پر فروش ترین سنگ های ساختمانی

پر فروش ترین سنگ های ساختمانی

به این مطلب امتیاز دهید

پر فروش ترین سنگ های ساختمانی

پر فروش ترین سنگ های ساختمانی در میان تنوع بالای انواع این سنگ ها کدام هستند؟ قطعا این سوالی است که برای هر کسی که در حال ساختن ساختمان و یا بازسازی ساختمان است ایجاد می شود تا بتواند سلیقه مخاطب نسبت به انواع سنگ های ساختمانی را درک کند. قطعا مهم ترین دلیل شناخت پر فروش ترین سنگ های ساختمانی این موضوع است که شما سنگی را در ساختمان خود استفاده کنید که هم از نظر ظاهر توجه مخاطب را جلب کند. و هم اینکه از نظر استحکام و جنس سنگ رند بازار باشد.

پر فروش ترین سنگ های ساختمانی در حالی مورد بررسی قرار می گیرند که تنوع بسیار بالایی از مصالح ساختمانی وجود دارد که می تواند به جای سنگ ها ساختمانی استفاده شود. بسیاری از سرامیک ها و مصالح مشابه آن وجود دارد که می تواند چه در داخل و چه در نما ساختمان استفاده شود. آن دسته از سنگ های ساختمانی توسط سازندگان استفاده می شوند که دارای ویژگی های جذابی باشند. این ویژگی ها عبارت اند از قیمت، ظاهر زیبا، استحکام و در دسترس بودن. ضمن اینکه معمولا پر فروش ترین سنگ های ساختمانی آن دسته از سنگ هایی هستند که توسط مهندسین ناظر تایید می شود.

پر فروش ترین سنگ های ساختمانی
پر فروش ترین سنگ های ساختمانی

 

سنگ های ساختمانی دارای تنوع بسیار زیادی هستند. چندین دسته بندی از سنگ های ساختمانی وجود دارد که هر کدام از آن ها نیز به خاطر ویژگی هایی که دارند طرفداران خاص خود را دارند. سعی می کنیم معروف ترین این سنگ های ساختمانی را بررسی کنیم:

پر فروش ترین سنگ های ساختمانی تراورتن

انواع سنگ های تراورتن جزو پر فروش ترین سنگ هایی که در ساختمان استفاده می شود محسوب می شوند. سنگ های تراورتن یک سری ویژگی منحصر بفرد دارند که معمولا خریداران به این دلایل اقدام به خرید آن ها می کنند. یکی از بارز ترین ویژگی های سنگ های تراورتن مقاومت بالای این سنگ ها است. ساختار تشکیل دهنده ی این نوع سنگ ها دارای چسبندگی فوق العاده است. همین امر موجب می شود تا مولکول های تشکیل دهنده ی آن یک ساختار کاملا محکم را بسازند.

ویژگی بعدی سنگ های تراورتن این است که بر خلاف بسیاری از سنگ های ساختمانی پوک و شکننده نیستند. این سنگ ها ساختمانی کاملا استخوانی دارند. این بدان معنی است که به هیچ وجه هنگام برش کاری دچار شکستگی نمی شوند. سنگ هایی که اصطلاحا پوک هستند معمولا هنگام برش و یا ابزار زدن دچار ترک خوردگی می شوند که این موضوع عملا سنگ را بلا استفاده می سازد.

مهم ترین ویژگی سنگ های تراورتن ظاهر زیبای این سنگ هاست. استفاده از سنگ های تراورتن در ساختمان می تواند شکوه و زیبایی ساختمان را چند برابر کند. این سنگ ها معمولا دارای رگه ها و موج های طبیعی هستند که در کنار رنگ زمینه سنگ یک اثر هنری را می سازند. سنگ های تراورتن از نظرظاهری معمولا می توانند هر سلیقه ای را راضی کنند. به خصوص که به خاطر معادن بسیار زیادی که از سنگ های تراورتن وجود دارد، تنوع این سنگ ها بسیار بالاست.

اما شاید مهم ترین ویژگی سنگ های تراورتن که به چشم سازندگان ساختمان می آید، قیمت مناسب این سنگ ها است. در مقایسه با بسیاری از انواع سنگ های ساختمانی که از نظر ظاهری شبیه به سنگ های تراورتن هستند، این سنگ ها قیمت بسیار مناسب تری دارند. اگر قرار باشد یک نوع سنگ ساختمانی در قسمت های مختلف ساختمان استفاده شود، قیمت مناسب آن تا حد زیادی می تواند برای سازندگان ساختمان ها و انبوه سازان مقرون به صرفه باشد.

 

پر فروش ترین سنگ های ساختمانی
پر فروش ترین سنگ های ساختمانی

 

اما در میان این تنوع بالای سنگ های تراورتن، کدام یک جزو پر فروش ترین سنگ های ساختمانی هستند و نسبت به بقیه دارای خرید و فروش بیشتری هستند؟ در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد:

سنگ تراورتن عباس آباد

این سنگ یکی از پر فروش سنگ های ساختمانی تراورتن محسوب می شود. ظاهر این سنگ بسیار زیبا و جذاب است. سنگ تراورتن عباس آباد جزو سنگ های تراورتن سفید محسوب می شود. این سنگ ها در ساختمان سازی بسیار پر طرفدار هستند و شما می توانید با استفاده از آن ها شکوه بیشتری به ساختمان بدهید. معدن سنگ تراورتن عباس آباد در استان مرکزی و نزدیک شهر محلات است. این شهر کوچک که نیم ور نام دارد از لحاظ معادن سنگ های ساختمانی بسیار غنی است.

تراورتن عباس آباد جزو سنگ های مرغوب و قیمت بالای تراورتن ها محسوب می شود. می توان گفت این سنگ جزو پر فروش ترین سنگ های ساختمانی تراورتن محسوب می شود. عباس آباد جزو سنگ های توپر و بسیار مستحکم محسوب می شود و یکی از سنگ هایی است که اگر در نمای ساختمان استفاده شود، عمر نما ساختمان را به شدت افزایش می دهد.

برای خرید انواع سنگ تراورتن عباس آباد می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید سنگ تراورتن سفید عباس آباد

 

پر فروش ترین سنگ های ساختمانی
پر فروش ترین سنگ های ساختمانی

 

سنگ تراورتن حاجی آباد

یکی دیگر از پر فروش ترین سنگ های ساختمانی تراورتن، سنگ تراورتن حاجی آباد است. زمینه ی رنگ سنگ های حاجی آباد نسبت به عباس آباد کمی تیره تر است. این سنگ ها دارای زمینه کرم رنگ هستند. بعضی از آن ها روشن تر و بعضی تر اند. سنگ تراورتن حاجی آباد دارای رگه های کمتری است و ظاهری ساده تر دارد. درست است که رنگ این سنگ به سفیدی عباس آباد نیست، اما قیمت آن نیز به تناسب پایین تر است. همین موضوع بسیاری از سازندگان را ترغیب می کند تا از این سنگ در ساختمان های خود استفاده کند.

سنگ تراورتن حاجی آباد نیز یک سنگ بسیار مستحکم و جون دار است و دارای عمر مفید بسیار بالایی است. این سنگ دارای سورت های مختلفی است. اگر چه بیشترین استفاده ی این سنگ به عنوان یکی از پر فروش ترین سنگ های ساختمانی در انواع نما های ساختمان است، اما در قسمت های داخلی ساختمان نیز از این سنگ می توان استفاده کرد. معدن این سنگ تراورتن نیز در استان مرکزی قرار دارد و فاصله چندانی با شهر محلان ندارد. برای خرید انواع سنگ تراورتن حاجی آباد روی لینک زیر کلیک کنید.

سنگ تراورتن حاجی آباد

 

پر فروش ترین سنگ های ساختمانی
پر فروش ترین سنگ های ساختمانی

 

سنگ تراورتن دره بخاری

در میان بررسی پر فروش ترین سنگ های ساختمانی تراورتن، نوبت می رسد به یکی از محبوب ترین سنگ های این دسته بندی. سنگ تراورتن درخ بخاری یکی از سفید ترین و یک دست ترین سنگ های تراورتن موجود است. رگه های این سنگ بسیار کم هستند. به همین خاطر زمینه ی یک دست سفید این سنگ ظاهر این سنگ را بسیار زیبا ساخنه است. به همین دلیل هم این سنگ یکی از با ارزش ترین سنگ های تراورتن محسوب می شود. به همین نسبت نیز دارای قیمت بالاتری است و جزو سنگ های گران قیمت تراورتن محسوب می شود.

معدن سنگ تراورتن دره بخاری نیز در استان مرکزی قرار دارد. همان طور که اشاره کردیم این استان از نظر معادن سنگی که در آن وجود دارد بسیار غنی است. معدن سنگ دره بخاری در مجاورت معادن سنگ تراورتن حاجی آباد است و فاصله ی بسیار کمی از یکدیگر دارند. این سنگ از لحاظ ساختار تشکیل دهنده شباهت زیادی به تراورتن عباس آباد دارد. یعنی استحکام بسیار یالایی دارد و با ساختار کاملا یک دست و استخوانی خود بسیار مرغوب و برش پذیر است. برای خرید سنگ تراورتن سفید دره بخاری می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

سنگ تراورتن سفید دره بخاری

 

پر فروش ترین سنگ های ساختمانی
پر فروش ترین سنگ های ساختمانی

 

پر فروش ترین سنگ های ساختمانی مرمریت

سنگ های مرمریت نوعی دیگر از سنگ های ساختمانی هستند. کاربرد ها و جنس این سنگ ها بسیار متفاوت تر از سنگ های تراورتن است. ساختار داخلی این سنگ ها یک دست تر از تراورتن هاست. یعنی آن میزان از تخلخل که در سنگ های تراورتن وجود دارد، در سنگ های مرمریت دیده نمی شود. همین موضوع باعث می شود تا نصب آن ها روی ساختمان کمی تخصصی تر شود. به دلیل اینکه ملات ها نمی توانند به راحتی به داخل سنگ نفوذ کنند. پس از نصب سنگ های مرمریت برای احتیاط بیشتر می توان از اسکوپ ها استفاده کرد تا به چسبیدن سنگ به ملات کمک کند.

مرمریت ها در برابر جذب آب مقاومت بالایی دارند. همچنین با توجه به ساختار تشکیل دهنده ای که دارند به راحتی برش می خورند و می توان انواع ابزار زنی و کنده کاری را روی این سنگ ها پیاده سازی کرد. این ویژگی موجب می شود تا از آن در ساخت بسیاری از مصنوعات سنگی مثل روشویی سنگی، نرده سنگی، ظروف سنگی، مجسمه های سنگی، آبنما های سنگی و ستون ها از سنگ های مرمریت استفاده شود. در زیر یکی از پر فروش ترین سنگ های ساختمانی مرمریت را برای شما معرفی می کنیم:

سنگ مرمریت آباده شیراز

در میان انواع سنگ های مرمریت که در یازار وجود دارد، سنگ مرمریت آباده ی شیراز یکی از پر فروش ترین سنگ های ساختمانی به شمار می آید. این سنگ دارای زمینه رنگی کرم روشن است که هاله ها و رگه های تیره رنگ و سفید رنگ درون این زمینه کرم رنگ را پر کرده اند. این سنگ از نظر مقاومت در برابر ضربه دارای استحکام قابل قبولی است. به همین دلیل از این سنگ در نقاطی از ساختمان که ممکن است سنگ تحت فشار زیادی قرار بگیرید، زیاد استفاده می شود. این موضوع نشان می دهد سنگ مرمریت آباده شیراز امتحان خود را پس داده و سنگ قابل قبولی است.

معدن سنگ مرمریت آباده شیراز در استان فارس قرار دارد. این استان معادن مختلفی از سنگ های مرمریت را در خود جای داده است. به علت استحکام بالایی که این سنگ دارد و به آن اشاره کردیم، سنگ پله مرمریت آباده یکی از بهترین و پر فروش ترین سنگ های پله ساختمانی را دارد. همچنین سنگ مرمریت آباده دارای قیمت بسیار مناسبی است که این موضوع موجب استفاده ی زیاد این سنگ توسط سازندگان در ساختمان ها شده است. برای خرید سنگ مرمریت آباده می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید سنگ مرمریت آباده شیراز

 

پر فروش ترین سنگ های ساختمانی
پر فروش ترین سنگ های ساختمانی

 

پر فروش ترین سنگ های ساختمانی گرانیت

سنگ های گرانیت بخش قابل توجهی از بازار سنگ های ساختمانی را تشکیل می دهند. این دسته از سنگ های ساختمانی دارای مقاومت بسیار یالایی هستند. به همین دلیل از آن ها برای کف حیاط و کف سازی محوطه هایی مانند ویلا استفاده می شود. علت این استحکام بالا جنس خاص و ساختار تشکیل دهنده ی سنگ های گرانیت است. در زیر در مورد یکی از پر فروش ترین سنگ های ساختمانی گرانیت برای شما تویح خواهیم داد.

سنگ گرانیت مروارید مشهد

سنگ مروارید مشهد یکی از پر فروش ترین سنگ های ساختمانی گرانیت محسوب می شود. این سنگ یک گرانیت گل پنبه ای است. علت این نام گذاری به خاطر ظاهر این سنگ است. گرانیت مروارید مشهد دارای زمینه طوسی روشن است که درون آن پر از نقطه های مروارید مانند از رنگ های سفید، خاکستری و مشکی است. این سنگ دارای ساختار شکری مانند است و سطح کاملا یک دست و صافی دارد.

سنگ گرانیت مروارید مشهد یک سنگ با ساب پذیری بالا است. این بدین معنی است که این سنگ بعد از فراوری کاملا براق می شود و درخشش فوق العاده ای خواهد داشت. به دلیل ویژگی های ساختاری که این سنگ دارد، گرانیت مروارید مشهد یکی از محبوب ترین سنگ ها برای کف ساختمان ها محسوب می شود. تا آنجا که از این سنگ در مکان های عمومی و مترو ها نیز استفاده می شود. برای خرید سنگ گرانیت مروارید مشهد می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید سنگ گرانیت مروارید مشهد

 

پر فروش ترین سنگ های ساختمانی
پر فروش ترین سنگ های ساختمانی

 

خرید پر فروش ترین سنگ های ساختمانی

اگر قصد خرید هر کدام از پر فروش ترین سنگ های ساختمانی را برای ساختمان خود دارید، حتما قبل از اینکه اقدام به خرید کنید، در مورد اینکه از کجا این سنگ ها را تهیه کنید تحقیق خواهید کرد. پیشنهاد ما این است که برای خرید هر یک از پر فروش ترین سنگ های ساختمانی، به مراکزی مراجعه کنید که این سنگ ها را در تیراژ بالا تولید می کنند. وفتی حجم تولید این سنگ ها بالا می رود، قیمت تمام شده محصول برای مصرف کننده پایین تر می آید.

نکته بعدی که وجود دارد این است که در این مراکز سورت های مختلفی از هر یک از پر فروش ترین سنگ های ساختمانی وجود دارد و تولید می شود. به همین دلیل شما می توانید آن ها را با هم مقایسه کنید و در نهایت با یک انتخاب مطمئن، با کیفیت ترین سنگ را خریداری کنید. در غیر این صورت ممکن است شما نسبت به انتخاب خود مردد شوید و یا اینکه انتخابی انجام دهید که بعد از استفاده از آن سنگ متوجه شوید سنگ مناسبی برای شما نیست. این موضوع می تواند برای شما خسارت بار باشد.

صنایع سنگ ملورینا با سال ها تجربه در تولید پر فروش ترین سنگ های ساختمانی، می تواند انتخاب مناسبی برای خرید این سنگ ها باشد. شما می توانبد با تماس با کارشناسان این مجموعه، ضمن استعلام قیمت پر فروش ترین سنگ های ساختمانی، از موجودی هر یک از آن ها آگاه شوید و در مورد تناسب این سنگ ها با نیار خود مشاوره رایگان بگیرید. سیاست این مجموعه فروش حداکثری با سود حداقلی است. ضمن اینکه در این مجموعه تلاش می شود تا در راستای حفظ حقوق مصرف کننده، کلیه محصولات با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ