روشویی سنگی ارزان

روشویی سنگی ارزان

5/5 - (1 امتیاز) با تشکر از بازخورد شما

روشویی سنگی ارزان

روشویی سنگی ارزان قیمت، به عنوان یک محصول تاثیر گذار در طراحی داخلی ساختمان محسوب می شود.  روشویی های سنگی با ظاهری زیبا و طبیعی می‌توانند جلوه‌ای خاص به طراحی داخلی بدهند. طرح‌ها و رنگ های مختلف روشویی های سنگی، انتخاب گسترده‌ای برای تناسب با سبک‌های دکوراسیون مختلف را فراهم می‌کنند. همچنین این روشویی ها به دلیل استحکام و مقاومت خود، می‌توانند در طولانی مدت نمادی از دوام و پایداری در طراحی داخلی باشند.

روشویی های سنگی ارزان با دیگر مصالح تشکیل دهنده ی ساختمان، در داخل محیط به خوبی ترکیب می‌شوند. با توجه به نوع سنگ و رنگ انتخابی، می‌توان آنها را با سطوح کابینت، کفپوش، دیوارها و سایر عناصر دکوراتیو هماهنگ کرد و هماهنگی بین اجزای مختلف را ایجاد کرد. ضمن اینکه جنس سنگی این روشویی های حس طبیعی بودن بیشتری را القا می کند.

 

روشویی سنگی ارزان
روشویی سنگی ارزان

 

عوامل موثر بر قیمت روشویی سنگی ارزان

یک سری عوامل روی قیمت روشویی سنگی ارزان قیمت تاثیز گذارند. عواملی که برآیند آن ها باعث میشود تا قیمت نهایی روشویی سنگی نهایی شود. سعی میکنیم تا این عومل را بطور کامل بررسی کنیم:

نوع سنگ روشویی سنگی

نوع سنگ مورد استفاده در ساخت روشویی روی قیمت آن بسیار تأثیرگذار است. سنگ‌های طبیعی با کیفیت بالا معمولاً قیمت بالاتری دارند. همچنین، وجود رگه ها و موج های منظم و طرح‌های خاص در سنگ نیز می‌تواند به افزایش قیمت منجر شود.

اگر دز ساخت روشویی سنگی از سنگ های روشن تر که رنگ آن ها به سفید گرایش بیشتری دارد استفاده شود، قیمت سنگ بالاتر می رود. همچنین در بعضی از مدل های روشویی های سنگی بعضی از قسمت ها نیار به سنگ های یک تکه (اسلب) و یا سنگ های دوبل دارد که این موضوع نیز باعث افزایش قیمت روشویی ها می شود.

ابعاد و اندازه روشویی سنگی ارزان

ابعاد و اندازه روشویی سنگی نیز تأثیر زیادی بر قیمت دارد. روشویی‌های بزرگتر و با ابعاد و ضخامت بیشتر معمولاً قیمت بالاتری دارند. چرا که هر چقدر روشویی بزرگتر باشد هم میزان سنک بیشتری مصرف می کند، هم اینکه ساخت آن دشوار تر می شود. ابعاد و اندازه روشویی های سنگی می‌تواند متنوع باشد.  بسته به نوع روشویی ، سبک طراحی و نیازهای منحصر بفرد مصرف کننده می تواند متفاوت باشد.

عرض روشویی سنگی می‌تواند متغیر باشد، از روشویی های باریک و با عرض کمتر گرفته تا روشویی هایی که عرض آن ها بیشتر از حد معمول است. عرض معمولی برای روشویی های سنگی معمولاً بین 40 تا 50 سانتیمتر است. روشویی های سنگی ارزان معمولا عرضی به اندازه 35 تا 40 سانتیمتر دارند.

طول این روشویی ها نیز متغیر است و بسته به نیاز و فضایی نمه نصب میشود متفاوت است. طول استاندارد برای روشویی های سنگی معمولاً بین 40 تا 80 سانتیمتر است. بخش زیادی از نسبت طول و عرض روشویی به مدل آن بستگی دارد. برای مثال ممکن است یک نوع روشویی سنگی فقط بصورت مستظیلی قابل ساخت باشد. پس شما نمی توانید این روشویی را در ابعاد 40×40 بسازید.

عمق روشویی سنگی نیز می تواند روی قیمت آن موثر باشد. عمق روشویی نشان دهنده فضای داخلی آن است و می‌تواند متفاوت باشد. عمق استاندارد برای روشویی های آشپزخانه معمولاً بین 15 تا 25 سانتیمتر است. برای روشویی های سنگی حمام نیز عمق متفاوتی وجود دارد که معمولاً بین 10 تا 20 سانتیمتر است.

ساب و کنده کاری روشویی سنگی

نوع و پیچیدگی پرداخت وکنده کاری روی سنگ روی قیمت روشویی تأثیر می‌گذارد. کنده کاری و منبت کاری های دستی بسیار زمان بر هستند. پیاده سازی طرح های مجسمه‌ ها و گلبرگ های پیچیده علاوه بر اینکه نیاز به توانایی بالایی دارد، بسیار دشوار است. هر چقدر که طرح ها کنده کاری و سخت در یک روشویی کمتر باشد، آن روشویی سنگی ارزان تر خواهد بود.

میزان براقیت و ساب سنگی که از آن در ساخت روشویی سنگی استفاده می شود نیز روی قیمت روشویی تاثیر گذار است. هر چقدر سنگ بهتر ساب بخورد و براق تر باشد روشویی سنگی قیمت بالاتری دارد.

 

روشویی سنگی ارازن
روشویی سنگی ارازن

 

معرفی چند نمونه روشویی سنگی ارزان

حالا که مهمترین عواملی که روی قیمت روشویی های سنگی تاثیر گذار هستند را شناختیم، می خواهیم چند نمونه روشویی سنگی ارزان قیمت را معرفی کنیم. این روشویی های سنگی با توجه به بازخورد های مشتریان گرامی معرفی می شوند:

روشویی سنگی ارزان تک پایه

این روشویی سنگی، برای استفاده در مکان هایی که با کمبود فضا در سرویس بهداشتی و حمام مواجه هستیم بسیار عالی است. این روشویی در رنگ های مختلف و با سنگ های متنوع مثل سنگ مرمریت سیمکان، گلدن بلک، هرسین، آباده و… ساخته می شود. ابعاد استاندارد این روشویی 40×50 سانتیمتر است. اما میتوان اندازه ی عر ضلع آن را تا 35 سانتیمتر کوچک کرد.

این روشویی را هم میتوانید با قاب آینه استفاده کنید و هم بدون قاب آینه. اگر فضای شما خیلی محدود است ولی علاقه به استفاده از قاب آینه دارید، می توانید از قاب آینه قاب عکسی استفاده کنید. روشویی های سنگی تک پایه در رنگ های مختلف تولید می شود.

 

روشویی سنگی ارزان
روشویی سنگی ارزان

 

روشویی سنگی ارزان دوپایه

این روشویی یکی از ظرح های پر طرفدار در میان روشویی های سنگی دو پایه است. نسبت به روشویی های تک پایه، این روشویی دارای ابعاد بزرگتری هستند و فضای بیشتری را لازم دارند. این نوع روشویی که به روشویی با طرح حصیری هم معروف است، یکی از ارزان ترین روشویی های دوپایه است. روشویی که در تصویر می بینید، رنگ کرم رنگ آن را به نمایش می گذارد. اما می توانید این روشویی را در رنگ های دیگر نیز سفارش دهید.

این روشویی سنگی به صورت استاندارد در ابعاد 70×40 تولید می شود. اما می توانید ابعاد آن را با توجه به به فضایی که در اختیار دارید سفارش دهید. این روشویی را می توانید هم بدون قاب آینه استفاده کنید و هم بدون قاب آینه. قاب آینه های این روشویی سنگی  هم میتوانند به صورت معمولی باشد و هم از قاب آیینه هایی باشد که جای لامپ هالوژن در آنها تعبیه می شود.

 

روشویی سنگی ارزان
روشویی سنگی ارزان

 

روشویی سنگی ارزان دیواری

این روشویی کمی با روشویی هایی که در بالا معرفی کردیم متفاوت است. در این روشویی خبری از ظرح های رومی و کند کاری های مختلف نیست. کاسه روشویی نیز در این روشویی ها حذف شده است. این سبک از روشویی بجای اینکه روی پایه سوار شد به دیوار می چسبد. همین موضوع باعث می شود فضای بیشتری در اختیار دشاته باشید.

این روشویی ها کاملا تخت هستند. سنگ هایی که د راین روشویی ها استفاده می شود کاملا یک تکه هستند. بجای کاسه روشویی از شیار استفاده می شود تا حالت هارمونیک آن حفظ شود. ابعاد استاندارد این روشویی سنگی دیواری  40*60 است، اما میتوان آن را ذر ابعاد دیگر نیز سفارش دهید.

 

روشویی سنگی ارزان
روشویی سنگی ارزان

 

روشویی سنگی ارزان مدرن

روشویی های سنگی مدرن ظاهری متفاوت از روشویی های سنگی سنتی دارند. در ظراحی این روشویی ها از دایره ها و فرورتگی ها هیچ خبری نیست. ظاهر آنها کاملا ساده و یک دست است. همین سادگی نیز باعث شیک بودن این روشویی ها می شود. ابعاد استاندارد این روشویی ها 40×60 است. اما میتوانید با ابعاد دلخواه خود نیز این روشویی را سفارش دهید.

 

روشویی سنگی ارزان
روشویی سنگی ارزان

 

خرید روشویی سنگی ارزان

در سال های اخیز، با توجه به استقبال گسترده از انواع روشویی های سنگی تولید این روشویی ها بسیار گسترده شده است. انواع روشویی های سنگی در مراکز مختلفی در سرتاسر ایران تولید می شوند. اما سطح کیفی محصول تولیدی در این مراکز یکسان نیست. بنابراین شما باید از مرکزی اقدام به خرید کنید که محصوات تولیدی آن دارای کیفیت قابل قبولی باشد.

پیشنهاد می کنیم برای خرید روشویی سنگی ارزان به مراکزی مراجعه کنید که تولید کننده بدون واسطه این محصول هستند و این محصولات را در تیزاژ بالا تولید می کنند. وقتی حجم تولید یک محصول بالا می رود قیمت تمام شده ی آن برای مصرف کننده پایین می آید. بنابراین شما آن را با قیمت مناسب تری می خرید.

ضمن اینکه خرید از یک مرکز بزرگ تولید و فروش روشویی سنگی این امکان را برای شما فراهم می کند تا انوع مختلف روشویی را با هم مقایسه کنید. حتی می توانید  تنوع رنگی یک نوع روشویی را که از سنگ های مختلف تولید شده است را ببینید و مقایسه کنید. مقایسه قبل ار خرید به شما کمک می کند تا با اطمینان بیشتری خرید کنید. بررسی و مقایسه این امکان را به شما می دهد تا از نقایص احتمالی انتخاب خود آگاه شوید.

صنایع سنگ ملورینا با سال ها سابقه در تولید و فروش انواع روشویی سنگی، این محصول را با تنوع بالا د راختیار شما می گذارد. شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش این مجموعه ضمن استعلام قیمت، در مورد انتخاب روشویی سنگی متناسب با نیاز خود مشاوره بگیرید. در این مجموعه سعی بر این است تا با رعایت حقوق مصرف کنندگان گرامی، انواع محصولات با یالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در اختیار آن ها قرار گیرد. سیاست این مجموعه فروش حداکثری با سود حداقلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ