انواع سنگ گرانیت مروارید

انواع سنگ گرانیت مروارید مشهد

به این مطلب امتیاز دهید

انواع سنگ گرانیت مروارید مشهد

انواع سنگ گرانیت مروارید مشهد در بازار سنگ های ساختمانی تنوع زیادی دارد. این سنگ جزو یکی از پر مصرف ترین سنگ های ساختمانی محسوب می شود. در میان سنگ های گرانیت این سنگ بخاطر ویژگی هایی که دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است. ویژگی هایی که در ادامه همین مطلب به آن ها اشاره خواهیم کرد. این که چه چیزی باعث می شود این سنگ به یکی از پرفروش ترین سنگ های گرانیت تبدیل شود.

انواع سنگ گرانیت مروارید مشهد در ابعاد و اشکال مختلف موجود هستند. هرکدام از این اشکال خاص کاربرد منحصر بفرد خود را دارند. مروارید مشهد جزو معروف ترین سنگ های گل پنبه ای است. سنگ های گل پنبه ای به سنگ هایی با زمینه طوسی گفته می شود که درون زمینه آن پر از دایره ها و خط های مشکی و سفید است. به جز مروارید مشهد سنگ نهبندان از معروف ترین سنگ های گل پنبه ای است.

 

انواع سنگ گرانیت مروارید
انواع سنگ گرانیت مروارید

 

انواع سنگ گرانیت مروارید از لحاظ کیفیت

می توان گفت تمام سنگ های ساختمانی درجه بندی های مختلف دارند. گرانیت مروارید هم دارای چندین کیفیت مختلف است. قطعا کیفیت سنگ تعیین کننده قیمت سنگ می باشد. سنگ هایی با کیفیت بالاتر برای کار در ساختمان های لوکس مناسب تر هستند. طبیعتا سنگ هایی با کیفیت کمتر ممکن است در هر مکانی قابل استفاده نباشند. انواع مختلف گرانیت  مروارید از نظر کیفیت را با هم بررسی میکنیم:

– سنگ گرانیت مروارید درجه 2

این نوع از سنگ گرانیت مروارید صرفا به خاطر ظاهری که دارد درجه 2 نامیده می شود. از لحاط ساختاری این سنگ هیچ تفاوتی با درجه ها بالاتر خود ندارد. گرانیت مروارید درجه 2 دارای یک خط سفید رنگ در زمینه ی اصلی سنگ است. این خط که معمولا مورب است شال نامیده می شود. بعضی از انواع این سنگ گرانیت دارای تکه های سفید رنگی هستند که به آن ها غده می گویند.

– انواع سنگ گرانیت مروارید درجه 1

این سنگ های گرانیت در مقایسه با سنگ های درجه 2 فاقد شال هستند. البته این سنگ ها در مقایسه با سنگ های ممتاز دارای هاله هستند. این هاله موجب می شود تا زمینه ی سنگ کمی تیره تر باشد. برای تشخیص این سنگ ها نسبت به نوع مرغوب تر آن فقط باید آن ها را کنار هم دیگر قرار دهید تا بتوانید تشخیص دهید. مروارید درجه 1 سنگی پر استفاده در صنعت ساختمان سازی محسوب می شود.

– سنگ گرانیت مروارید ممتاز

گرانیت مروارید ممتاز مرغوب ترین نوع از این سنگ است. این سنگ کاملا براق و بدون هاله است. بر خلاف دو نوع سنگ قبلی این سنگ کاملا خالص است. در هیچ کجای اسن سنگ شالی وجود ندارد. رنگ سنگ در تمامی نقاط کاملا سک دست است. سطح سنگ نیز کاملا صاف و بدون غده است. گرانیت مروارید ممتاز پر مصرف ترین نوع این سنگ است.

 

انواع سنگ گرانیت مروارید از لحاظ ابعاد

هر سنگ ساختمانی در ابعاد و انواع مختلف فراوری می شود. دلیل این امر این است که هر اندازه از سنگ کاربرد خاصی دارد. طبیعتا سنگی که برای نما ساختمان استفاده می شود را نمیتوان برای کف استفاده کرد. هر قسمت از ساختمان سنگی با ویژگی های خاص خود را می طلبد. انواع گرانیت مروارید از لحاظ اندازه و ابعاد عبارت اند از:

– سنگ گرانیت مروارید 40 طولی

معمولا در تمام انواع سنگ های ساختمانی نوع 40 طولی آن پر مصرف ترین است. سنگ 40 طولی هم در نمای ساختمان و هم در قسمت های داخلی ساختمان کابرد دارد. از همین رو نسبت به سایر انواع سنگ گرانیت مروارید بیشتر تولید می شود. این سنگ ها با نام تایل نیز شناخته می شوند. سنگ 40 طولی مرواریذ دارای قطری بین 1/6 الی 1/8 سانتیمتر است. سنگ های تایل هر کدام ارتفاع متفاتی دارند. به راتفاع سنگ های تایل اصطلاحا قد و پا گفته می شود.

– سنگ گرانیت مروارید 60×60

این ابعاد از سنگ گرانیت مروارید کم یاب تر از سایر اندازه های آن است. سنگ 60×60 برای کف فضاهای بزرگ و وسیع استفاده می شود. دستگاه هایی گه بتوانند این سنگ ها را فراروری کنند بسیار محدود تر هستند. فراوری این سنگ ها کار سخت تری است. این سنگ ها در مکان های عمومی و مترو ها بسیار به چشم میخورد. قطر این سنگ ها بین 1/6 الی 2 سانتیمتر است.

– سنگ گرانیت مروارید 40×40

این نوع از سنگ گرانیت مروارید از سنگ 40 طولی بدست می آید. اگر سنگ های تایل را با ارتفاع 40 سانتیمتر برش دهیم سنگ های 40×40 به دست می آید. این سنگ های نیز برای کف ساختمان ها استفاده میشود. از آن برای کف محیط های کوچکتر می توان استفاده کرد. این سنگ نیز کاربرد و استفاده زیادی در ساختمان دارد.

– سنگ پله گرانیت مروارید مشهد

سنگ پله گرانیت مروارید سنگی است که نسبت به انواع دیگر قظر بیشتری دارد. این سنگ ها باید حداقل 3 سانتیمتر قطر داشته باشند. زیرا سنگ پله در معرض فشار و ضربه زیادی قرار می گیرد. طول این سنگ ها نیز بسته به نقشه و راه پله متغبر است. سنگ پله گرانیت مروارید بسیار پر استفاده است. تقریبا در تمام ایستگاه های مترو از این سنگ برای پله ها استفاده می شود. علت این موضوع استحکام بالای این سنگ است.

 

انواع سنگ گرانیت مروارید
انواع سنگ گرانیت مروارید

 

خرید انواع سنگ گرانیت مروارید مشهد

سنگ های گرانیت مروارید مشهد در کشور و در بسیاری از مراکز تولید سنگ برای ورود به بازار تولید می شوند. مراکزی که هر کدام به اندازه ظرفیت و توانایی خود این سنگ گرانیت را تولید می کنند. پیشنهاد ما این است که برای خرید این سنگ به مراکزی مراجعه کنید که این سنگ را در تیراز بالا تولید می کند. معمولا تیراژ تولید که بالا می رود قیمت تمام شده برای مصرف کننده پایین تر می آید. ضمن اینکه در این مراکز به دلیل وجود انواع مختلف سنگ می توانید آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید. این موضوع به شما کمک می کند تا انتخاب مطمئن تری بکنید.

صنایع سنگ ملورینا با سال ها تجربه در تولید انواع سنگ های ساختمانی انواع سنگ گرانیت مروارید مشهد را نیز تولید می کند. در این مرکز سعی بر این است تا این سنگ با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت در اختیار مصرف کننده قرار گیرد. شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش این مرکز ضمن استعلام قیمت برای انتخاب متناسب ترین سنگ با نیار های خود از آنها مشاوره بگیریدو سیاست این مجموعه فروش حداکثری با سود حداقلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ