تراورتن دره بخاری محلات

تراورتن دره بخاری محلات، با ارزانترین قیمت

به این مطلب امتیاز دهید

تراورتن دره بخاری محلات، یکی از زیباترین انواع سنگ تراورتن است. این سنگ بخاطر ظاهر زیبا مصرف زیادی در نمای ساختمان ها دارد. افرادی که علاقه به طیف سنگی روشن و بخصوص سفید دارند میتوانند با خیال راحت این سنگ را استفاده نمایند. رنگ روشن و بدون رگه بودن این سنگ نمای ساختمان شما را بشدت زیبا میکند. این خاصیت باعث میشود نمای ساختمان شما به زیبایی نور را بازتاب کند و به چشم بازدید کنندگان بیاید.

تراورتن ها در کل سنگ های مقاوم و سرسختی هستند. در میان تراورتن ها سنگ دره بخاری یکی از مقاوم ترین آنها به شمار میرود. جنس محکم و مقاومت بالا یکی از دلایلی است که این سنگ مشتریان فراوانی دارد. این ویژگی باعث شده است این سنگ در جغرافیای مختلف استفاده شود. مناطقی با رطوبت بالا و یا بارش های زیاد معمولا نمیتوانند هر ستگی را در نما ساختمان استفاده کنند. اما تراورتن دره بخاری محلات که جذب آب پایینی دارد به راحتی میتواند در این مناطق نیز اسفاده شود.

معدن این سنگ تراورتن در استان مرکزی شهرستان محلات قرار دارد. طیف رنگی این سنگ از کرم تا سفید براق است. البته برای استفاده این سنگ در نمای ساختمان بیشتر از نوع سفید آن استفاده میشود. ساب پذیری بالا یکی دیگر از ویژگی هایی است که تمایل به خرید تراورتن دره بخاری را بالا برده است. این ویژگی باعث میشود تا سنگ پس پس از فراوری بشدت براق و درخشنده باشد.

تراورتن دره بخاری محلات
تراورتن دره بخاری محلات

 

کاربرد تراورتن دره بخاری محلات و قیمت خرید آن:

این نوع از سنگ تراورتن بدلیل مقاومت بالایی که دارد کاربرد زیادی در ساختمان سازی دارد. بیشترین کاربرد این سنگ در نما ساختمان و نماهای رومی است. برای استقاده در نما معمولا این سنگ بصورت تایل و 40 طولی فراوری میشود. در نماهای داخلی و دیواره های داخلی نیز این نوع تراورتن استفاده میشود. بخصوص در لابی ها و سالن های پذیرایی بزرگ. این سنگ انتخاب خوبی برای خرید سنگ پارکینگ میباشد. در محوطه سازی نیز از تراورتن دره بخاری استفاده زیادی میشود.

هرچه که میزان تخلخل سنگ کمتر باشد قیمت این سنگ بالاتر خواهد بود. رگه های کمتر و رنگ روشن تر نیز در قیمت این سنگ تاثیرگذار است. نوع فراوری و رزین و اپوکسی نیز میتواند روی قیمت تاثیر زیادی داشته باشد. صنایع سنگ ملورینا با تولید انواع تراورتن دره بخاری این سنگ را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار شما میگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ