ارزان ترین سنگ تراورتن برای نما

ارزان ترین سنگ تراورتن برای نما

به این مطلب امتیاز دهید

ارزان ترین سنگ تراورتن برای نما بسته به عوامل مختلفی مشخص میشود. عوامل مختلفی از جمله کیفیت و آنالیز سنگ، رنگ و طرح متفاوت سنگ، درجه کیفی سنگ ، میزان تخلخل سنگ، قطر و ابعاد سنگ، نوع فرآوری سنگ و… بر قیمت سنگ نما تاثیر گذار است. برای مثال ممکن است قیمت سنگ عباس آباد شکلاتی نسبت به سنگ عباس آباد سفید با همان ابعاد و کیفیت بسیار ارزانتر باشد. اما بصورت کلی ارزانترین سنگ های تراورتن عبارتند از: شکلاتی موج دار، تراورتن محلات، شکلاتی بی موج، دره بخاری و…

تراورتن دارای بافتی متخلخل و رنگ‌های متنوع و نواری شکل است. تنوع رنگی آن به علت اختلاف در ترکیباتی است که در زمان رسوب‌گذاری در عناصر سنگ وجود دارند و خود را به صورت رگه‌های مختلف نشان می‌دهند. قابل ذکر است که چون این رگه‌ها دارای ترکیب شیمیای متفاوت از زمینه سنگ می‌باشند در سنگ ایجاد شده دارای استحکام کمتری بوده. آنها نقطه حساس یک سنگ را تشکیل می‌دهند. که کمترین مقاومت را در برابر ضربه یا فشار از خود نشان می‌دهند. هر چه سنگ دارای رگه‌ها و ناخالصی‌های کمتری باشد استحکام بالاتری را دارا می‌باشد. همچنین هرقدر سوراخ ها و رگه های سنگ تراورتن کمتر باشد قیمت این سنگ بشتر است.

 

ارزان ترین سنگ تراورتن برای نما
ارزان ترین سنگ تراورتن برای نما

 

 

 

 

 

تهیه و خرید سنگ تراورتن:

تراورتن‌ها به خاطر خاصیت تخلخل بسیار بالای آن مناسب برای نماهای داخلی و بیرونی ساختمان می‌باشد.این تخلخل باعث می شود که دوغاب سیمان در این فضاها نفوذ پیدا کند. به همین دلیل به عنوان یک اسکوپ طبیعی عمل کند.

تراورتن‌ها را می‌توان حتی در مناطق بسیار سرد و با بارندگی زیاد نیز در نمای ساختمان کارکرد. بدون آنکه نگران رها کردن سنگ باشیم. شما میتوانید با تماس با مجموعه صنایع سنگ ملورینا ارزانترین سنگ های تراورتن را برای نما ساختمان خود خریداری کنید. همچنین میتوانید متناسب با هزینه مورد نظر قیمت سنگ مورد نظر خود را استعلام بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ