روشویی سنگی بهتر است یا سرامیکی

روشویی سنگی بهتر است یا سرامیکی

به این مطلب امتیاز دهید

روشویی سنگی بهتر است یا سرامیکی؟

روشویی سنگی بهتر است یا سرامیکی؟ این سوالی است که ممکن است برای هر کسی قبل از خرید روشویی سنگی برای منزل و یا محل کار پیش بیاید. هر کدام از این روشویی ها یک سری ویژگی ها دارد. این ویژگی ها در نهایت یک سری معایب و مزایا را برای هر روشویی شکل می دهد. شما باید با آگاهی از محیطی که قرار است روشویی را در آن کار بگذارید، روشویی مورد نظر خود را انتخاب کنید. نوع مکانی که روشویی را برای آن در نظر گرفته اید می تواند تاثیر زیادی در انتخاب جنس روشویی داشته باشد.

روشویی سنگی بهتر است یا سرامیکی آن، به طور کلی قابل پاسخگویی نیست. ابتدا باید بررسی شود که شما از یک روشویی چه کارایی را مد نظر دارید. برای بررسی کاربرد روشویی ها باید بدانید که روشویی ها از نظر جنس، ابعاد و اشکال مخنلف بسیار متنوع هستند. روشویی های استیل، روشویی های چینی، روشویی های سنگی و … جنس های مختلفی از روشویی هستند. من اینکه تمام این روشویی ها می توانند به صورت ترکیبی با یکدیگر استفاده شوند. مثلا روشویی هایی که از ترکیب سنگ و چوب ساخته می شوند.

 

روشویی سنگی بهتر است یا سرامیکی
روشویی سنگی بهتر است یا سرامیکی

 

ویژگی های روشویی سنگی بهتر است یا سرامیکی

هم روشویی های سنگی و هم روشویی های سرامیکی طرفداران خاص خود را دارد. هر دو نوع روشویی روشویی های بسیار زیبا و مدرن هستند. اما به جز ویژگی های ظاهری، روشویی های سرامیکی و روشویی های سنگی هر کدام ویژگی‌ ها و مزایا خود را دارند. این که از بین این دو نوع کدام یک را انتخاب کنید، تا حدی بستگی به سلیقه شما، نیازهای شما و شرایط محیط و فضا دارد. در زیر، برخی از ویژگی‌ های هر نوع روشویی را بررسی می‌کنیم:

ویژگی های روشویی های سرامیکی:

زیبایی روشویی

روشویی های سرامیکی به دلیل طراحی زیبا و جذابی که دارند، به خوبی با استایل‌ ساختمان های مدرن و کلاسیک هماهنگ می‌شوند. طرح‌ ها و الگو های رنگی متنوعی از روشویی های سرامیکی در بازار موجود است. این تنوع موجب می شود که نظر بسیاری از سلیقه ها به آن ها جلب شود.

مقاومت

روشویی های سرامیکی معمولاً مقاومت خوبی در برابر ضربه و خط و خش دارند. اما ممکن است بر اثر وارد شدن فشار بیش از حد دچار شکستگی شوند همچنین، آنها مقاومت متوسطی در برابر حرارت و مواد شیمیایی دارند. البته باید بررسی بیشتری کرد تا متوجه شد در این مورد روشویی سنگی بهتر است یا سرامیکی.

نظافت آسان

سطح سرامیک هایی که از آن ها برای ساخت روشویی سنگی استفاده می شود، نسبتاً صاف است و به راحتی قابل نطافت است. لکه‌ های مختلف که روی این روشویی ها ایجاد می شوند معمولا به راحتی قابل تمیز شدن هستند. نمی توان گفت که نحوه ی نظافت روشویی سنگی بهتر است یا سرامیکی.

ثبات رنگ

رنگ روشویی های سرامیکی با گذر زمان تغییر چنانی نمی‌کند و پایداری رنگ بالایی دارد. البته این به شرط آن است که در نظافت این روشویی ها از مواد و پاک کننده های اسیدی استفاده نشود.

 

ویژگی های روشویی های سنگی

طبیعی بودن 

روشویی های سنگی معمولا با سنگ های ظبیعی ساخنه می شوند. این سنگ ها از دل طبیعت به دست می آیند. از این نظر اینکه روشویی سنگی بهتر است یا سرامیکی، می توان گفت روشویی سنگی بهتر است. چرا که روشویی سرامیکی از ترکیب یک سری مصالح اولیه است که پس از مخلوط کردن پخته می شوند و تحت حرارت قرار می گیرند. تولید سرامیک می تواند برای طبیعت مر باشد.

زیبایی

روشویی های سنگی به دلیل استفاده از سنگ های طبیعی نظیر انواع سنگ گرانیت، انواع سنگ مرمریت و سنگ‌ های دیگر، طرح های قوق العاده زیبایی را تشکیل می دهند و می‌توانند به دکوراسیون آشپزخانه یا حمام شما جذابیت دو چندانی بیفزایند.

مقاومت

روشویی های سنگی معمولاً مقاومت بالایی از خود بروز می دهند. اینکه مقاومت روشویی سنگی بهتر است یا سرامیکی، می توان گفت که مقاومت روشویی های سنگی تا حدی بیشتر است. روشویی های سنگی در برابر ضربه و حرارت مقاومت قابل قبولی دارند.

تنوع طرح‌ ها

با وجود متنوع بودن گرانیت ها، روشویی های سنگی دارای تنوع طرح و رنگ بیشتری نسبت به روشویی های سرامیکی هستند. اگر بخواهیم بگوییم از نظر میزان تتنوع روشویی سنگی بهتر است یا سرامیکی، می توان گفت که روشویی های سنگی متنوع تر هستند.

قابلیت تعمیر و استفاده دوباره

در صورت خراب شدن  یا آسیب دیدن روشویی های سنگی، معمولا امکان تعمیر و ترمیم آنها وجود دارد. اینکه از نظر تعمیر پذیری روشویی سنگی بهتر است یا سرامیکی، قطعا روشویی های سنگی بهتر هستند. روشویی های سرامیکی اگر هم قابل تعمیر باشند، مقرون بصرفه نیستند.

 

روشویی سنگی بهتر است یا سرامیکی
روشویی سنگی بهتر است یا سرامیکی

 

خرید روشویی سنگی بهتر است یا سرامیکی

با توجه به بررسی ویزگی های روشویی های سنگی و سرامیکی، احتمالا در جواب این سوال که روشویی سنگی بهتر است یا سرامیکی، پاسخ خواهید داد روشویی سنگی. اگر قصد خرید روشویی سنگی را دارید، پیشنهاد ما این است که این روشویی ها را از مراکری خریداری کنید که در تیراژ بالا این محصولات را تولید می کنند. چون حجم تولید در این مراکز زیاد است، معمولا می توانید با قیمت مناسب تری این روشویی ها را تهیه کنید. همچنین این مراکز با تولید مدل های بسیار زیاد و متنوع دست شما را در انتخاب باز می گذارند.

صنایع سنگ ملورینا با سال ها سابقه در تولید انواع سنگ ساختمان و سایر محصولات سنگی مانند روشویی های سنگی، انواع مختلف روشویی ها را تولید و با قیمت مناسب به مصرف کنندگان عرضه می کند. ضمن ایتکه تلاش می شود کلیه محصولات تولیدی در این مجموعه علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت قابل قبولی باشند. شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش این مجموعه، در مورد اینکه برای ساختمان شما روشویی سنگی بهتر است یا سرامیکی مشاوره رایگان بگیرید. همچنین می توانید انواع روشویی های سنگی را بصورت آنلاین و غیر حضوری سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ