحی داخلی ساختمان را متفاوت و هنری کند.

– کف ساختمان

از سنگ سیلور در نهیه کفپوش ساختمان استفاده می شود. معمولا از سنگ هایی با ابعاد 40×40 یا 60×60 در کف ساختمان های مسکونی استفاده می شود. در اجرای کف ساختمان های لوکس از اسلب این سنگ استفاده می شود. سنگ های اسلب این سنگ ساختمانی بسیار خاص هستند و زیبایی ساختمان را چندین برابر میکنند. سنگ هایی که برای کف ساختمان استفاده می شوند باید دارای ضخامت بیشتری نسبت به سایر سنگ ها باشند.

 

تراورتن سیلور کاشان
تراورتن سیلور کاشان

 

خرید سنگ تراورتن سیلور کاشان

به دلیل استقبال زیاد از این سنگ تراورتن فروشگاه های زیادی اقدام به فروش این سنگ ساختمانی می کنند. اما بهتر است برای تهیه این سنگ به مراکزی مراجعه کنید که این سنگ را در تیراژ زیاد تولید می کنند. معمولا این مراکز سنگ را با قیمت تمام شده ی کمتری در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. ضمن اینکه شما می توانید در این مراکز انواع سورت های سنگ را با یکدیگر مقایسه کنید و انتخاب مطمئن تری داشته باشید.

صنایع سنگ ملورینا انواع سنگ تراورتن را با حجم بالا تولید میکند. در این مرکز همیشه سعی بر آن است تا سنگ با بالاترین کیفیت ممکن به مصرف کننده ارائه شود. شما میتوانید با تماس با کارشناسان فروش این مرکز ضمن استعلام قیمت در مورد مناسب ترین سنگ برای ساختمان خود مشاوره بگیرید. سیاست این مجموعه فروش حداکثری با سود حداقلی است.

تراورتن سیلور کاشان
تراورتن سیلور کاشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ