خرید سنگ تراورتن

سنگ تراورتن عباس آباد صادراتی، سنگی زیبا و مقاوم

به این مطلب امتیاز دهید

سنگ تراورتن عباس آباد یکی از انواع پرکاربرد سنگ تراورتن است. در سال های اخیر مراکر بسیاری اقدام به صادرات سنگ تراورتن کرده اند. طبیعتا هر سنگی در بازار صادراتی جای نخواهد داشت. مگر اینکه از ویژگی های لازم برخوردار باشد. این ویژگی ها عبارتند از: زیبایی، قیمت مناسب، حجم بالا، مقاومت بالا و… ظبیعتا سنگی که دارای ویژگی های ذکر شده نباشد نمیتواند توجه خریداران خارجی را بخود جذب کند.

انواع فراوری تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن عباس آباد صادراتی بیشتر به صورت تایل یا همان 40 طولی فراوری میشود. سنگ تایل عباس آباد بیشتر در نمای ساختمان کابرد دارد. به علت مقاومت بالای این سنگ در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، این سنگ از کشورهای گوناگون با شرایط جغرافیایی مختلف مشتری دارد. سنگ هایی که کاملا سورت بندی میشوند (یعنی سنگ هایی که شبیه به هم هستند دسته بندی میشوند و سنگ های متفاوت کنار گذاشه میشود) در بازار صادراتی دارای قیمت بالاتری هستند. سنگ تایل علاوه بر نمای ساختمان در قسمت های داخلی و در طراحی داخلی ساختمان ها نیز استفاده میشود.

 

سنگ تراورتن عباس آباد

 

در سال های اخیر با پیشرفت دستگاه های برش و واردات دستگاه های فراوری این نوع تراورتن بصورت اسلب هم فراوری میشود. سنگ اسلب تراورتن در بازار داخلی نیز جای خود را باز کرده. در ساخت هتل ها، نمایشگاه های بزرگ، لابی ها، تالارها، گالری ها و… از این اسلب ها استفاده میشود. این نوع از برش دست طراحان داخلی را بسیار باز گذاشته. چرا که دسترسی به این سنگ ها با طرح های زیبا و شگفت انگیز باعث نوآوری در اجرای دیزاین داخلی میشود. ابعاد این اسلب ها بسیار متفاوت و گوناگون است. دستگاه های پیشرفته حتی اسلب هایی با ابعاد 4 و 5 متری نیز فراوری میکنند. هر قدر که اسلب ابعاد بزرگتری داشته باشد قیمت آن بالتر خواهد بود. همچنین وجود تعداد زیادی اسلب یصورت یک شکل نیز باعث ارزشمند شدن آن خواهذ شد.

 

سنگ تراورتن عباس آباد

 

روش تهیه  با قیمت مناسب

صنایع سنگ ملورینا در راستای خدمت رسانی به مشتریان خود، انواع سنگ تراورتن عباس آباد را بصورت تایل و عباس آباد با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت فراوری و به فروش می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ