سنگ تراورتن ارزان

سنگ تراورتن ارزان برای نما ساختمان

به این مطلب امتیاز دهید

سنگ تراورتن ارزان اولین انتخاب برای یک ساختمان است. سنگ های تراورتن انواع مختلفی دارند. از سنگ های بسیار ارزان تا سنگ های گران و لاکچری. خرید سنگ تراورتن با قیمت مناسب میتواند میانگین قیمت تمام شده ساختمان را پایین بیاورد. البته ارزان یا گران بودن یک ستگ نسبی است. چرا که قیمت سنگ تراورتن با توجه به ویژگی هایی تعیین میشود که به آن ها اشاره خواهیم کرد.

کیفیت سنگ تراورتن عامل موثری در قیمت آن است. طبیعتا هرقدر کیفیت سنگ یالاتر باشد قیمت آن نیز بیتشر است. نوع فراوری یک عامل تاثیر گذار در کیفیت سنگ است. همچنین رزین و اپوکسی استفاده شده نیز تا حدی میتواند کیفیت سنگ را تعیین کند. قطر سنگ نیز عامل موثر دیگر در قیمت سنگ های ساختمانی است.

سنگ های تراورتن ارزان:

-سنگ تراورتن خلخال

اولین سنگ تراورتن که با قیمت مناسب به شما معرفی می کنیم، سنگ تراورتن خلخال است. معدن این سنگ ذر نزدیکی شهر اردبیل است است. معمولا به صورت 40 طولی فراوری میشود. این سنگ بیشتر برای نمای ساختمان و قسمت های داخلی ساختمان استفاده میشود. نوع ضعیف این سنگ برای پشت کار نیز استفاده میشود.

سنگ تراورتن ارزان
سنگ تراورتن خلخال

 

-سنگ تراورتن حاجی آباد

این نوع از سنگ تراورتن است سورت های مختلفی است.  رنگ های روشنتر تراورتن حاجی آباد قیمت بیشتری نسبت به سورت های تیره رنگ آن دارند. معدن این سنگ در شهرستان خمین از استان مرکزی است. بیشترین اسفاده این سنگ برای نما ساختمان است. مقاومت بالای این سنگ یکی از دلایل استفاده زیاد از این سنگ در نما ساختمان است. تراورتن حاجی آباد یکی از سنگ های تراورتن ارزان برای نما ساختمان است. این سنگ اکثرا بصورت 40 طولی و تایل فراوری میشود.

سنگ تراورتن ارزان
سنگ تراورتن حاجی آباد

 

-سنگ تراورتن بمانی یزد

سنگ تراورتن بمانی یزد یکی از تراورتن های زیبای موج دار است. معدن این سنگ در استان یزد قرار دارد. این نوع تراورتن دو نوع موج دار و بی موج دارد. با وجود زیبایی بسیار زیاد، این سنگ یکی از سنگ های تراورتن ارزان به شمار میرود. هر دو نوع این سنگ بصورت تایل و 40 ظولی فراوری میشود.

سنگ تراورتن ارزان
سنگ تراورتن بمانی یزد

 

صنایع سنگ ملورینا با به روزترین دستگاه ها سنگ های تراورتن ارزان را بصورت کلی و جزیی تولید و با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ