مرمریت لاشتر

بزرگترین مرکز فروش مرمریت لاشتر در تهران کجاست؟

به این مطلب امتیاز دهید

بزرگترین مرکز فروش مرمریت لاشتر در تهران کجاست؟

مرمریت لاشتر یکی از خاص ترین سنگ های ساختمانی است. این سنگ با رنگ منحصر بفردی که دارد توجه هر مخاطبی را به خود جلب می کند. زمینه ی این سنگ دارای رنگ طوسی و طوسی تیره مابل به مشکی است. درون این زمینه ی تیره رنگ خط های سفید به صورت نامنظم دیده می شود. ترکیب این دو رنگ متضاد یک اثر هنری زیبا را به وجود می آورد. به گونه ای که می توان با استفاده از آن در هرجای ساختمان آن را شکیل تر و زیبا تر ساخت.

سنگ مرمریت لاشتر انحصارا در کشور ایران تولید می شود. معادن این سنگ در استان اصفهان واقع است. همان طور که می دانید این استان یکی از قطب های سنگ ایران است. شهرک های صنعتی محمود آباد و رضوانهشر در این استان در نوع خود بی نظیر هستند. صادرات این سنگ به کشور های همسایه و حتی کشور های اروپایی با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است. همین امر باعث می شود تا حجم بسیاری از این سنگ مرمریت به خارج از کشور صادر شود.

مرمریت لاشتر
مرمریت لاشتر

 

ویژگی های سنگ مرمریت لاشتر

فروش مرمریت لاشتر در سال های اخیر در ایران رونق بسیار زیادی داشته است. از جمله عواملی که باعث این رونق شده است می توان به رنگ و طرح های خیره کننده این سنگ اشاره کرد که نگاه هر بیننده ای را به خود جذب مبکند. زمینه طوسی تیره همراه با ترکیبی از رگه های روشن و تیره پارادوکس جذای و بسیار زیبایی تشکیل داده است که باعث میشود با وجود زمینه تیره فروش مرمریت لاشتر بسیار پر رونق باشد. نکته قابل توجه این است که این زیبایی باعث پایین آمدن سطح کیفیت سنگ مرمریت لاشتر نشده است. برخی از ویژگی های این سنگ را با هم مرور می کنیم:

– مقاومت بالا

این سنگ یکی از مستحکم ترین سنگ های مرمریت است. ساختمان تشکیل دهنده ی این سنگ به گونه ای است که ذرات تشکیل دهنده ی آن کاملا درون یک دیگر پیوند خورده اند. به همین خاطر به سختی از یکدیگر جدا می شوند. این ویژگی موجب می شود این سنگ در همه جای ساختمان کاربرد داشته باشد. یک سنگ ساختمانی می بایست برای قرار گیری در شرایط مختلف استحکام لازم را داشته باشد. چرا که در برابر عومل مختلفی مانند سرما، گرما، باران، برف، فرسایش و… قرار می گیرد. اگر سنگ از مقاومت و استحکام کافی برخوردار نباشد پس از مدتی شکل اولیه خود را از دست می دهد.

– صیقل پذیری بالا

اگر چه این سنگ مرمریت به گونه های مختلف فراوری می شود. اما در کل این سنگ پس از صیقل بسیار براق و شفاف خواهد شد. ساختار این سنگ به گونه ای است که اگر از مواد و ترکیبات با کیفیت مناسب استفاده شود پس از فراوری دارای سطح کاملا صاف خواهد بود. بنابراین با وجود رنگ نسبتا تیره این سنگ بازتاب نور فوق العاده ای دارد. استفاده از آن در ساختمان هم موجب افزایش بازتاب نور ساختمان خواهد شد و هم موجب بزرگتر بنظر رسیدن فضا می شود.

– جذب آب پایین

سنگ های ساختمانی باید در برابر نفوذ آب مقاوم باشند. تمام سنگ ها تا حدی آب را به خود جذب می کنند. اما میزان جذب آب در سنگ ها متفاوت است. اگر جذب آب یک سنگ ساختمانی بیش از حد باشد موجب سستی سنگ می شود. همچنین این گونه سنگ ها به سختی به ملات می چسبند. این گونه سنگ ها معمولا در برابر بارش باران مقاومت کمی دارند. اما لاشتر جزو سنگ هایی است که جذب آب آن بسیار پایین است.

مرمریت لاشتر
مرمریت لاشتر

 

کاربرد سنگ مرمریت لاشتر در ساختمان

همان طور که در بالا مختصرا به آن اشاره کردیم این سنگ به دلیل ویژگی هایی که دارد تقریبا در بیشتر قسمت های ساختمانی کاربرد دارد. لاشتر یکی از زیباترین سنگ های مرمریت به شمار می آید. ویژگی های مانند رنگ زیبا، تنوع، کیفیت بالا و استحکام عالی آن را به یکی از بهترین سنگ های ساختمانی تبدیل کرده است. برخی از ویژگی های آن را با یکدیگر بررسی میکنیم:

– نمای ساختمان با مرمریت لاشتر

معمولا در نماس ساختمان از سنگ لاشتر به همراه یک سنگ چینی اسفاده می شود. ترکیب این دو نوع سنگ معمولا یک ترکیب فوق العاده را به نمای ساختمان می دهد که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. از این سنگ به تنهایی نیز می توان در نمای ساختمان استفاده کرد. چرا که ترکیب خود این سنگ تضاد زیبایی از زمینه ی تیره به همراه خط های روشن است.

– قسمت های داخلی ساختمان

در بسیاری از ساختمان ها این سنگ تشکیل دهنده ی ساختار داخلی ساختمان است. از این سنگ در دیواره لابی های هتل ها استفاده زیادی می شود. هم از نوع تایل آن و هم از نوع اسلب آن. همچنین در دیواره های پارکینگ های بزرگ نیز از این سنگ استفاده می شود.

– سرویس بهداشتی و حمام

طراحی و دیزاین سرویس بهداشتی و حمام امروزه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در معماری گذشته به اندازه امروز به سرویس بهداشتی اهمیت داده نمیشد. در دیواره ها و کف سرویس های بهداشتی از این سنگ استفاده فراورانی می شود. به دلیل مقاومت بالا و جذب آب پایینی که این سنگ دارد یک گزینه ی عالی برای مکان هایی است که با رطوبت سر و کار دارد.

– کف ساختمان

از سایز های 40×40 و 60×60 این سنگ ساختمانی در اجرای کف ساختمان استفاده می شود. کفپوش هایی که با ساتفاده از سنگ لاشتر تهیه می شود زیبایی ساختمان را چند برابر می کند. این سنگ در برابر فرسایش ناشی از فشاری که معمولا روی سنگ های کفپوش وارد می شود مقاوم است.

– آشپزخانه و سنگ اوپن

یکی از کاربرد های ویژه ی اسن سنگ استفاده به عنوان سنگ اوپن آشپزخانه و کانتر است. استفاده از این سنگ بعنوان کانتر شما را از میز غذا خوری کاملا بی نیاز می کند. چرا که شما صاحب یک میز سنگی شیک هستید که نمونه ی آن فقط در ساختمان های لاکچری دیده می شود. در دیواره های آشپزخانه نیز می توان از ترکیب این سنگ به همراه سنگ چینی استفاده کرد.

مرمریت لاشتر
مرمریت لاشتر

 

خرید سنگ مرمریت لاشتر با قیمت مناسب

در سرتاسر کشور کارخانجات زیاد هستند که اقدام به تولید سنگ لاشتر می کنند. اما گاهی اوقات کیفیت سنگ هایی که در نهایت به دست می آید ضعیف است. گاهی نیر با توجه به حجم کم تولید قیمت تمام شده سنگ بالا خواهد بود. بنابراین داشتن خط تولید به روز و دستگاه های استاندارد، هم در میزان حجم تولید سنگ مرمریت لاشتر تاثیرگذار است و هم در کیفیت آن.

مراکز زیادی هستند که در تهران فروش مرمریت لاشتر را عرضه میکنند. چرا که این سنگ بخش اعظمی از بازار سنگ ساختمان را به خود اختصاص داده است. اما پیشنهاد می شود برای خرید این سنگ به مرکزی مراجعه کنید که این سنگ را در حجم زیاد تولید می کند. در این مراکز شما می توانید سنگ را با قیمت مناسب تری تهیه کنید. همچنین می توانید انواع مختلف این سنگ را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش صنایع سنگ ملورینا علاوه بر اسعلام قیمت سنگ مرمریت لاشتر در مورد سنگ مناسب ساختمان خود نیز مشورت بگیرید. سیاست اسن مجموعه فروش بالا با سود پایین است.

 

مرمریت لاشتر
مرمریت لاشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ