روشویی سنگی ارزان

انواع روشویی سنگی

3.4/5 - (7 امتیاز) با تشکر از بازخورد شما

انواع روشویی سنگی

انواع روشویی سنگی در ساختمان های امروزی کاربرد بسیار زیادی دارند. روشویی هایی که ساختمان شما را شکیل تر و زیبا تر می کند. امام این روشویی ها در تنوع بسیار زیادی تولید می شوند. روشویی های تک پایه، دوپایه، روشویی های سلطنتی ، روشویی های مدرن و… نمونه ای از انواع روشویی های سنگی هستند.

دلایل زیادی باعث میشوند که مردم هر روز گرایش بیشتری به خرید این روشویی ها داشته باشند. استفاده از روشویی سنگی محاسنی نسبت به سایر روشویی ها دارند که محبوبیت آن ها را در بین خریداران و مصرف کنندگان بالاتر می برد. مهمترین این دلایل زیبایی خیره کننده این روشویی ها است. قطعا برای یک سازنده یا خریدار زیبایی قسمت های داخلی ساختمان، بخصوص آشپزخانه و سرویس بهداشتی اهمیت زیادی دارد.

البته نکات دیگری به جز زیبایی در خرید انواع روشویی سنگی موثر است. مسائلی که برای یک خریدار اهمیت دارد استحکام، نگهداری، نحوه جابجایی، روش های تمیز کردن روشویی و مسائلی از این قبیل است. سعی میکنیم تا در طول این مقاله انواع روشویی سنگی را مورد بررسی قرار دهیم.

انواع روشویی سنگی
انواع روشویی سنگی

 

انواع روشویی سنگی از نظر نحوه ی ساخت

انواع روشویی سنگی که در بازار موجود هستد را میتوان از جهات مختلف دسته بندی کرد. اما مهمترین این دسته بندی ها، جداسازی روشویی های سنگی از لحاظ نحوه ی ساخت است. روشویی های سنگی از نظر ساخت به چند دسته تقسیم می شوند:

انواع روشویی سنگی تک پایه

این نوع از روشویی ها به کوچک ترین روشویی های سنگی معروف هستند. شما میتوانید به راحتی این روشویی ها را در هر نوع ساختمانی و با هر مقدار فضایی استفاده کنید. روشویی های تک پایه معمولا در ابعاد 40×40 و 40×50 ساخته می شوند. البته این روشویی ها را میتوان در ابعاد بزرگتری هم ساخت. اما با توجه به اینکه معمولا این روشویی را برای فضاهای کوچک و محدود بکار میبرند در ابعادی که به آن اشاره کردیم ساخته می شوند.

در ساخت این روشویی ها از گوی های سنگی صیقل خورده استفاده می شود. همچنین میتوان از یک قطعه لوزی مانند استفاده کرد. گاهی هم از هیچ کدام از این اشکال هندسی استفاده نمی شود. این بستگی به سلیقه مصرف کننده دارد. این روشویی سنگی را هم بدون قاب و هم به همراه قاب آیته می سازند.

انواع روشویی سنگی
انواع روشویی سنگی

انواع روشویی سنگی دوپایه

روشویی های سنگی دوپایه بخش بیشتری از روشویی های موجود در بازار را تشکیل می دهند. این روشویی ها نسبت به روشویی های تک پایه دارای ابغاد بزرگتری هستند. هر چند که این روشویی ها نیز در اندازه های مختلف قابل تولید هستند. هر چقدر که ابعاد روشویی بزرگتر باشد جا برای اجرای طرح های پیچیده و چشم نواز بازتر خواهد بود.

این نوع روشویی ها، عملکرد و ظاهر زیبایی را با هم ترکیب می‌کنند و برای استفاده در آشپزخانه‌ها و حمام های حرفه‌ای یا منازل با استایل بالا فوق العاده هستند. روشویی های سنگی دوپایه از ظاهری زیبا و شیک برخوردارند. تنوع زیاد این نوع از روشویی های سنگی هر نوع سلیقه را راضی می کند.

روشویی های سنگی ذو پایه دارای فضای بیشتری هستند. این فضا بخصوص در آشپزخانه بسیار کارآمد است. پایه های این روشویی ها بسیار محکم است. معمولا این پایه ها با شمش سنگ تهیه می شوند تا از استحکام کافی برخوردار باشند.

انواع روشویی سنگی
انواع روشویی سنگی

 

 

 

روشویی های سنگی سلطنتی و رومی

این روشویی های سنگی از نظر ساختاری شبیه همان روشویی های سنگی دوپایه هستند. روشویی های سنگی رومی و سلطنتی نوعی از روشویی هستند که طراحی و ساخت آن بر اساس سبک و الهام از آثار هنری و معماری شبیه به روم باستان صورت می‌گیرد. این نوع روشویی‌ها دارای ظاهری با فرهنگ و تاریخ قدیمی هستند و به آشپزخانه‌ها یا فضاهایی که با استایل باستانی و هنری طراحی شده‌اند، جلوه و جذابیت زیادی اضافه می‌کنند.

در روشویی های سلطنتی طرح های کنده کاری شده بسیار زیاد دیده می شود. کنده کاری هایی که شامل طرح پرنده ها، گل ها، گلبرگ ها، طرح های اسلیمی و… می باشد. هم در روشویی های سلطنتی و هم روشویی های رومی از ستون ها نیز استفاده زیادی می شود. طرح های ستنون ها بسیار الهام بخش است و طراحی داخلی را به سمت معماری سنتی سوق می دهد.

انواع روشویی سنگی
انواع روشویی سنگی

 

انواع روشویی سنگی
انواع روشویی سنگی

 

انواع روشویی سنگی مدرن و دیواری

روشویی‌های سنگی مدرن نوعی از روشویی ها هستند که طراحی و ساخت آن‌ها با استفاده از سنگ‌های مدرن که بیشتر تخت و یک تکه هستند صورت می‌گیرد. در این نوع روشویی‌ها سازنده بر روی طراحی مدرن، شیک و کاربردی تمرکز می کند. از آنها بیشتر  در آشپزخانه‌ها و حمام های مدرن استفاده می‌شوند.

روشویی های مدرن ساختی ساده تر از سایر روشویی ها دارند. برای ساخت آن ها هم میتوان فقط از سنگ استفاده کرد و هم اینکه از ترکیب سنگ، چوب و پایه های قلزی سود برد. در این روشویی ها خبری از کاسه های روشویی نیست. بجای آن از یک شیار یا فرو رفتگی برای آبریز استفاده می شود.

روشویی‌های سنگی دیواری نوعی روشویی هستند که به دیوار نصب می‌شوند. در این روشویی ها خبری از پایه ی سنگی یا فلزی نیست. این نوع روشویی ها به دیوار نصب می‌شوند تا فضای کاری تمیز و استفاده‌ ی مطلوب را فراهم کنند.

 

انواع روشویی سنگی
انواع روشویی سنگی

 

انواع روشویی سنگی از نظر رنگ بندی

انواع روشویی های سنگی دارای تنوع رنگی بسیار بالایی هستند. اما توجه به یک نکته حائز اهمیت است. اینکه سنگ های طبیعی رنگ بندی ندارند. بنابراین اگر میخواهید رنگ یک نوع روشویی سنگی را تغییر دهید، باید سنگی که روشویی با آن ساخته می شود را تغییر دهید. با هم روشویی های سنگی را از نظر رنگ بندی های مختلف بررسی میکنیم:

انواع روشویی رنگی سفید رنگ

روشویی‌های سنگی سفید رنگ به آشپزخانه‌ و سرویس بهداشتی شما زیبایی چند برابری میببخشند. رنگ سفید به دیوارها حس آرامش و تمیزی می‌دهد و باعث ایجاد یک فضای روشن و متناسب با سبک‌های معماری مختلف می‌شود. بخاطر هم خوانی و در چشم بودن رنگ سفید، روشویی های سنگی با این رنگ خواهان زیادی دارد. به طور کلی روشویی های سنگی سفید یک گزینه فوق العاده برای طراحی داخلی به شمار می رود.

روشویی های سنگی سفید رنگ معمولا از سنگ های مثل مرمریت دهبید سفید و سنگ هرسین ساخته می شوند. این سنگ ها با ساختار قوی و یک دستی که دارند ساختار خود را در برابر رطوبت و ضربه به خوبی حفظ میکنند.

انواع روشویی سنگی
انواع روشویی سنگی

 

انواع روشویی سنگی مشکی رنگ

روشویی های سنگی مشکی رنگ دارای ظاهری بسیار جذاب و شیک هستند. رنگ مشکی به این محصولات عمق و شکوه می‌بخشد و طرح های مختلفی می‌توانند بر روی این روشویی ها اعمال شوند. روشویی‌های سنگی مشکی رنگ به فضایی که در آن بکار می روند تعادل و کنتراست بیشتری می‌بخشند. با توجه به ویژگی ها ذاتی رنگ مشکی، این روشویی ها می‌توانند به آشپزخانه حس عمق و بزرگی بدهند و در کنار رنگ‌ها و عناصر دیگر، تعادل بصری ایجاد کنند.

این روشویی های سنگی رنگ با اکثر رنگ‌ها و دکوراسیون‌های آشپزخانه سازگاری دارند. بدلیل اینکه رنگ مشکی جزو رنگ های اصلی و پایه است، می‌توانید آنها را با کابینت‌ها، دیوارها و سایر عناصر دکوراسیونی در آشپزخانه و سرویس بهداشتی ترکیب کنید و یک هارمونی زیبا ایجاد کنید. روشویی های سنگی مشکی را با استفاده از سنگ مرمریت دهبید، سنگ گلدن بلکو سنگ نجف آباد می سازند.

 

انواع روشویی سنگی
انواع روشویی سنگی

 

انواع روشویی سنگی کرم رنگ

روشویی‌های سنگی کرم رنگ جزو گزینه‌های محبوب و پر استفاده برای آشپزخانه‌ و حمام محسوب می‌شوند. رنگ کرم به فضای داخلی ساختمان ها ظاهری آرام و دلنشین می‌بخشد. این ویژگی باعث ایجاد یک فضای گرم و صمیمی در آنها می‌شود. روشویی های سنگی کرم رنگ بخش بسزایی از روشویی هایی که در بازار تولید می شود را به خود اختصاص می دهد.

بیشتر روشویی های کرم با سنگ مرمیت سیمکان ساخته می شوند. اما به جز سنگ سیمکان با سنگ مرمریت نمین، سنگ مرمریت دیپلمات، سنگ مرمریت پر طاووسی و… نیز ساخته می شود.

انواع روشویی سنگی
انواع روشویی سنگی

 

 

انواع روشویی سنگی
انواع روشویی سنگی

 

خرید انواع روشویی سنگی با قیمت مناسب

انواع مختلف روشویی سنگی و دسته بندی های آن را با هم بررسی کردیم. همه این ها مقدماتی هستند برای خرید مناسب یک روشویی سنگی. خرید مناسب خریدی است که در آن شما محصولی را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت خریداری می کنید. بنابراین دو آیتم مهم هنگام خرید کیفیت و قیمت هستند.

مراکز زیادی در سطح کشور هستند که انواع روشویی سنگی را به فروش می رسانند. پیشنهاد ما این است که این محصولات را از مراکزی خریداری کنید که روشویی های سنگی را در تیراژ بالا تولید می کنند. تولید در حجم بالا به نفع مصرف کننده نیز هست معمولا وقتی مقدار تولید بالا می رود، قیمت تمام شده برای خریدار پایین می آید. ضمن اینکه خرید از مراکز بزرگ امکان مقایسه بین محصولات و خرید با خیال آسوده تر را برای شما فراهم میکند.

صنایع سنگ ملورینا با سال ها سابقه در تولید انواع روشویی سنگی، سعی بر این دارد تا بهترین محصولات را در اختیار شما قرار دهد. د راین مرکز انواع مختلف روشویی سنگی در طرح ها و مدل های متعدد تولید می شود. شما می توانید هر محصول را به صورت سفارشی با اندازه، رنگ و طرح دلخواه سفارش دهید. سفارشات سما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده سازی می شود.

این مجموعه تمامی محصولات را با بالاترین کیفیت تولید و در اختیار شما قرار می دهد. در کنار ارائه کیفیت قابل قبول، ارائه قیمت منصفانه مد نظر این مجموعه است. پس همواره سعی بر این است ت ارزان ترین محصولات را به شما عرضه کنیم. سیاست این مجموعه فروش حداکثری و سود حداقلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ