ضخامت سنگ گرانیت مروارید مشهد

ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد

به این مطلب امتیاز دهید

ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد

ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد به عنوان یکی از پر استفاده ترین سنگ های گرانیت بسیار متنوع است. گرانیت مروارید مشهد با توجه به ویژگی های منحصر بفردی که دارد یک سنگ محبوب برای استفاده در پروژه های ساختمانی و دکوراسیون داخلی استفاده می شود. ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد که در کارخانه های سنگبری تولید می شوند، هر کدام برای استفاده خاصی به کار می روند. بنابراین شناخت ایعاد مختلف این سنگ و اینکه کدام یک از این ابعاد مختلف می تواند نیاز ما را بر طرف کند، قبل از خرید سنگ مروارید مشهد یک امر ضروری محسوب می شود.

ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد متناسب با آن بخش از ساختمان که قرار است در آن جا به به کارگیری شوند تعیین می شوند. سنگ گرانیت وقتی قرار باشد در کف ساختمان استفاده شود باید یک سری ویژگی داشته باشد، و وقتی قرار باشد در نمای ساختمان و یا دیوار اسفاده شود باید یک سری ویژگی های دیگر داتشه باشد. ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد باید طوری تعیین شود که بهترین کارایی را در آن قسمت داشته باشد و بتواند عمر مفید بالایی داشته باشد.

سنگ گرانیت مروارید مشهد در ابعاد بسیار متنوعی تولید و فراوری می شود. ممکن است بعضی از کارخانه های سنگبری این سنگ را با توجه به سفارش هایی که از مشتری دریافت می کنند در ابعاد خاص تولید کنند. مثلا سنگ گرانیت 10*10 سانتیمتری و یا سنگ گرانیت مروارید 25 طولی. اما این ابعاد، ابعاد استانداردی در تولید این سنگ ساختمانی محسوب نمی شوند و فقط به صورت موردی و خاص و با توجه به سفارشات ویژه مخصوص برای یک مشتری تولید می شوند. ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد به صورت استاندارد آن ابعادی هستند که اکثر کارخانه های سنگبری که به تولید این سنگ مشغول هستند، آن ها را تولید کنند.

 

ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد
ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد

 

کاربرد ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد در ساختمان

گرانیت مروارید مشهد به عنوان یکی از محبوب ترین سنگ های گرانیت محسوب می شود. این سنگ در جاهای مختلفی از ساختمان کاربرد دارد. با توجه به ویژگی های بسیار مطلوبی که این سنگ دارد، ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد در ساختمان می تواند کاملا نیاز های شما را برظرف کند. به شرط آن که در هر قسمت از ساختمان مناسب ترین اندازه از اسن سنگ گرانیت را استفاده کنید. اما ابعادی که برای قسمت ها و کاربرد های مختلف در ساختمان موجود است را با هم بررسی می کنیم تا قبل از خرید این سنگ زیبا اطلاعات جامعی از آن داشته باشیم:

ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد برای نما ساختمان

یکی از مهمترین کاربرد هایی که ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد در ساختمان دارند، استفاده از آن ها در نمای ساختمان است. رنگ زیبای این سنگ، مقاومت بالا و درخشش فراوران از جمله خواصی از این سنگ هستند که مصرف کنندگان را ترغیب می کند تا آن را در نمای ساختمان استفاده کنند. بخصوص در شهر هایی که دارای هوای سرد هستند و یا اختلاف دمای شب و روز زیاد است، این سنگ یک انتخاب عالی برای نما ساختمان محسوب می شود. ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد که برای نما ساختمان استفاده می شوند عبارتند از:

سنگ گرانیت مروارید مشهد 40 طولی

در میان ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد، پر مصرف ترین نوع سنگ برای نما ساختمان سنگ مروارید 40 طولی است. این ابعاد از سنگ ساختمانی که به سنگ تایل نیز معروف است بیشترین میزان از تولید این سنگ را به خود اختصاص داده است. این ابعاد از سنگ مروارید مشهد معمولا دارای ضخامت 1.5 الی 1.8 سانتیمتری هستند. سنگ هایی که برای نما ساختمان استفاده می شود اگر دارای ضخامت زیادی باشند، وزن سنگ را بالا می برند. بالا رفتن وزن سنگ موجب می شود که فیکس کردن آن روی ساختمان دشوار تر شود و احتمال جدا شدن و سقوط آن بیشتر شود.

سنگ گرانیت مروارید مشهد 35 طولی

نوع دیگر از سنگ هایی که برای نما ساختمان استفاده می شود سنگ هایی با طول 35 سانتیمتر است. این سنگ ها دارای طول آزاد و عرض 35 سانتیمتر است. ضخامت این سنگ ها نیز مانند سنگ های 40 طولی بین 1.5 الی 1.8 سانتیمتر است. این سنگ ها نسبت به سنگ های 40 طولی دارای قیمت ارزان تری هستند. اما تولید آن ها مانند سنگ های 40 طولی زیاد نیست و بیشتر از باقی مانده و پرتی سایز سنگ ها تولید می شوند.

ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد برای کف ساختمان

سنگ گرانیت مروارید مشهد یکی از سنگ های محبوب برای کف ساختمان است. مهمترین ویژگی این سنگ برای کف پوش ساختمان استحکام فوق العاده این سنگ است. سنگ هایی که برای کف ساختمان استفاده می شوند باید دارای مقاومت کافی باشند. چرا که فشار زیادی را د رنتیجه وزن افراد و وسایل روی آن ها وارد می شود. ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد هستند به عنوان کف پوش در ساختمان استفاده می شوند. در زیر سعی می کنیم آن ها را بررسی کنیم:

سنگ گرانیت مروارید مشهد 80×80

در میان ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد، سایز 80*80 این سنگ کمیاب تر از سایر ابعاد این سنگ است که در کف ساختمان کاربرد دارد. این سایز از سنگ گرانیت مروارید به نوعی یک سنگ اسلب محسوب می شود و تولید آن نسبت به سایر ابعاد سخت تر است. به همین دلیل هم کم یاب تر از سایر ابعاد این سنگ است. این سنگ ها بیشتر برای کف ساختمان های اداری، آمفی تئاتر ها و پاساژ های تجاری بزرگ استفاده می شوند.

سنگ گرانیت مروارید مشهد 60×60

یکی دیگر از ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد که می توانبد ب استفاده آن در کف ساختمان شکوه هر چه بیشتری به ساختمان خود بدهید، سنگ گرانیت مروارید 60*60 است. این سنگ در کف سالن های بزرگ ساختمان های مسکونی و اداری، پاساژ ها و فروشگاه های بزرگ استفاده می شود. این سایز از سنگ مروارید نیز نسبتا کمیاب است و تولید آن بسیار کم است.

سنگ گرانیت مروارید مشهد 40×40

اما رسیدیم به یکی از پر مصرف ترین ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد. سنگ های 40*40 مروارید مشهد بیشتر از هر سایز دیگری در کف ساختمان کاربرد دارند. این سنگ ها در تیراژ بسیار زیاد تولید می شوند و نسبت به سایر ابعاد این سنگ که در کف ساختمان استفاده می شود قیمت مناسب تری دارند. معمولا سنگبری هایی که سنگ مروارید مشهد را به صورت 40 طولی تولید می کنند،

این سایز از سنگ مروارید را نیز در خط تولیذ خود دارند. چرا که این سنگ از برش سنگ های 40 طولی تولید می شوند. این سنگ ها برای کف ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری استفاده می شود. هم در سالن ها، پارکینگ ها و مغازه های مختلف قابل استفاده است.

 

ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد
ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد

 

سنگ گرانیت مروارید مشهد 30×40

سنگ هایی با این سایز می توانند برای کف سازی راهرو های ساختمان استفاده شوند. هر چقدر که اندازه ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد کوچکتر می شود، تولید آن آسان تر می شود. این نوع از سنگ مروارید مشهد در کف پارکینگ ها و مکان های عمومی به صورت ترکیبی با سایر سنگ ها، به خصوص سنگ های روشن استفاده زیادی دارند و می توانند طرح های فوق العاده جذابی را رقم بزنند.

سنگ گرانیت مروارید مشهد 20×40

یکی دیگر از ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد سایز 40*20 است که می تواند گزینه مناسبی برای سنگ کف باشد. این نوع سنگ مروارید مشهد بیشتر در کف سازی و محوطه سازی کاربرد دارد. این سایز یک سایز رند در میان ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد محسوب می شود. چرا که به راحتی از سنگ های 40 طولی و یا 40*40 می توان این ابعاد سنگ را تولید کرد.

سنگ گرانیت مروارید مشهد 20×20

این مورد از ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد، بیشتر برای کف سازی ویلا ها، باغ راه ها و ساختمان های مجلل استفاده می شود. این سنگ ها نیز می توانند از سنگ های 40 طولی تولید شوند. این سنگ ها نیز می توانند به صورت ترکیبی با سنگ هایی با رنگ روشن ترکیب شوند و طرح های بسیار زیبا را رقم می زنند. در نهایت استفاده از این سنگ می تواند کف ساختمان شما را بسیار شکیل تر کند.

 

ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد برای پله

سنگ های پله گرانیت مروارید مشهد یکی از بهترین گزینه ها برای پله ساختمان محسوب می شوند. این سنگ ها بسیار مقاوم هستند و دارای اصطکاک مناسب هستند. در میان ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد، سنگ هایی که برای پله ساختمان در نظر گرفته می شوند دارای قطر زیاد تری هستند. قطر این سنگ ها معمولا 3 سانتیمتر در نظر گرفته می شود. عرض پله معمولا 35 سانتیمتر در نظر گرفته می شود اما ممکن است به صورت سفارشی بیشتر و یا کمتر شود.

طول پله ها متغیر است. سنگ های پله می توانند دارای طول 90، 95، 100، 105، 110، 115 و 120 سانتیمتری باشند. این طول پله در واقع همان عرض راه پله شماست. این که شما کدام پله و با کدام اندازه را انتخاب کنید بستگی به عرض راه پله شما دارد.

 

خرید ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد با قیمت مناسب

اگر قصد خرید هر کدام از ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد را دارید، پیشنهاد ما این است برای یک خرید خوب به مراکر سنگبری مراجعه کنید که این سنگ گرانیت را در تیراژ بالا تولید می کنند. وقتی حجم تولید هر یک از ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد بالا می رود، قیمت تمام شده ی آن برای مصرف کننده مناسب تر می شود. همچنین شما د ر این مراکز  می توانید سورت ها و کیفیت های محتلف سنگ را با یکدیگر مقایسه کنید و یک انتخاب مطمئن داشته باشید.

صنایع سنگ ملورینا با سال ها سابقه در تولید انواع سنگ های ساختمانی، ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد را تولید و با مناسب ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد. شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش این مجموعه ضمن استعلام قیمت ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد، به صورت رایگان در مورد اینکه کدام یک از ابعاد مختلف سنگ گرانیت مروارید مشهد برای نیاز شما مناسب است، مشاوره رایگان بگیرید.

سیاست این مجموعه فروش حداکثری باسود حداقلی است. به همین دلیل در راستای حفظ حقوق مصرف کننده، همواره سعی بر این است تا کلیه محصولات تولیدی این مجموعه با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ