خرید سنگ تراورتن ارزان

خرید سنگ تراورتن ارزان برای نما ساختمان

5/5 - (1 امتیاز) با تشکر از بازخورد شما

خرید سنگ تراورتن ارزان برای نما ساختمان

خرید سنگ تراورتن ارزان موضوعی است که هر سازنده ساختمان حد اقل برای یک بار به آن فکر کرده است. اهمیت این موضوع هنگامی بیشتر می شود که این سنگ تراورتن را بخواهید در قسمت های مختلف ساختمان خریداری کنید. زیرا سنگ تراورتن فقط برای نما کاربرد ندارد. شما می توانید از یک نوع سنگ برای تمامی قسمت های ساختمان اسفاده کنید. این موضوع هارمونی ساختمان شما را بالا می برد و موجب این می شود که همه ی قسمت های ساختمان با هم ست باشند.

اما آیا این موضوع که فقط قیمت یک سنگ ارزان باشد باعث می شود شما به سنگ مورد نظر خود دست پیدا کنید؟ طبیعی است اگر سنگی که شما خریداری می کنید دارای قیمت مناسبی باشد باعث می شود هزینه های ساختمان به مراتب کمتر شود. اما شما حتما باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که آیا کیفیت این سنگ پاسخگوی نیاز شما هست؟ آیا این سنگ برای آن قسمت از ساختمان که شما مد نظر دارید مناسب است؟ چه متراژی از این سنگ قابل تهیه و بکار گیری در ساختمان است؟ تمام این موارد حتما باید قبل از خرید سنگ تراورتن ارزان بررسی شود.

 

 

خرید سنگ تراورتن ارزان
خرید سنگ تراورتن ارزان

 

انواع سنگ تراورتن ارزان

سنگ های تراورتن انواع مختلفی دارند. این تنوع باعث می شود تا شما دقت بیشتری برای خرید این سنگ ها به کار بگیرید. چرا که هر نوع سنگ مناسب برای فضا و جایگاه خاصی است. بعضی از انواع سنگ تراورتن بسیار خاص است. به عبارت دیگر این سنگ ها سفارشی تولید می شود. اما بعضی دیگر از این سنگ ها عمومیت دارند و برای اکثریت ساختمان ها قابل استفاده هستند. بعضی از انواع پر کاربرد سنگ های تراورتن ارزان قیمت را با هم بررسی میکنیم:

– سنگ تراورتن 40 طولی

این نوع از سنگ تراورتن همان هایی هستند که بیشتر در بازار مشاهده کردیم. سنگ هایی با عرض 40 سانتیمتر و طول آزاد. به این سنگ ها تایل نیز گفته می شود. این نوع از سنگ بیشترین کاربرد را در صنعت ساختمان سازی دارند. چرا که هم در نما و هم در قسمت های داخلی ساختمان کاربرد دارند.

– سنگ تراورتن 40×40

سنگ های با این ابعاد از سنگ های تایل تهیه می شوند. وقتی سنگ های تایل تراورتن با طول هایی به اندازه 40 سانتیمتر برش بخورند سنگ های 40×40 شکل می گیرد. اسن سنگ ها بیشتر برای سنگ فرش و کف ساختمان کابرد دارند.

– سنگ اسلب 

سنگ های اسلب تروارتن سنگ های تازه متولد شده ای هستند. این نوع از سنگ ها با پیشرفت دستگاه های برش و فراوری سنگ به وجود آمدند. در گذشته و با وجود دستگاه های قدیمی ساخت و برش این نوع سنگ ها امکان پذیر نبود. امروزه ابعاد برخی از اسلب های تراورتن به 3×2 متر نیز می رسد.

– سنگ های درپوش تراورتن

در میان سنگ های تراورتن نوعی سنگ وجود دارد که می توان گفت ارزانترین نوع سنگ تراورتن است. سنگ درپوش تراورتن که برای جلوگیری از نفوذ آب اسفاده می شود. این سنگ با قرار گیری روی لبه ی دیوار آب را هدایت می کند تا به داخل بافت دیوار نفوذ نکند. از این سنگ در لبه های استخر نیز استفاده می شود.

 

خرید سنگ تراورتن ارزان
خرید سنگ تراورتن ارزان

 

کاربرد انواع سنگ های تراورتن ارزان

سنگ های تراورتن با توجه به ساختاری که دارند نسبت به سایر سنگ های ساختمانی کاربرد بیشتری دارند. مقاومت بالا، رنگ بندی متنوع، قیمت نسبتا مناسب و تهیه ی آسان تر از دلایل اسفاده این گونه سنگ ها نسبت به سایر سنگ های ساختمانی است. این سنگ ها برای بیشتر قسمت های ساختمان قابل استفاده هستند. برخی از این کاربرد ها عبارت هستند از:

– نمای ساختمان

بیشترین مصرف سنگ تراورتن در نمای ساختمان است. تنوع بالای رنگ و طرح در کنار ساب پذیری بالا باعث شده تا این سنگ ها در نمای بیشتر ساختمان ها دیده شوند. تنوع رنگی سنگ های تراورتن به گونه ای است که می توان از آن ها هم در نماهای کلاسیک استفاده کرد و هم در نماهای رومی. ترکیب تراورتن های روشن و تیره در نماهای ترکیبی بسیار چشم نواز است.

– قسمت های داخلی ساختمان

انواع سنگ های تراورتن در قسمت های داخلی ساختمان کابرد دارند. در دیواره های پارکینگ ها معمولا از سنگ تراورتن استفاده می شود. دیواره های داخلی سالن های پذیرایی به صورت کامل و یا نیمه نیز با سنگ تراورتن پوشانده می شود. در قسمت های کناری راه پله ها نیز از این سنگ استفاده زیادی می شود.

– پله های ساختمان

اگر پله های یک ساختمان با سنگ هایی که در دیگر قسمت های آن ساختمان اسفاده می شود از یک نوع باشند جلوه ی بیشتری به نمای داخلی ساختمان می دهد. سنگ های تراورتن با توجه به استحکام قابل قبولی که دارند سنگ های پله ی خوبی هستند. سنگ هایی که برای پله استفاده می شود در مقایسه با سنگ های سایر قسمت ها دارای قطر و تراکم بیشتری است. چرا که پله ها به دلیل رفت و آمد زیاد معمولا فشار بیشتری را تحمل می کنند.

– کف ساختمان و کفپوش

در کف ساختمان های لوکس از سنگ تراورتن استفاده می شود. سنگ هایی که در کف ساختمان به کار می روند معمولا سنگ های تراورتن 40×40 و یا 60×60 هستند. اگر چه قیمت سنگ هایی نظیر گرانیت برای کف ساختمان مناسب تر است، اما اگر زیبایی نسبت به قیمت برای سازنده اولویت بیشتری داشته باشد از این سنگ استفاده می شود. از سنگ های تراورتن با ابعاد ریز هم در ساخت سنگ فرش ها و کفپوش استفاده می شود.

خرید سنگ تراورتن ارزان
خرید سنگ تراورتن ارزان

 

خرید سنگ تراورتن ارزان

اگر برای ساختمان خود سنگ تراورتن مد نظر دارید حتما به این فکر کردید که چگونه و از کجا این سنگ را با قیمت مناسب و ارزان تهیه کنید. مراکزی که این سنگ را در تیراژ بالا تولید می کنند این سنگ های ساختمانی را با قیمت مناسب تر در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

صنایع سنگ ملورینا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سنگ تراورتن در تهران بدون واسطه سنگ تراورتن نما ساختمان شما را با ارزان ترین قیمت فراهم کرده و با حذف واسطه ها اجازه افزایش قیمت و کاهش قدرت خرید سنگ ساختمان برای شما مصرف کننده گرامی را نمیدهد. برای خرید سنگ تراورتن ارزان برای نما ساختمان خود به مدیران فروش کارخانه ما مراجعه کنید و ضمن مشاوره و انتخاب مناسبترین سنگ برای ساختمان خود از قیمت سایر سنگ های تولیدی این مجموعه مانند گرانیت و مرمیت نیز مطلع شوید.

ارزان بودن سنگ تراورتن به عوامل مختلفی چون متراژ سنگ، کیفیت برش، کیفیت رزین و بتونه استفاده شده، ضخامت سنگ و ابعاد سنگ بستگی دارد و شما برای خرید سنگ تراورتن ارزان ιبرای نما ساختمان خود باید این موارد را مد نظر قرار دهید. بعنوان مثال اگر یک کوپ سنگ تراورتنجمعا 150 متر سنگ تراورتن با عرض 40 سانتی متر بدهد و قیمت آن 60 هزار تومان باشد اگر همان کوپ سنگ تراورتن جمعا 500 متر سنگ تراورتن با عرض 40 سانتی متر بدهد قیمت ان حدود 100 هزار تومان خواهد بود. بنابراین شما باید با آگاهی کامل نسبت به عوامل موثر بر قیمت تراورتن و خصوصیات ساختمان خود اقدام به خرید سنگ تراورتن برای نما ساختمان خود بکنید و این تخصص و هنر مشاوران و مدیران فروش صنایع سنگ ملورینا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ