سینی سنگی پایه دار

سینی سنگی پایه دار، نسل جدید سینی های پذیرایی

به این مطلب امتیاز دهید

سینی سنگی پایه دار یکی از جدیدترین محصولات تولید شده توسط صنایع سنگ ملوریناست. در گذشته برای پذیرایی و سرو غذاها از سینی های مختلفی استفاده میشد. سینی هایی که از جنس بلور، چینی، فلز و… بودند. سینی های فلزی در ابتدا بسیار ساده بودند. تصور کنید یک تکه فلزی گرد و یا مستطیل شکل بدون هیچ نقشی. کم کم نقش های جدید به سینی های فلزی اضافه شد. نقش هایی که اکثرا با قلم و شی های تیز دیگر روی سینی ها هک میشد. در بازار نقش جهان اصفهان در حال حاضر نیز حجره هایی وجود دارند که این نقش ها را روی سینی ها هک میکنند. پس از مدتی فلزات دو رنگ به سینی ها اضافه شدند. بعنوان مثال دسته های طلایی به سینی های نقره ای.

سینی های چینی هم در ابتدا بسیار ساده بودند. ظرف هایی سفید که به براقی ظروف چینی امروزی نبودند. در وسط بعضی از این ظروف نقش یک میوه و یا گل هک میشد. این نقش ها معممولا با رنگ قرمز روی این ظرف ها هک میشدند. کم کم آبکاری به این سینی ها اضافه شد. نقش هایی با طرح های طلایی و نقره ای که بشدت جذاب بود. کم کم دسته های فلزی نیز به این ظرف ها اضافه شد.

در سال های اخیر سینی های سنگی پایه دار تحولی در تولید این ظرف ها ایجاد کرده است. این ظروف سنگی در پذیرایی مهمانان و همچنین سرو غذاها استفاده میشود. فینگر فودهایی که با رنگ های بسیار متنوع روی یک سینی سنگی جذاب چیده شده باشند صحنه ای بشدت خارق العاده را برای میز پذیرایی شما فراهم میسازد.

 

سینی سنگی پایه دار

 

روش تهیه و مزیت های سینی سنگی پایه دار

سینی سنگی پایه دار نسبت به سایر سینی ها دارای مزایای زیادی است. شکنندگی این سینی ها نسبت به سینی های شبیه به آن که از جنس چینی هستند بیشتر است. طبیعتا ساختار تشکیل دهنده ی سنگ نسبت به چینی و شیشه مقاوم تر است. نکته ی قابل ذکر دیگر این است که سینی ها و ظروف دیگری که از جنس سنگ هستند دارای ضخامت بیشتری هستند. سنگ های تشکیل دهنده این ظروف معمولا دارای قطری بین 1 تا 2/5 سانتیمتر هستند. در صورتی که ظروف شیشه ای معمولا قطری بین 0/3 تا 0/5 میلیمتر است. ظروف از جنس چینی حتی نسبت به ظروف شیشه ای هم ظریف تر هستند.

صنایع سنگ ملورینا با تولید انواع ظروف سنگی با بهترین کیفیت، تمامی ظروف سنگی را در اختیار شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ