کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد

کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد

5/5 - (1 امتیاز) با تشکر از بازخورد شما

کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد

کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد، به عنوان یکی از مهمترین انواع سنگ گرانیت که در ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد، می تواند تا حد زیادی نیاز سازندگان انواع ساختمان را بر طرف کند. این سنگ در بسیاری از انواع ساختمان ها مانند ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری کاربرد دارد و سهم بسزایی در ساخت قسمت های مختلف این ساختمان ها دارد. معمولا سازندگان انواع ساختمان به دنبال سنگ های هستند که علاوه بر زیبایی و استحکام بالا دارای قیمت مناسب و بصرفه نیز باشد. به همین دلیل گرانیت مروارید مشهد همواره یکی از گزینه های روی میز برای آن ها محسوب می شود.

کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد، بر خلاف تصوری که همگان دارند صرفا در شهر مشهد واقع نشده است. البته بیشتر کارخانه هایی که این سنگ گرانیت را تولید می کنند در شهر مشهد قرار دارند. علت این موضوع نزدیکی معادن این سنگ به کارخانه ها است. معادن مختلف این سنگ گرانیت همگی در شهر مشهد قرار دارند. با توجه به اینکه هزینه های حمل و نقل به قیمت نهایی سنگ اضافه می شود، تولید کنندگان ترجیح می دهند تا در نردیکی معادن این سنگ اقدام به تولید کنند تا سنگ با قیمت پایین تری به دست مصرف کنندگان برسد.

اما بسیاری از کارخانه های سنگبری که اقدام به تولید این سنگ در شهر های دیگر می کنند، معادن این سنگ را به صورت اختصاصی خریداری می کنند و با توجه به لجستیک هایی که به صورت اختصاصی ذر اختیار دارند، سنگ گرانیت مرورارید مشهد را با همان قیمت تولید می کنند. بنابراین شما می توانید در تمام شهر های ایران کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد را بیابید که این سنگ را با قیمت مناسب تولید می کند.

 

کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد
کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد

 

تولید سنگ کف در کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد

سنگ کف ساختمان یک نوع مصالح ساختمانی تلقی می شود که به عنوان پوشش دهنده ی کف زمین‌ و سطوح کف ساختمان‌ها استفاده می‌شود. معمولاً از سنگ هایی برای این کار استفاده می شود که ساختمان آن ها دارای مواد معدنی سخت و مقاوم باشند. سنگ کف ساختمان به دلیل وسعت زیادی که کف ساختمان دارد و در هر نقطه از ساختمان در دید است، باید بسیار زیاد مورد توجه قرار گیرد. استفاده از سنگ برای کف ساختمان صرفا به فضاهای داخلی محدود نمی شود و در بسیاری از بخش های خارجی ساختمان‌ مانند پارکینگ‌ ها و تراس‌ ها استفاده می‌شوند.

سنگ های کف ساختمان در انواع و طرح‌ های مختلفی در بازار موجود است. این سنگ های شامل سنگ‌ های سابیده شده، چرمی و یا تیشه ای می شود. همچنین از سنگ هایی با ابعاد و اندازه های مختلف برای کف ساختمان استفاده می شود. ابعادی مانند 40*40 ، 60*60 ، 80*80، سنگ 40 طولی، سنگ های ریزه بار، سنگ های کوبیک و… که همگی زیبایی و خاصیت خود را دارند و هر کدام با توجه به ویژگی هایی که دارند به نوعی به ساخت و شکل گیری کف ساختمان کمک می کند.

استفاده از سنگ گرانیت مروارید مشهد در کف ساختمان، به عنوان یک انتخاب متمایز و زیبا، می‌تواند به طراحی و استقامت کف ساختمان شما بیفزاید. سنگ گرانیت مروارید مشهد یکی از انواع سنگ گرانیت با رنگ زیبا و الگوی ظاهری منحصر به فرد است که مقاومت بسیار بالایی نیز دارد. این سنگ به دلیل ویژگی‌های ساختاری مناسبی که دارد همچون مقاومت در برابر سایش، ضد آب بودن، مقاومت در برابر حرارت و ضربه، قابلیت تمیز شدن و دوام بالا، برای استفاده در کف ساختمان بسیار مناسب است.

سنگ هایی  که در کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد برای استفاده در کف ساختمان استفاده می شود انواع مختلفی دارد که باید قبل از خرید سنگ گرانیت مروارید مشهد در مورد آن ها اطلاعات داشته باشید. در زیر انواع مختلف آن ها را با یکدیگر بررسی می کنیم:

تولید سنگ 40*40 برای کف در کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد

رایج ترین نوع سنگ گرانیت مروارید مشهد که برای کف ساختمان استفاده می شود، سنگ هایی در ابعاد 40*40 هستند. استفاده از سنگ گرانیت مروارید با ابعاد 40*40 سانتی‌متری برای کف ساختمان، یکی از انتخاب‌های معمول طراحان و سازندگان ساختمان ها است. این ابعاد برای کف ساختمان مناسب محسوب می شود. با سنگ های گرانیت 40*40 طرح‌های مختلف و بسیار زیبا در کف ساختمان قابل اجرا خواهد، چرا که نصب و بکارگری آن آسان است.

استفاده از سنگ‌های گرانیت مروارید مشهد با ابعاد 40*40 سانتی‌متری به دلیل برش منظم و گونیا شده، منجر به ایجاد یک پوشش کف منظم و یکنواخت می‌شود. این امر باعث می‌شود که کف ساختمان آراسته و یک دست به نظر برسد. سنگ‌ های گرانیت با ابعاد 40*40 سانتی‌متر به دلیل صفحه‌بندی وسیع تر، نگهداری و تمیزکاری آسان‌تری دارند. اگر یکی از سنگ ها دچار شکستگی و یا ترک شود، برای ترمیم سطح کمتری را باید تعمیر و یا تعوی کنید.

ابعادی که این سنگ ها دارند، نصب آن ها را بسیار راحت تر می کند. این ابعاد به کارگران و نصاب ها این امکان را می دهد تا سنگ‌ها را به راحتی و با دقت بیشتری در محل مورد نظر قرار دهند. همچنین، این ابعاد کمک می‌کند تا فرآیند نصب سریع‌تر انجام شود. این محصول قطعا یکی از پر فروش ترین سنگ هایی است که در هر کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد تولید می شود.

 

 

کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد
کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد

 

تولید سنگ 60*60 برای کف ساختمان در کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد

دومین نوع از سنگ های گرانیت مروارید مشهد که برای کف ساختمان استفاده می شود و بسیار پر کاربرد است سنگ های 60*60 است. استفاده از سنگ‌های با ابعاد 60*60 سانتی‌متر برای کف ساختمان یک انتخاب بسیار مناسب است. این ابعاد هم برای استفاده در فضاهای داخلی مناسب است و هم برای فضاهای خارجی ساختمان.

از سنگ های گرانیت مروارید با این ابعاد در کف سازی محوطه های بزرگتر استفاده می شود. در قسمت هایی مانند کف سالن های منازل بزرگ، کف ادارات و ساختمان های اداری، کف پوش هتل‌ ها، رستوران‌ها، مراکز خرید و غیره از سنگ های مروارید با این ابعاد استفاده می شود. استفاده از سنگ هایی با این ابعاد کمک می کند تا فضا بزرگتر بنظر برسد. استغاده از سنگ‌های 60*60 به دلیل سطح بزرگ و یکپارچه، ظاهر بسیار زیبایی را در کف ساختمان ایجاد می‌کنند.

سنگ های گرانیت مروارید 60*60 سنگ هایی بسیار زیبا هستند که وقتی به عنوان کف پوش استفاده می شوند زیبایی محیط را چند برابر می کند. من اینکه اسن سنگ ها در کنار زیبایی مقاومت بسیار دارند. این خاصیت موجب می شود تا کف ساختمان را در برابر ساییدگی و آسیب‌ های مختلف که ناشی از ضربه است، محافطت شود. هر چقدر عمر سنگی که در کف استفاده می شود طولانی تر باشد، هزینه ی تعمیر و تعویض آن کمتر خواهد بود.

 

 

کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد
کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد

 

تولید سنگ تایل در کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد

سنگ های تایل یا 40 طولی گرانیت مروارید مشهد بخش عمده ای از تولید اسن سنگ را به خود اختصاص می دهد. سنگ تایل مروارید مشهد به دلیل ظاهر زیبا و درخشانی که دارد در اتاق‌های نشیمن، سالن های پذیرایی، اتاق خواب و حتی حمام‌ها استفاده شود و زیبایی و شکوهی خاص به فضا اضافه می کند. بیشترین استفاده از سنگ تایل مروارید مشهد استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان‌ ها است. با بکار بردن این سنگ در نماهای داخلی و خارجی ساختمان، جلوه‌ای منحصر به فرد و زیبا به ساختمان بخود مش بخشید و توجه هر مخاطبی را به جلب می‌کنید.

از سنگ تایل گرانیت مروارید مشهد در ساخت سطوح رومیزی، مانند کانتر آشپزخانه یا میزهای تزئینی، استفاده شود. این سنگ با بازتاب نور و درخششی که دارد، به سطوح رومیزی جلوه‌ای شیک و لوکس می‌بخشد. مورد بعدی استفاده از این سنگ، بکار گیری آن به عنوان سنگ کناره پله است. برای استفاده از اسن سنگ به این منظور باید آن زا مظابق با اندازه ی پله، بصورت پلاک شده استفاده کنید.

سنگ های گرانیت مروارید مشهد که در یک کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد تولید می شود، دارای طول آزاد است. یعنی تمام سنگ ها دارای عرض 40 سانتی متری هستند، اما طول آن ها متفاوت است. اگر طول این سنگ ها کوتاه باشد قیمت آن ارزان تر است. بالعکس آگر طول آن ها بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. به طول سنگ های تایل در اصطلاح قد و پای سنگ گفته می شود.

 

 

کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد
کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد

 

 

تولید سنگ پله در کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد

سنگ پله یکی دیگر از محصولات تولید شده در کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد است. انتخاب سنگ برای پله‌ های ساختمان امری بسیار مهم و حائز اهمیت است. چرا که راه پله ها یک فضای پر رفت و آمد و استراتژیک در ساختمان به حساب می آید. برای انتخاب سنگ های پله باید با توجه به چندین عامل مهم توجه شود تا نه تنها زیبایی و هارمونی ساختمان حفظ شود، بلکه ایمنی و دوام پله‌ ها نیز تضمین شود. سنگ های پله باید دارای یک سری ویژگی باشند که در زیر به طور مختصر به آن ها اشاره می کنیم:

1. مقاومت ساختاری

سنگ انتخابی باید دارای ساختار تشکیل دهنده ی مقاوم و محکم باشد تا بتواند فشار و وزن ناشی از رفت و آمد افراد را بدون مشکل تحمل کند.

2. ضریب اصطکاک مناسب

ضریب اصطکاک سطح پله باید مناسب باشد تا از سقوط افراد جلوگیری شود. ایمنی و لغزنده نبودن سنگ های پله اهمیت زیادی دارد و باید به شدت مورد توجه قرار گیرد.

3. ظاهر زیبا و شیک

سنگی که شما برای استفاده در پله ی ساختمان انتخاب می کنید باید با طراحی داخلی و خارجی ساختمان هماهنگ باشد و تا به هارمونی سنگ کمک کند.

4. سهولت نگهداری و نظافت

سطح سنگ پله باید به راحتی قابل شستشو و نگهداری باشد. سنگ پله باید به گونه ای باشد که مواد لکه بر و شوینده روی مقاومن آن اثر سوء نداشته باشد. همچنین باید از سنگ هایی استفاده شود که لکه ها روی آن ها ماندگار نباشد.

5. سازگاری با محیط

نوع سنگ پله باید طوری انتخاب شود که با شرایط محیطی ساختمانی که در آن استفاده می شود سازگاری داشته باشد؛ برای مثال، اگر ساختمان در مکانی واقع شده است که گرد و غبار فراوران است بهتر است از سنگی استفاده کنید که رنگ آن روشن و مایل به کرم رنگ است. استفاده از این رنگ سنگ باعث می شود گرد و غبار نشسته روی پله ها کمتر به چشم بیایند.

6. قیمت و میزان بودجه

مهم است که انتخاب سنگ پله با میزان بودجه ای که مد نظر شماست هماهنگ باشد. برخی از سنگ‌ های پله گزینه‌های بسیار گران‌ قیمت و لوکس محسوب می شوند، در حالی که ممکن است سنگ های ارزان تر و معمولی تر با توجه به بودجه و محل قرار گیری ساختمان، برای آن مناسب تر باشد.

سنگ های پله ای که کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد تولید می شود تمام ویژگی های یک سنگ خوب برای پله را دارد. بنابراین یکی از بهترین گزینه ها برای تهیه سنگ پله ی ساختمان مراجعه به کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد است.

 

تولید سنگ اسلب در کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد

یکی از جدید ترین سنگ های تولیدی که در کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد تولید و برای استفاده در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد، سنگ اسلب گرانیت مروارید مشهد است. ستگ های اسلب سنگ هایی هستند که ابعاد طول و عر آن ها هر کدام از 80 سانتیمتر بیشتر است. با توجه به ابعاد بزرگ سنگ اسلب تولید آن با دستگاه های معمولی ممکن نیست. تا چند سال پیش تولید سنگ های اسلب در ایران به صورت بسیار محدود و با هزینه ی گزاف انجام پذیز بود. چرا که تکنولوژی تولید آن در دسترس عموم تولید کنندگان نبود.

تولید سنگ اسلب در کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد، نیازمند دستگاه ها و اره های بسیار مجهز است. با گدشت زمان این تجهیزات وارد کشور شد و بسیاری ار کارخانه های سنگ گرانیت مروارید مشهد، اقدام به تولید نوع اسللب این سنگ کردند. سنگ اسلب گرانیت مروارید مشهد کاربرد های زیادی دارد. بیشترین کاربرد و مصرف آن مربوط به سنگ کف آسانسور، سنگ اوپن و پیشخوان و همچنین سنگ های روی کابینت است. این سنگ های گرانیت مروارید مشهد با توجه به دشواری تولید آن ها دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع این سنگ هستند. چرا که هر کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهدی قادر به تولید آن نیست.

 

کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد
کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد

 

 

مراحل تولید محصول در کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد

تولید سنگ در کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد از مراحل متعددی تشکیل شده است که از استخراج تا فرآوری و تولید نهایی این سنگ را شامل می‌شود. بسعی می کنیم با هم به طور خلاصه این مراحل را بررسی کینم:

 استخراج

مرحله ابتدایی تولید هر سنگ ساختمانی استخراج آن از معدن می‌باشد. این فرایند ممکن است شامل استفاده از متدهای متفاوت مانند انفجار و تخریب باشد. همچنین از دستگاه‌های لوجستکی مختلفی مانند بولدوزرها، جک‌ها و تراکتورها برای حرکت و جابجایی بلوک‌های سنگ بزرگ استفاده می شود. به این بلوک ها کوپ های ستگ گفته می شود.

حمل و نقل

بعد از استخراج، سنگ‌ها به کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد یا واحد فرآوری منتقل می‌شوند که برای این منظور از وسایل حمل و نقل سنگین مختلفی مانند کامیون‌ها و وانت های سنگین استفاده می‌شود.

فرآوری

سنگ‌ها پس از حمل و نقل از معدن به کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد، به واحد فرآوری انتقال داده می‌شوند. در اینجا سنگ‌ها با اره ها و قله بر های مخصوص به ثپقطعات کوچک تر تقسیم می شود. سپس فرم دهی، برش و اصلاح می‌شوند تا به شکل ها و ابعاد مورد نیاز برای استفاده در ساختمان‌ها برسند.

 برش و صیقل

برای تهیه قطعات مختلف سنگ های مروارید مانند تایل‌ها، پلاک‌ها یا جدول ها، سنگ‌ها ابتدا برش داده می‌شوند و سپس با استفاده از دستگاه‌های اصلاحی مناسب به ابعاد و شکل‌های مورد نیاز مشتری تبدیل می‌شوند. پس ار آن با استفاده از دستگاه های مخصوص و با بهره گیری از یک سری مواد ساب می خورند تا سطح آن ها براق و صیقلی شود.

تولید نهایی

در این مرحله که آخرین مرحله ی تولید در کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد محسوب می شود، قطعات نهایی سنگ مانند تایل‌ها، پلاک‌ها و سنگ‌های کف به شکل‌ها و اندازه‌های نهایی خود تولید می‌شوند.

 

کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد
کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد

 

خرید سنگ ار کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد

انواع مختلف سنگ های تولیدی در کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد را با هم مورد بررسی قرار دادیم. اگر قصد خرید این سنگ گرانیت را دارید پیشنهاد ما اسن است که آن را از یک مرکز بزرگ تولید سنگ گرانیت مروارید مشهد خریداری کنید که انواع مختلف این سنگ را در تیراژ بالا تولید می کند. تولید در حجم بالا معمولا قیمت تمام شده را برای مصرف کننده پایین می آورد. ضمن اینکه خرید از این مراکز به شما اجاره می دهد ابتدا سورت های مختلف سنگ را مقایسه کنید و در نهایت با اطمینان خرید خود را انجام دهید.

صنایع سنگ ملورینا با سال ها تجربه در تولید انواع سنگ های ساختمانی، یک کارخانه سنگ گرانیت مروارید مشهد با قیمت مناسب است. شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش اسن مجموعه من استعلام قیمت انواع سنگ گرانیت مروارید، در مورد سنگ های مورد نیاز و متناسب با نیاز خود مشاوره رایگان بگیرید. سیاست این مجموعه فروش حداکثری با سود حداقلی است و همواره سعی می شود تا بهترین کیفیت را با ارزان ترین قیمت ارائه کنیم. قیمت ارزان زمانی ارزشمند است که همراه با ارائه ی کسفیت بالا به مصرف کنندگان گرامی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ