فروش سنگ تراورتن تکاب کرم ارزان قیمت

تراورتن کرم تکاب ارزان قیمت بدون واسطه

4/5 - (1 امتیاز) با تشکر از بازخورد شما

•سنگ تراورتن کرم تکاب، سنگی ارزان اما شکیل

سنگ تراورتن کرم تکاب ارزان بیشتر در زمینه کرم روشن مورد استفاده قرار میگیرد. به طور کلی این سنگ بیشتر در تم رنگی قهوه ای یافت میشود. هرچه این سنگ تراورتن کیفیت بیشتری داشته باشد رنگ آن روشنتر حواهد بود و هرچه قدر که کیفیت کمتری داشته باشد رنگ آن تیره تر و به قهوه ای تیره نزدیک تر و دارای خطوط سیاه و رگه های بیشتر است. بنابراین سنگ تراورتن تکاب کرم در دسته سنگ های با کیفیت و شکیل قرار میگیرد و این در حالی است که قیمت ان نسبت به بسیاری از سنگ های دیگر پایین تر است.

با تماس با کارشناس فروش صنایع سنگ ملورینا میتوانید این سنگ شکیل را تهیه کنید.

 

 

•سنگ تراورتن کرم تکاب و انواع کاربرد آن در ساختمان

سنگ تراورتن کرم تکاب ارزان کابرد های بسیار زیادی در ساختمان سازی دارد. انواع روشن تر آن که دارای کیفیت بالاتری است و گران قیمت تر است بعنوان نما ساختمان استفاده میشود و انواع تیره تر ان که دارای کیفیت کمتری است برای نما داخلی ساختمان و دیواره های راه پله ها و دیوار های پارکینگ ها استفاده میشود. انواعی از سنگ تراورتن تکاب کرم ارزان قیمت تر هم وجود دارد که بعنوان درپوش استفاده میشود. نوعی از سنگ تراورتن تکاب کرم نیز وجود دارد که درای موج و راه های یک دست هستند که ظاهر بسیار زیبا و شکیل به ساختمان میدهد.

صنایع سنگ ملورینا میتواند انواع سنگ تراورتن تکاب را برای کابرد های مختلف در اختیار شما بگذارد.

 

 

•قیمت سنگ تراورتن تکاب کرم و عوامل موثر بر آن

سنگ تراورتن تکاب کرم ارزان در قیمت های مختلفی در بازار موجود است. به طور کل قیمت این نوع سنگ از 900 هزار ریال شروع شده به بالا. اما موارد بسیار زیادی در تعیین قیمت این سنگ تاثیرگذار است. از جمله این موارد طیف رنگی سنگ، ابعاد سنگ، ضخامت سنگ، میزان تخلخل سنگ، نوع فراوری سنگ و… میباشد. ضمن اینکه هرچه رنگ سنگ تراورتن تکاب کرم روشنتر باشد قیمت ان بالاتر خواهد بود.

برای خرید سنگ این تراورتن کرم ارزان قیمت با کارشناس فروش صنایع سنگ ملورینا تماس حاصل کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ