خرید سنگ مرمریت

قیمت مرمریت گلدن بلک – خرید سنگ مرمریت گلدن بلک کاشان

به این مطلب امتیاز دهید

سنگ های مرمریت تنوع بسیار زیادی دارند. یکی از پر طرفدار ترین انواع مرمریت، نوع گلدن بلک آن است. سنگ مرریت گلدن بلک کاشان از کیفیت بالاتری برخوردار است. برای خرید و تهیه این سنگ باید عواملی که بر قیمت مرمریت گلدن بلک تاثیر گذار است را در نظر بگیریم. مهمترین و اولین نکته ی مد نظر این است که برای کدام قسمت ساختمان این سنگ را تهیه میکنیم. چرا که هر قسمت از ساختمان نیارمند نوعی از فراوری است. برشی که سنگ های هر قسمت از ساختمان لازم دارد متفاوت است.

سنگ اسلب گلدن بلک دارای بالاترین قیمت است. فراوری این سنگ آن هم در ابعاد بزرگ بسیار سخت است. تنها راه فراوری آن استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز است. دلیل بالا بودن قیمت آن هم همین است. هر چقدر که ابعاد این اسلب ها بزرگتر باشد دارای قیمت بالاتری خواهد بود.

 

قیمت مرمریت گلدن بلک
قیمت مرمریت گلدن بلک

 

قیمت سنگ گلدن بلک برای پله در رتبه بعدی قرار دارد. سنگ هایی که برای پله استفاده میشوند دارای قطر بالاتری هستند. این قطر از 2/5 سانتیمتر تا 4 سانتیمتر متفاوت است. بنابر این قطر سنگ در تعیین قیمت این سنگ تاثیر گذار است. سنگ های تایل گلدن بلک نسبت به بقیه دارای قیمت کمتری است.

نوع سابی که بر روی سنگ پیاده میشود در میزان درخشش آن تاثیر گذار است. هرچقدر ماده و دستگاهی که با آن ساب زده میشود بالاتر باشد سنگ براق تر میشود. بنابر این نوع ساب در قیمت این مرمیت تاثیر گذار است.

استعلام قیمت مرمریت گلدن بلک

شما برای اطلاع از قیمت انواع سنگ مرمریت گلدن بلک و همچنین سایر سنگ های ساختمانی میتوانید با شماره تماس موجود در سایت تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای خرید بهتر از ما مشاوره بگیرید. فراموش نکنید که سیاست ما در صنایع سنگ ملورینا جلب رضایت مشتری و ارائه هرچه بهتر خدمات به آن هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ