تراورتن ارزان

بزرگترین مرکز فروش تراورتن ارزان

به این مطلب امتیاز دهید

بزرگترین مرکز فروش تراورتن ارزان

تراورتن ارزان، محصولی است که بیشاری از سازندگان سنگ به دنبال خریداری آن هستند. سنگ های تراورتن گونه ای از سنگ های ساختمانی است. اگر چه انواع مختلف دیگری به جز تراورتن در بازار موجود است. اما تنوع این سنگ بسیار بیشتر از انواع دیگر سنگ های ساختمانی است. این تنوع بیشتر شامل طیف رنگی است. اما این سنگ در سایر شاخص های دیگر نیز تنوع زیادی دارد. تنوع قیمتی سنگ های تراورتن بسیار زیاد است. شما می توانید این سنگ ها را از قیمت بسیار ارزان در بازار خریداری کنید تا قسمت های بسیار بالا. هر چند که طبیعتا نتیجه حاصل از این دو نوع خرید سنگ یکسان نیست، اما به هر حال دست شما در خرید سنگ تراورتن از این نظر باز است.

طبیعتا هر چقدر که شما هزینه کمتری برای یک سنگ ساختمانی بکنید کیفیت کمتری از سنگ را خواهید دید. ملاک های مهمی مانند کیفیت ساب، استحکام، رنگ، مقاومت در برابر فرسایش و… همگی ملام هایی هستند که باید قبل از خرید سنگ تراورتن بررسی شود. این ملاک ها اگر مورد توجه قرار نگیرد قطعا شما را پس از مدتی دچار خسارت خواهد کرد. پس صرفا ارزان بودن قیمت سنگ ملاکی برای خرید آن محسوب نمی شود. ولی خب همیشه گران قیمت بودن سنگ هم نشادن دهنده ی کیفیت یالای سنگ نیست.

 

 

تراورتن ارزان
تراورتن ارزان

 

ویژگی های سنگ تراورتن ارزان

سنگ های تراورتن دارای یک سری ویژگی مشترک هستند. ویژگی هایی که نقش به سزایی در تعیین قیمت سنگ دارد. گاهی یک ویژگی سنگ می تواند قیمت آن را چند صد هزار تومن بالا یا پایین ببرد. اما سنگ های تراورتن ارزان عموما دارای ویژگی های مشترکی هستند که برخی از آن ها را نام میبریم:

– تخلخل بسیار بالا

تخلخل یکی از ویژگی های مفید سنگ های تراورتن است. چرا که در جذب ملات کمک شایانی می کند. همچنین همین تخلخل باعث ایجاد عایق حرارتی در ساختمان می شود. اما این به شرط آن است که میزان تخلخل در حد معمول و کافی باشد. اگر تخلخل سنگ از حد معینی بالاتر باشد از کیفیت سنگ می کاهد. بیشتر سنگ های تراورتن ارزان تخلخل بسیار بالایی دارند. این موضوع ممکن است هنگام به کار گیری سنگ در ساختمان شما را با مشکل مواجه کند.

– استحکام و مقاومت پایین سنگ تراورتن ارزان

یک سنگ ساختمانی باید دارای استحکام قابل قبولی باشد. چرا که سنگ در برابر عوامل زیادی مانند فشار، حرارت، سرما، گرما و فرسایش قرار خواهد گرفت. سنگ های تراروتن در حالت کلی از مقاومت نسبتا خوبی برخوردار هستند. اما سنگ هایی که قیمت آن ها ارزان است ممکن است استحکام لازم برای بکارگیری در ساختمان را نداشته باشند. استفاده از این سنگ ها ممکن است شما را با خرابی و خسازت مواجه کند.

– رنگ تیره و رگه های زیاد

به طور کلی در دسته سنگ های تراورتن رنگ سنگ بسیار اهمیت دارد. گرانترین سنگ ها سنگ هایی هستند که دارای روشن ترین رنگ هستند. سنگ های تراورتنی مانند آتشکوه و عباس آباد که از سنگ های مرغوب و نسبتا گران محسوب می شوند همگی سنگ هایی با رتگ روشن هستند. سنگ های تراورتن هرچقدر که ارزانتر باشند معمولا رنگ آن ها به سمت تیرگی گرایش دارد. همچنین وجود رگه های زیاد نیز باعث می شود قیمت سنگ تراورتن ارزانتر شود.

– قد و پای کوتاه

بیشتر سنگ های ساختمانی به صورت تایل فراوری می شوند. این سنگ ها دارای عرض مشخصی هستند ( 40 یا 30 یا 20 سانتیمتر) . طول این سنگ ها بصورت آزاد است. ممکن است در یک دسته از سن های یکسان طول یک قطعه از سنگ 50 سانتیمتر باشد و طول قطعه دیگر به 3 متر هم برسد. سنگ هایی که طول آن ها بلند و قابل قبول باشد را در اصلاح دارای قد و پای بلند می گویند. معمولا خریداران سنگ های ممتاز و سوپر هنگام خرید سنگ های با قد و پای بلند را جدا می کنند. سنگ هایی که دارای قد و پای کوتاه باشند، نسبت به بقیه سنگ ها دارای قیمت پایین تری هستند.

 

تراورتن ارزان
تراورتن ارزان

خرید سنگ تراورتن ارزان

نما ساختمان شما اولین ذهنیتی است که از ساختمان شما در ذهن بیننده و یا خریدار باقی خواهد ماند. بنابراین تبلیغات بسیار زیاد مراکز فروش سنگ بابت فروش تراورتن ارزان نباید شما را صرفا بخاطر قیمت ارزان از شکیل بودن نما ساختمان دور کند. شما می بایست به گونه ای اقدام به خرید سنگ نما بکنید که در پایان پروژه خود بهترین نما ساختمان را با پایین ترین قیمت ممکن داشته باشید.  سنگ های تراورتن ارزان بیشتر در رنگ های کرم، شکلاتی و نقره ای رنگ در بازار یافت می شود. سنگ هایی که دارای رنگ سفید باشند معمولا قیمت بالاتری دارند.

اگر شما قصد خرید سنگ ساختمانی تراورتن ارزان را دارید سعی کنید از مراکری آن را تهیه کنید که با تیراژ بالا این سنگ را تولید می کنند. معمولا تولید در تیراژ بالا موجب کاهش قیمت تمام شده برای مشتری می شود. ضمن اینکه این گونه مراکر یه شما این امکان را می دهند که چندین نوع از سنگ های را با یکدیگر مقایسه کنید. مقایسه سنگ ها از نزدیک با یکدیگر بهترین راه برای پیدا کردن سنگ ساختمانی مورد نظر شماست.

صنایع سنگ ملورینا

کارخانه صنایع سنگ ملورینا واقع در شهرک صنعتی شمس آباد تهران با توجه به تولید حجم زیادی از سنگ نما تراورتن همواره سعی کرده تا بهترین کیفیت را همراه بهترین قیمت عرضه کند. این مرکز یکی از بزرگ ترین مراکز فروش سنگ تراورتن ارزان در تهران می باشد. انواع سنگ های تراورتن، مرمریت و گرانیت که همگی در نما ساختمان و بخش های داخلی ساختمان شما بکار می رود در این مرکز با ارزان ترین قیمت به شما مشتریان عزیز عرضه خواهد شد.

شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش این مجموعه ضمن استعلام قیمت انواع سنگ ساختمانی در جهت انتخاب بهترین سنگ مد نظر خود از آن ها مشاوره بگیرید. سیاست این مجموعه تولید حداکثری با سود حداقلی است. از همین رو سعی بر این است که محصول با کمترین قیمت ممکن به دست شما خریداران عزیز برسذ. همچنین در کنار توجه به قیمت ها سعی می شود کیفیت محصولات همیشه در بالاترین سطح ممکن باشد تا رضایت مشتریان عزیز را جلب کنیم.

 

تراورتن ارزان
تراورتن ارزان

 

تراورتن ارزان
تراورتن ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ