آنالیز سنگ مرمریت آباده

سنگ مرمریت آباده شیراز، زینت بخش نمای ساختمان

به این مطلب امتیاز دهید

سنگ مرمریت آباده شیراز بخاطر رنگ منحصر بفرد و روشنی که دارد بسیار پر طرفدار است. عده ی زیادی از مردم هستند که رنگ های روشن را برای نمای یک ساختمان ترجیح میدهند. این افراد بیشتر طرفدار سنگ هایی با رنگ های کرم، سفید، صورتی و… هستند. یکی از خصوصیات رنگ هایی با این سورت رنگی این است که ساختمان را بزرگتر و وسیع تر نشان میدهد. سنگ مرمریت آباده شیراز از رنگ صورتی روشن تا کرم تیره رنگ تولید میشود. بنابراین این سنگ یکی از انتخاب های این دسته از افراد است. از طرفی قیمت سنگ های تراورتن موجود در این سورت های رنگی ممکن است برای بعضی افراد بالا باشد. بخاطر همین این سنگ تبدیل به یک انتخاب خوب با قیمت مناسب میشود.

سنگ مرمریت آباده شیراز اکثرا بصورت تایل یا 40 طولی فراوری میشود. البته امروزه با پیشرفت دستگاه ها این سنگ بصورت اسب نیز فراور میشود. هر چقدر که ابعاد سنگ بزرگتر باشد فراوری و برش آن سخت تر است. همین امر باعث میشود سنگ هایی با ابعاد بزرگتر دارای قیمت بالاتری باشد. رنگ این نوع از مرمیت به گونه ای است که هر چقدر رگه های سنگ کمتر باشد و سنگ یکدست تر باشد زیباتر بنظر میرسد. بنابراین هرچقدر که سنگ رگه های کمتری داشته باشد گرانتر است. علاوه بر اینها قطر سنگ نیز رابطه مستقیم با قیمت دارد.

سنگ مرمریت آباده شیراز

 

کاربرد و نحوه ی تهیه سنگ مرمریت آباده شیراز

بیشترین کاربرد سنگ مرمریت آباده استفاده در نما ساختمان است. به جرات میتوان گفت این سنگ جزو پر استفاده ترین سنگ های مرمریت در نمای ساختمان های سنگی است. رنگ این سنگ به گونه ای است که میتوان از آن در نماهای رومی نیز استفاده کرد. در قسمت های داخلی ساخمان ها نیز از این مرمریت روشن بسیار زیاد استفاده میشود. این سنگ با رنگ خاصی که دارد میتواند ساختمان را بزرگتر از حالت معمول نشان دهد. سنگ مرمریت آباده در ابعاد 40*40 و 60*60 بعنوان سنگ کف ساختمان نیز استفاده میشود. این مرمریت بعنوان سنگ آسانسور نیز کاربرد زیادی دارد.

شما مبتوانید برای نهیه سنگ مرمریت آباده با شماره تماس های ما تماس حاصل کنید. صنایع سنگ ملورینا با تولید انواع مختلف مرمریت آباده شیراز سعی کرده تا نیاز مشتریان عزیز را به نحو احسنت براورده کند. ما در تولیدات خود سعی کرده ایم تا بهترین کیفیت را با نازل ترین قیمت ارائه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ