مزایای استفاده از روشویی سنگی

مزایای استفاده از روشویی سنگی

5/5 - (1 امتیاز) با تشکر از بازخورد شما

مزایای استفاده از روشویی سنگی

مزایای استفاده از روشویی سنگی به نسبت سایر روشویی ها بسیار بیشتر است. روشویی های سنگی در سال های اخیر بخش بزرگی از بازار روشویی ها را به خود اختصاص داده اند. این روشویی ها با تنوع بالایی رنگ، طرح، ابعاد و جنس متریال، دست شما را در خرید روشویی بسیار باز کرده اند. تنوع این روشویی ها به گونه ای است که کمتر کسی با هر سلیقه ای از داشتن این روشویی ها ناراضی خواهد بود.

مزایای استفاده از روشویی سنگی نسبت به معایب آن بسیار بیشتر است. استفاده از این روشویی ها محاسن مختلفی دارد که از جهات گوناگون قابل بررسی است. اما در نگاه اول می توان گفت که این روشویی ها با ظاهر زیبایی که دارند نمایی خاص به سرویس بهداشتی و حمام شما می دهند و در میان معماری داخلی ساختمان شما مانند یک تابلوی هنری می درخشند و توجه هر مخاطبی را به خود جلب می کنند.

اگر قصد خرید روشویی سنگی را دارید و یا به آن فکر کرده اید اما در تصمیم خود مردد هستید، حتما در مورد مزایای استفاده از روشویی سنگی بیشتر بررسی کنید تا با اطمینان خاطر بیشتری برای خرید این محصول اقدام کنید. روشویی های سنگی با ویژگی هایی که دارند قطعا نظر شما را جلب خواهند کرد. چرا که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر کاربردی دارای محاسن بیشتری نسبت به سایر روشویی ها به خصوص روشویی هایی از جنس چینی های بهداشتی هستند.

مزایای استفاده از روشویی سنگی
مزایای استفاده از روشویی سنگی

مهم ترین مزایای استفاده از روشویی سنگی

یک روشویی سنگی باید دارای ویژگی هایی باشد که شما را ترغیب به خرید آن کند. به طور کلی وقتی شما قصد خرید روشویی دارید، آن روشویی باید دارای یک سری ویزگی ها باشد. مهمترین این ویژگی ها این است مه با مکانی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد متناسب باشد. باید روشویی را هم متناسب با فضا و هم متناسب با نیاز های خود انتخاب کنید. اما مزایای استفاده از روشویی سنگی در چیست که در سالیان گذشته موجب شده تا بخش بزرگی از بازار را در اختیار خود بگیرد. سعی می کنیم تا برخی از مهم ترین مزایای استفاده از روشویی سنگی را بررسی کنیم.

جنس سنگ، اولین مزایای استفاده از روشویی سنگی

روشویی های سنگی معمولاً از سنگ های طبیعی ساخنه می شوند. این سنگ ها عموما از جنس سنگ های مرمریت هستند . البته به صورت سفارشی از سنگ تراورتن یا مرمر هم استفاده می شود. اما اقبال باراز بیشتر به سوی سنگ هایی مرمریت است. باید از جنس سنگ با کیفیت و مقاومت بالا باشد. این سنگ ها همگی دارای کیفیت های بالایی هستند و شما با خرید روشویی سنگی می دانید که یک روشویی برای سالیان دراز خریداری کرده اید که این یکی از مزایای استفاده از روشویی سنگی است.

مزایای استفاده از روشویی سنگی از نظر طراحی

سنگ هایی که برای ساخت روشویی های سنگی استفاده می شوند، دارای طرح ها و نقش های متنوعی هستند. از مهم ترین مزایای استفاده از روشویی سنگی این است که دست شما در انتخاب رنگ و طرح این روشویی ها کاملا باز است. می توانید رنگی از سنگ را انتخاب کنید که با دیوار های شما هم خوانی داشته باشد و یا بالعکس، روشویی سنگی را در رنگی سفارش دهید که در تضاد با رنگ دیوار و محیطی است که قرار است در آن نصب شود.

علاوه بر تنوع سنگ های استفاده شده، طرح های متنوعی وجود دارد که شما می توانبد آن ها را برای روشویی خود انتخاب کنید. از روشویی هایی که دو پایه دارند تا روشویی هایی که بدون پایه هستند و به دیوار می چسبند و مختص استفاده در مکان هایی هستند که با کمبود فا مواجه هستند. شما می توانید این ظرح ها را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید و این جزئی از مزایای استفاده از روشویی سنگی محسوب می شود.

ابعاد و عمق روشویی سنگی

روشویی ها باید دارای ابعاد مناسب باشند تا با سایر قست های ساختمان هماهنگ باشند. این ویژگی در طراحی ساختمان بسیار مهم است که شما بتوانید بین بخش ها مختلف ساختمان هارمونی ایجاد کنید. مزایای استفاده از روشویی سنگی این است که تا حد زیادی این هارمونی را برای شما ایجاد می کند و با ابعادی که قابل تغییر است به راحتی به شما در طراحی هر چه بهتر ساختمان کمک می کند.

از دیگر مزایای استفاده از روشویی سنگی عمق مناسب این روشویی ها است. شما می توانید در حالت استاندارد از عمق مناسبی که در محل آبریز این روشویی ها تعببیه می شود استفاده کنید. این روشویی ها به خوبی فضا برای شست و شو در اختیار شما قرار می دهد. اما اگر به هر دلیلی احتیاج دارید به فضای بیشتری دارید می توانید عمق روشویی که سفارش می دهید را بیشتر کنید. پس این مزایای استفاده از روشویی سنگی می تواند خیال شما را از این موضوع کاملا راحت کند.

مزایای استفاده از روشویی سنگی
مزایای استفاده از روشویی سنگی

 

ماندگاری و مقاومت بالای روشویی های سنگی

روشویی های سنگی بخاطر جنس سنگی که در آن استفاده می شود و همچنین ضخامت این سنگ ها، دارای مقاومت بسیار بالایی هستند. از مزایای استفاده از روشویی سنگی این است که در برابر بسیاری از ضربه ها و فشار های ناشی از جابجایی و یا سقوط وسایل مقاوم است. هم چنین بخاطر ماندگاری یالای سنگ های طبیعی در برابر انواع شوینده ها، بعد از گذشت سال ها ظاهر این روشویی ها مثل روز اول خواهد بود و این از مزایای استفاده از روشویی سنگی در خانه است.

قابلیت تمیز کاری،از مزایای استفاده از روشویی سنگی برای خانم ها

سابی که روی سنگ های استفاده شده در روشویی های سنگی زده می شود، به آن ها این قابلیت را می دهد که به راحتی نظافت شوند. این روشویی های سنگی معمولا از سنگ های آنتی باکتریال و ضد لک ساخنه می شوند. به همین خاطر بعد از کثیف شدن شما می توانید با یک دستمال نم دارد به راحتی آن را تمیز کنید. اگر لکه ها عمیق و یا چرب بود می توانید با استفاده از یک شوینده معمولی و دستمال به آسانی آن را تمیز کنید. این یکی از مهم ترین مزایای استفاده از روشویی سنگی است.

نصب آسان روشویی های سنگی

روشویی های سنگی به گونه ای ساخته می شوند که به راحتی بتوان آن ها را نصب و استفاده کرد. یکی از مزایای استفاده از روشویی سنگی این است که فضای کافی برای تعبیه ی لوله ها، سیفون، اتصالات و نصب را دارند و این آزادی عمل را به نصاب روشویی می دهند که به بهترین نحو روشویی را نصب کند. نصب بعضی از روشویی ها بسیار سخت و زمان بر است. اما از مزایای استفاده از روشویی سنگی، نصب آسان و سریع آن است.

خرید انواع روشویی سنگی

حال که با مزایای استفاده از روشویی سنگی آشنا شدیم، اگر قصد خرید این روشویی ها را دارید پیشنهاد ما این است که حتما از مراکز تولیدی بزرگ روشویی ها خرید کنید. در این مراکز حجم تولید این روشویی ها بالاست. وقتی تیراژ تولید محصول بالا می رود، معمولا قیمت تمام شده برای مصرف کننده ارزان تر می شود. ضمن اینکه در این مراکز شما می توانید انواع مدل ها و کیفیت ها را با هم مقایسه کنید و انتخاب مطمئن تری داشته باشید.

صنایع سنگ ملورینا با سال ها تجربه در تولید انواع محصولان سنگی، روشویی های سنگی را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت تولید و به مصرف کنندگان گرامی ارائه می کند. شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش این مجموعه، ضمن استعلام قیمت انواع روشویی سنگی، در مورد مزایای استفاده از روشویی سنگی مشاوره رایگان بگیرید. سیاست این مجموعه فروش حداکثری با سود حداقلی است.

مزایای استفاده از روشویی سنگی
مزایای استفاده از روشویی سنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ