ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد

قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد

2/5 - (1 امتیاز) با تشکر از بازخورد شما

قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد

قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد تحت تاثیر عوامل مختلفی است. بعضی عواملی که روی این موضوع تاثیر گذار است ممکن است بصورت مستقیم به خود این سنگ مربوط نباشد. برای مثال تقاضای بازار می تواند تاثیر بسزایی روی قیمت اسن سنگ داشته باشد. هر چند که بیشتر عوامل تاثیر گذار روی قیمت سنگ مستقیما به خود سنگ مربوط است. اما بررسی این نوع عوامل نیز برای خرید سنگ گرانیت مروارید مشهد ضروری است.

سنگ گرانیت مروارید مشهد یکی از معروف ترین انواع سنگ‌های گرانیت است. این سنگ از معادن واقع در استان خراسان رضوی و شهر مشهد استخراج می‌شود. این نوع سنگ گرانیت دارای شفافیت بالا و رنگ مرواریدی(نقره‌ای) است که به آن زیبایی و جذابیت ویژه‌ای می‌بخشد. این سنگ جزو سنگ های گرانیت پل پنبه ای محسوب می شود. سنگ های گرانیت گل پنبه ای سنگ هایی هستند که دارای زمینه روشن و دانه های تیره و مشکی می باشند.

 

قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد
قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد

عوامل موثر بر قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد

قبل از خرید این سنگ ساختمانی باید بررسی کرد که چه عواملی بر روی قیمت سنگ تاثر گذار هستند. این موضوع به خرید بهتر این محصول کمک بیشتری میکند. برخی ار عوامل تاثیر گذار روی قیمت این سنگ را با یکدیگر مرور میکنیم:

 کیفیت سنگ گرانیت مروارید مشهد

کیفیت کلی گرانیت مروارید از جمله رنگ، طرح و وضوح  بر قیمت آن تأثیر مستقیم می گذارد. سنگ با کیفیت بالاتر با ظاهری منحصر به فرد و جذاب قیمت بالاتری دارد. سنگ هایی که کیفیت بالاتری دارند سطح آنها یک دست است. برخی از سنگ ها دارای غده هایی هستند که به صورت تکه هایی با رنگ سفید در سطح سنگ دیده می شوند. برخی دیگر از سنگ ها دارای نوار اوریب سفید رنگی هستند. این نوار اوریب در اصطلاح شال نامیده می شود. سنگی که نه شال داشته باشد و نه غده سنگی با کیفیت بالا است. این نوع از سنگ مروارید دارای بالاترین قیمت است.

اندازه و ضخامت سنگ

اندازه و ضخامت سنگ نیز می‌تواند تأثیر مستقیم در قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد داشته باشد. هر چقدر سنگ ضخامت بیشتری داشته باشد و یا بزرگتر باشد قیمت بیشتری دارد. علت این موضوع  هم این است که استخراج، حمل و نصب آن‌ها هزینه بیشتری دارد. طبیعتا هر چقدر مراحل پردازش اولیه برای تولید یک سنگ سخت تر باشد قیمت آن بالاتر است.

در دسترس بودن سنگ

درصورتی که سنگ گرانیت مروارید مشهد در دسترس نباشد و یا به صورت محدود یافت شود این موضوع روی قیمت سنگ تاثیر می گذارد. این عدم دسترسی ممکن است به دلایل مختلف باشد. دلایلی مانند محدودیت در برداشت از منابع، توقف و محدود شدن تولید سنگ، متوقف شدن عملیات انتقال بین معدن و کارخانه به دلایل مختلف و… همگی می توانند به صورت مقطعی روی قیمت این سنگ تاثیر بگذارند.

عرضه و تقاضای بازار

عوامل تقاضا و عرضه نیز می‌توانند بر قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد تأثیر گذار باشند. اگر تقاضا برای این سنگ بالا باشد و عرضه محدود باشد، قیمت ممکن است افزایش یابد. اگر تقاضای بالا و عرضه محدود وجود داشته باشد، احتمالاً قیمت سنگ بالاتر می رود. برعکس، اگر بازار با گرانیت مروارید اشباع شود، قیمت رقابتی تر می شود. به علاوه، عوامل اقتصادی، مانند تغییرات قیمت مواد اولیه و نرخ ارز نیز تأثیر موقت روی قیمت می گذارند.

معدن یابی و حمل و نقل

هزینه استخراج، پردازش و حمل و نقل روی قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهدآن تأثیر می گذارد. عواملی مانند مسافت، تدارکات و هزینه های استخراج معدن در تغییرات قیمت نقش اساسی دارند. برای حمل و نقل سنگ‌های خام، معمولاً از وسایل حمل و نقل سنگینی مانند کامیون‌ها، کامیونت‌ها یا وانت‌ها استفاده می‌شود. این وسایل حمل و نقل باید مناسب برای جابجایی بار سنگ‌ها باشند و قوانین و مقررات مربوط به حمل و نقل سنگ‌ها را رعایت کنند.

در صورتی که سنگ‌ها پردازش شده باشند و به صورت قطعات یا تایل‌ها باشند، ممکن است نیاز به وسایل حمل و نقل خاصی مانند کانتینرها، وانت‌ها یا وسایل حمل و نقل دیگر باشد. در این صورت، مراقبت و بسته‌بندی مناسب از سنگ‌ها برای جلوگیری از آسیب رسیدن به آنها بسیار مهم است.

 

قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد
قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد

 

قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد در ابعاد مختلف

سنگ گرانیت مروارید در ابعاد مختلف و متنوعی تولید می شود. هر کدام از این ابعاد کاربرد خاصی دارد و در جای مخصوصی از ساختمان استفاده می شود. هر نوع از این سنگ ها دارای قیمتی خاص می باشد. هر کدام از این سنگ ها که با دشواری بیشتری فراوری می شوند دارای قیمت بالاتری هستند. قیمت هر کدام از ابعاد مختلف سنگ مروارید مشهد را با هم بررسی میکنیم:

قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد تایل

این نوع ار سنگ مروارید بیشترین حجم تولید این سنگ را به خود اختصاص می دهد. سنگ های تایل سنگ هایی با عرض 40 سانتیمتر و طول آزاد هستند. این سنگ ها در قسمت های مختلف ساختمان کاربرد دارند. به همین خاطر بیشتر از بقیه تولید می شوند. قیمت این نوع از سنگ مروارید از مابقی آن ها ارزان تر است.

قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد 40×40

اگر سنگ های تایل را با ارتفاع 40 سانتیمتر برش دهیم سنگ مروارید 40×40 به دست می آید. معمولا قیمت سنگ مراورید با این ابعاد هم قیمت سنگ تایل می باشد. اما گاهی به دلیل تولید کمتر آن و هزیته های برش و دور ریز سنگ ممکن است کمی گران تر از سنگ مروارید 40 طولی باشد.

قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد 60×60

این سنگ معمولا برای کف سالن های بزرگ استفاده می شود. به علت ابعادی که این سنگ دارد هنگام فراوری دور ریز بیشتری دارد. فراوری این سنگ نیز زمان بر تر است. ضمن اینکه عمیات ساب زدن و براق کردن این سنگ نیز دشوار تر است. به همین دلیل قیمت این نوع از سنگ از دو نوع قبلی بالاتر است.

قیمت سنگ اسلب گرانیت مروارید مشهد

در میان انواع ابعاد سنگ های گرانیت مروارید مشهد، سنگ های اسلب از همه جدید تر هستند. این سنگ ها سال های زیادی نیست که در ایران تولید می شوند.  تا قبل از آن دستگاه ها توانایی تولید سنگ هایی با این ابعاد را نداشتند. سنگ های اسلب گران ترین نوع سنگ های مروارید مشهد هستند.

قیمت سنگ پله گرانیت مروارید مشهد

سنگ پله مروارید دارای قطر بیشتری نسبت به انواع دیگر است. بطور کلی سنگ هایی که برای پله ساختمان استفاده می شود معمولا دارای قطر 3 سانتیمتری هستند. . در صورتی که قطر بقیه بین 1/6 تا 2 سانتیمتر است. به همین دلیل قیمت آن نیز بعد از اسلب گرانترین نوع سنگ است.

 

خرید سنگ گرانیت مروارید با قیمت ارزان

حالا که با قیمت انواع مختلف سنگ مروارید آشنا شدیم به مهم ترین نکته برای خرید این سنگ زیبا می رسیم. اینکه سنگ را از کجا بخریم که هم قیمت مناسب داشته باشد و هم کیفیت بالا. مراکزی که سنگ را با خحم بالا تولید میکنند گزینه مناسب تری برای خرید گرانیت مروارید است. مراکزی که سنگ را با حجم بالا تولید میکنند معمولا با قیمت تمام شده ی کمتری آن را در اختیار مصرف کننده قرار میدهند.

صنایع سنگ ملورینا با سال ها سابقه در تولید انواع سنگ های ساختمانی این سنگ ساختمانی را با کیفیت بالا در ابعاد مختلف تولید می کند. شما می توانید با تماس با کارشناسان این مجموعه ضمن استعلام قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد، در مورد سنگ متناسب با نیاز های خود مشاوره بگیرید تا خرید خود را به بهترین وجه انجام دهید. سیاست این مجموعه فروش حداکثری با سود حداقلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ