خرید مرمریت آباده با قیمت مناسب

سنگ مرمریت آباده، سنگی با قیمت مناسب برای نما و کف ساختمان

4.7/5 - (3 امتیاز) با تشکر از بازخورد شما

سنگ مرمریت آباده به علت مزیت های فراوانی که این نوع از سنگ دارد بسیار زیاد شده. و درخواست برای این سنگ روز به روز هم رو به افزایش است. این سنگ هم برای نما ساختمان مناسب است. هم به عنوان سنگ کف ساختمان استفاده میشود. سنگ مرمریت آباده بیشتر از طیف رنگی کرم میباشد. یکی از دلایل استفاده زیاد از این سنگ هم همین طیف رنگی روشن آن است.

خرید سنگ مرمریت آباده ارزان برای کف ساختمان

یکی از دغدغه ها و عللی که سازندگان ساختمان های لوکس و لاکچری برای خرید سنگ مرمریت اقدام میکنند، خرید سنگ مرمریت آباده با قیمت مناسب برای کف ساخنمان است. این سنگ با شفافیت بالا و سطح سیقلی که داراست یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده بعنوان سنگ کف ساختمان میباشد. معمولا ابعاد 40×40 و یا 60×60 مرمیت آباده بعنوان سنگ کف ساختمان استفاده میشود.

سنگ مرمریت آباده

خرید با قیمت مناسب برای نما ساختمان

همانطور که اشاره شد مرمیت آباده از جمله سنگ هایی است که هم بعنوان سنگ نما ساختمان و هم بعنوان سنگ کف ساختمان کاربرد دارد. در نما ساختمان های لوکس مرتفع و همچنین بعضی ساختمان های دارای نما سنگ رومی از مرمریت آباده استفاده میشود. همچنین در لابی ها،آشپزخانه ها و دیواره های داخلی ساختمان ها نیز از این سنگ استفاده میشود. به همین دلیل تقاضا برای خرید  این سنگ با قیمت مناسب برای نما ساختمان بسیار زیاد است. شما میتوانید این سنگ را هم بصورت اسلب و هم بصورت طولی تهیه کنید.

کافیست با کارشناسان فروش صنایع سنگ ملورینا تماس بگیرید تا آن ها شما را برای خرید این سنگ راهنمایی کنند.

سنگ مرمریت آباده            سنگ مرمریت آباده

 

سنگ مرمریت آباده

 

سنگ مرمریت آباده

 

سنگ مرمریت آباده

سنگ مرمریت آباده

لازم به ذکر است هرچقدر رگه های این سنگ کمتر باشد قیمت آن بیشتر است. چرا که سنگ یکدست تر و زیباتر خواهد بود. این سنگ در کلیه مکان های ساختمان به جز سرویش بهداشتی توصیه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ