روشویی سنگی چیست

روشویی سنگی چیست؟

به این مطلب امتیاز دهید

روشویی سنگی چیست؟

روشویی سنگی چیست؟ اگر برای اولین بار نام روشویی های سنگی را می شنوید احتمالا این سوال در ذهن شما ایجاد می شود. روشویی های سنگی یکی از محصولات محبوب در زمینه دکوراسیون حمام و آشپزخانه ها محس.ب می شوند. این روشویی ها از سنگ طبیعی یا سنگ مصنوعی ساخته می‌شوند که طرح ها و رنگ های آن ها بسیار متوع است. این روشویی ها ظاهر بسیار زیبا و مینیمال دارند و به فضایی که در آن قرار می گیرند حس زیبایی و مدرنیته را القا می کنند.

روشویی های سنگی از سنگ‌ های ساختمانی ساخته می شود. هر چقدر کیفیت سنگ ها بالاتر باشد، کیفیت و دوام روشویی سنگی نیز بیشتر خواهد بود. معمولا سنگ هایی که برای ساخت روشویی سنگی استفاده می شوند، سنگ هایی بادوام، ضد آب و رطوبت و مقاوم هستند، استفاده از این سنگ ها روشویی های سنگی را برای مکان ها مرطوبی که قرار است در آن قرار بگیرند کاملا مناسب سازی می کند.

روشویی های سنگی در انواع شکل‌ها و طرح‌ها موجود هستند.  این روشویی ها می‌توانند دارای سطح صاف یا در اصطلاح فلت باشند یا دارای طرح‌ های منحصر به فرد رومی و هخامنشی باشند. همچنین روشویی های سنگی می‌توانند در ابعاد مختلف کوچک، بزرگ و متوسط تولید شوند. نوع کاسه ی روشویی ها نیز می تواند متغیر باشد. کاسه هایی که در روشویی های سنگی استفاده می شود اشکال مخلفی دارد. همچنین عمق کاسه ها نیز می تواند متفاوت باشد.

 

روشویی سنگی چیست
روشویی سنگی چیست

 

مزایایی روشویی سنگی چیست؟

استفاده از روشویی های سنگی دارای محاسن بسیار زیادی است. در ادامه به برخی از مزایا و دلایل محبوبیت استفاده از روشویی های سنگی اشاره خواهم کرد:

ظاهر زیبا و شیک

روشویی های سنگی با طرح‌ ها و رنگ‌ های بسیار زیبا . متنوعی که دارند، ظاهری زیبا و لوکس را به فضای حمام یا سرویس بهداشتی می‌بخشند. تنوع بالای طرح و رنگ سنگ هایی که برای ساخت روشویی های سنگی استفاده می شود، به شما امکان می‌دهد تا روشویی را انتخاب کنید که به سلیقه و ذهنیت شما برای اجرای دکوراسیون فضای مورد نظرتان نزدیک تر باشد.

همچنین در ساخت روشویی های سنگی طرح و نقش های بسیار زیادی قابل اجرا هستند. از ظرح های رومی و سلطنتی که پر از نقش و نگار برگ ها، گل ها، نیزه ها و… هستند بگیرید تا طرح های فلت که کاملا ساده و مینیمال هستند. همه ی این طرح ها شما را برای خرید روشویی سنگی جدید یاری خواهند کرد.

مقاومت و دوام

یکی از مزایایی که استفاده از روشویی های سنگی دارند، دوام بیشتر این روشویی ها نسبت به روشویی هایی از جنس های دیگر است. اما دلیل استحکام بالای روشویی سنگی چیست؟ سنگ‌ های استفاده شده در ساخت روشویی های سنگی بسیار مقاوم و ماندگار هستند. معمولا سنگ هایی برای ساخت روشویی ها انتخاب می شوند که در برابر خراش و ضربه مقاومت بالایی دارند. این مقاومت موجب می شود تا عمر مفید روشویی ها بیشتر شود و نیاز به تعویض زود هنگام نخواهند داشت.

مقاومت در برابر رطوبت

روشویی های سنگی به خوبی در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند. بدنه ی این روشویی های به گونه ای است که آب به هیچ وجه به درون آن ها نفوذ نمی کند. اما دلیل اهمیت ضد آب بودن روشویی سنگی چیست؟ از آنجایی که روشویی ها سنگی هم خود به طور مستقیم با آب در تماس هستند، و هم در محیط هایی مانند حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شوند که این محیط ها هم کاملا مرطوب هستند. اگر سنگ در برابر رطوبت مقاوم نباشد ساختار آن به مرور زمان پوسیده می شود.

آسانی در نگهداری و تمیزکردن

سطح کاملا صاف روشویی های سنگی به سادگی تمیز می‌شود و کمتر نیاز به نگهداری دارد. برخلاف روشویی های فلزی، در روشویی های سنگی کمتر شاهد این هستیم که لکه ها روی بدنه ی روشویی خشک شوند و باعث ایجاد لکه شوند. همچنین، من اینکه به دلیل ساختار صافی که سطح روشویی های سنگی دارد، رسوبات و لکه هایی که بر اثر گذر زمان ایجاد می شوند به راحتی تمیز می شوند.

هم خوانی با انواع سبک های طراحی

روشویی های سنگی در هر ساختمان با هر نوع معماری که قرار می گیرند، به راحتی و بدون اینکه نیاز به تغییر داشته باشند با محیط هم خوانی دارند. اما دلیل این تناسب روشویی سنگی چیست؟ مهمترین عاملی که سبب این تناسب می شود، تنوع طرح‌ ها و رنگ‌ های این روشویی هاست. برای مثال، یک مدل روشویی سنگی که از سنگ های تیره و طرح های ساده و فلت ساخته شده است، با دکوراسیون های مدرن کاملا متناسب است، در حالی که همان روشویی اگر با سنگ هایی با رنگ روشن و طرح های رومی و پر نقش ساخته شود، با دکوراسیون های کلاسیک هم خوانی دارد.

قیمت مناسب

حتما برای شما سوال خواهد بود در میان تنوع بالای انواع روشویی ها در بازار و با وجود انواع روشویی های داخلی و خارجی دلیل استقبال مصرف کنندگان از روشویی سنگی چیست؟ یکی از مهمترین دلایل این موضوع قیمت مناسب روشویی های سنگی است. اگر شما قصد خرید یکی از انواع روشویی سنگی را دارید باید بدانید که قیمت این روشویی ها در مقایسه با بسیاری از روشویی هایی که از جنس های دیگر ساخته می شوند بسیار متناسب است.

همچنین، روشویی های سنگی به دلیل پایداری و دوام بالا که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری نسبت به روشویی های دیگر دارند. این موضوع به معنای کاهش هزینه‌ های نگهداری و تعمیرات در طول زمان کمک می کند و از نظر اقتصادی برای مصرف کننده مقرون به صرفه است.

 

روشویی سنگی چیست
روشویی سنگی چیست

 

انواع مختلف روشویی سنگی چیست؟

روشویی های سنگی انواع مختلفی دارند دارند. این روشویی ها معمولا بر اساس اندازه و ظاهر آن ها دسته بندی و نام گذاری می شوند. هر نوع از روشویی های سنگی ممکن است برای یک فضتی خاص مناسب باشند و بعی دیگر نیز ممکن است قابلیت این موضوع رو داشته باشند که در فضاهای مختلفی استفاده شوند. انواع روشویی سنگی را با هم بررسی می کنیم:

نوع تک پایه روشویی سنگی چیست؟

روشویی های سنگی تک پایه کوچکترین نوع از روشویی های سنگی هستند. این روشویی ها برای ساختمان هایی که با کمبود فضا روبرو هستند بسیار مناسب هستند. روشویی های سنگی تک پایه در فاهای بزرگ نیز می تواند استفاده شود. ابعاد این روشویی ها از 40*40 سانتیمتر شروع می شود.

روشویی سنگی چیست
روشویی سنگی چیست

 

نوع دوپایه روشویی سنگی چیست؟

این نوع از روشویی ها بیشترین میزان تولید روشویی های سنگی را به خود اختصاص می دهند. روشویی های سنگی دوپایه در ابعاد مختلف تولید می شوند، ولی حد اقل ابعاد اسن روشویی ها 65*35 سانتیمتر است.

 

روشویی سنگی چیست
روشویی سنگی چیست

 

نوع دیواری روشویی سنگی چیست؟

این نوع از روشویی ها فاقد پایه می باشنند. به همین دلیل بهترین گزینه برای ساختمان هایی است که فضای بسیار بسیار کمی دارند. زیر این روشویی ها می تواند کابینت، شف و یا پایه نصب شود و به صورت بهینه از این فضا استفاده کرد.

 

روشویی سنگی چیست
روشویی سنگی چیست

 

بهترین فروشگاه برای خرید روشویی سنگی چیست؟

اگر قصد خرید روشویی سنگی را دارید، حتما برای شما این سوال پیش می آید بهترین گزینه برای خرید روشویی سنگی چیست؟ پیشنهاد ما این است که این روشویی ها را از مراکز بزرگ تولید کننده خریداری کنید. در این مراکز می توانید انواع مختلف روشویی سنگی را مقایسه کنید و خرید مطمئنی داشته باشید. من اینکه این مراکز به دلیل حجم زیاد تولید، معمولا محصولات را با قیمت تمام شده ارزان تری در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

صنایع سنگ ملورینا با سال ها سابقه در تولید انواع روشویی سنگی و سنگ های ساختمانی، انواع مختلف روشویی سنگ را تولید و با بهترین قیمت به شما عرضه می کند. شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش این مجموعه به صورت رایگان در مورد اینکه قیمت انواع روشویی سنگی چیست، مشاوره بگیرید. سیاست این مجموعه فروش حداکثری با سود حداقلی است و سعی بر این است محصولات تولیدی در این مجموعه با حداقل قیمت عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ