ارتفاع نرده سنگی صراحی

ارتفاع نرده سنگی صراحی

به این مطلب امتیاز دهید

ارتفاع نرده سنگی صراحی

ارتفاع نرده سنگی صراحی معمولاً بر اساس استاندارد ها و قوانین تعیین شده ی ساختمان‌ سازی محلی در هر منطقه تعیین می شوند. این استاندارد ها و مقررات، با هدف بالا بردن ایمنی افراد و ایجاد محافظت و جان پناه ساختمان‌ها استفاده می شوند تا خطرات احتمالی موجود در هر ساختمان را به حداقل برسانند. ممکن است بعی از این قوانین در مناطق مختلف یکسان باشند و بعضی دیگر در هر منطقه تفاوت زیادی داشته باشد.

ارتفاع نرده سنگی صراحی با توجه به کاربردی که دارد نیز ممکن است متفاوت باشد. در بعضی از ساختمان ها باید از نرده های بلند تری استفاده کرد. در بعی از سازه ها نیز می توان ارتفاع نرده های سنگی را کمتر در نظر گرفت. به طور کلی مهمترین هدف از خرید نرده های سنگی بالا بردن ایمنی ساختمان است. ارتفاع نرده های سنگی باید به اندازه ای در نظر گرفته شود که از سقوط اجسام و به خصوص سقوط افراد جلوگیری کند.

هر چقدر که ارتفاع ساختمان بالاتر باشد، ارتفاع نرده سنگی صراحی که در ساختمان استفاده می شود، بیشتر است. ممکن است در یک ساختمان ارتفاع نرده سنگی که در طبقات پایین تر و یا ارتفاعات کمتر استفاده می شوند، نسبت به نرده های سنگی که در طبقات بالاتر با ارتفاع بیشتر استفاده می شوند کوتاه تر باشد.

 

ارتفاع نرده سنگی صراحی
ارتفاع نرده سنگی صراحی

 

 

مقدار استاندارد ارتفاع نرده سنگی صراحی

ارتفاع نرده سنگی صراحی اگر از میزان معینی کمتر باشد، نرده سنگی کارایی خود را از دست می دهد. نرده‌های سنگی به عنوان یکی از گزینه‌های مورد استفاده در انواع ساختمان ها به عنوان بخشی از سیستم‌ ایمنی ساختمان‌ هستند. این نرده های سنگی عملکرد دوگانه دارند. از این نرده ها هم به عنوان ابزاری برای بالا بردن ایمنی ساختمان استفاده می شود، و هم به عنوان یک اکسسوری تزئینی که برای زیبا سازی بیشتر ساختمان از آن استفاده می شود.

نرده های سنگی باید حد اقل 30 ساتیمتر ارتفاع داشته باشند. اگر ارتفاع صراحی های سنگی از این مقدار کمتر باشد، عملا خاصیت ایمنی خود را از دست می دهد. در صورتی که از نرده های سنگی صرقا جهت زیبایی و تزئین ساختمان استفاده می کنید، استفاده از صراحی های سنگی با ارتفاع کمتر نیز منعی ندارد.

ارتفاع نرده سنگی صراحی نباید بیشتر از 90 سانتیمتر باشد. در بعی از ایوان ها و تراس ها از نرده های سنگی با ارتفاع 100 سانتیمتری نیز استفاده می شود. اما اگر نرده سنگی را برای جلوی پنجره و محافظت از سقوط استفاده می کنید ارتفاع آن نباید بیش از 90 سانتیمتر باشد. این ارتفاع استانداردی است که توسط سازمان آتش نسانی تعیین شده است.

 

ارتفاع نرده سنگی صراحی
ارتفاع نرده سنگی صراحی

 

 

ارتفاع نرده سنگی صراحی در ساختمان های مختلف

نرده های سنگی با توجه به کاربرد چند منظوره ای که دارند در بسیاری از ساختمان ها با کاربرد های متفاوت استفاده می شوند. نرده‌های سنگی به عنوان محافظت در پله‌ ها و راهرو ها در ساختمان‌های مسکونی استفاده می‌شوند. صراحی های سنگی از نظر ظاهری بسیار زیبا هستند و به فضا جلوه‌ای لاکچری و شیک می‌بخشند. معمولا در ساختمان های مسکونی نرده های سنگی ارتفاع زیادی ندارند.

نرده‌های سنگی در بسیاری از  هتل‌ ها و رستوران‌ ها نیز استفاده می شود. در این مکان ها بیشتر در بخش‌هایی مانند لابی ها، بارها و تراس‌ ها از صراحی و نرده سنگی استفاده می‌شود. آنها به عنوان محافظ و همچنین عنصر دکوراتیو در این نوع ساختمان‌ها عمل می‌کنند. همچنین نرده‌های سنگی در ساختمان‌های تجاری مانند مراکز خرید، پاساژ ها، ساختمان‌ های اداری و نمایشگاه‌ ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. ارتفاع نرده سنگی صراحی که در اسن ساختمان ها استفده می شود کمی بیشتر از ساختمان های مسکونی است.

 از نرده‌های سنگی ممکن است در ساختمان‌های عمومی مانند بیمارستان‌ ها، دانشگاه‌ ها، مراکز فرهنگی و آمفی تئاتر ها نیز استفاده شوند. در این نوع ساختمان ها یشتر به جنبه ایمنی این نرده ها توجه می شود. به همین دلیل ارتفاع نرده سنگی صراحی که در این ساختمان ها به کار می رود، کمی بیشتر است.

 

تولید انواع ارتفاع نرده سنگی صراحی

صنایع سنگ ملورینا با سال ها سابقه در تولید انواع محصولات سنگی، انوع نرده های سنگی را با قیمت مناسب تولید می کند. اگر قصد خرید نرده سنگی برای ساختمان خود را دارید، می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل کنید تا ضمن استعلام قیمت انواع نرده های سنگی، در مورد طرح های مختلف این نرده ها که با نیاز های شما متناسب است به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

در این مجموعه همواره سعی بر این است تا در جهت حفظ حقوق مصرف کننده، انواع محصولات با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار گیرد. همچنین سعی بر این است تا محصولات تولیدی علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت مطلوب نیز باشند. سیاست این مجموعه فروش حداکثری با سود حداقلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ