سنگ لایم استون

سنگ لایم استون اسلام آباد، سنگ سفید و ارزان

به این مطلب امتیاز دهید

سنگ لایم استون اسلام آباد، سنگ سفید و ارزان

سنگ لایم استون اسلام آباد یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید سنگ ساختمانی سفید رنگ است. این سنگ از گروه سنگ های ساختمانی ارزان به حساب  می آید. ساختار این سنگ به گونه ای است که مقدار آهک زیادی در آن قرار دارد. این میزان از آهک باعث شده تا مقدار مقاومت آن کاهش پیدا کند. لذ این سنگ نسبت به سنگ تراورتن مقاومت و استحکام کمتری دارد.

رنگ سفید و بسیار یک دست آن این سنگ را دارای یکی از جذاب ترین رنگ ها در میان سنگ های ساختمانی کرده است. معمولا سطح این سنگ کاملا یک دست و بدون رگه است. البته انواع نامرغوب تر این سنگ رگه دارد. اما معمولا استفاده از آن در ساختمان ها رواج ندارد. مگر اینکه بحث بودجه مطرح باشد. یعنی فقط در صورتی از سنگ های لایم استون با درجه پایین استفاده می شود که سازنده بخواهد هزینه ای که برای سنگ ساختمان در نظر گرفاه است را به حداقل برساند.

 

 

سنگ لایم استون
سنگ لایم استون

 

کاربرد سنگ لایم استون

این سنگ به خاطر رنگ فوق العاده ای که دارد طرفداران بسیاری دارد. قطعا استفاده از این سنگ سفید و بسیار شیک در ساختمان جلوه ی ویژه ای به آن می دهد. اما ذکر چند نکته ضروری است:

نکته اول

اینکه این سنگ دارای جذب آب بسیار بالایی است. بنابراین توصیه می شود از آن در قسمت هایی از ساختمان که داراری رطوبت بالایی هستند استفاده نشود. چرا که این سنگ رطوبت موجود در محیط را کاملا به خود جذب می کند. همین امیر سبب می شود تا دچار شکستگی شود. با توجه به ساختار خاص این سنگ شکستگی ها ممکن است عمیق و مشکل ساز باشند.

نکته دوم

این که اگر در مناطقی از این سنگ برای نما ساختمان استفاده می کنید که آن منطقه دارای رطوبت زیادی است، حتما این سنگ را با پوشش نانو بپوشانید. پوشش نانو مانند یک عایق عمل می کند. با استفاده از نانو کردن این سنگ شما می توانید با خیال راحت از آن در نمای ساختمان استفاده کنید. وقتی این سنگ به پوشش نانو مجهز شود به راحتی با سنگ های تراورتن رقابت خواهد کرد. با توجه به قیمت بسیار ارزانتر آن نسبت به سنگ های تراورتن قطعا می تواند انتخاب قابل توجهی باشد.

نکته سوم

اینکه استفاده از این سنگ برای کف ساختمان توصیه نمی شود. با توجه به ویژگی های ساخناری این سنگ که تا حد زیادی در بالا به آن اشاره کردیم تا حد ممکن از این سنگ در کف ساختمان استفاده نکنید. کف ساختمان به خاطر رفت و امد و جابجایی وسایل همواره بیشترین فرسایش را تحمل می کند. این سنگ هم توانایی مقاومت در برابر فرسایش ناشی از فشار را ندارد. بنابراین استفاده از آن در کف ساختمان به هیچ وجه توصیه نمی شود.

استفاده از سنگ لایم استون در قسمت های داخلی نمای ساختمان به شدت کاربرد دارد. شما می توانید با به کار بردن این سنگ زیبا و ارزان قیمت فضای قسمت های داخلی ساختمان را خاص و جذاب کنید. رنگ دلنشین آن قطعا سلیقه ی هر مخاطبی را پاسخگو خواهد بود. رنگ روشن این سنگ باعث می شود تا قسمت های داخلی ساختمان بزرگ تر و وسیع تر به نظر بیاید. همچنین ترکیب این سنگ با سنگ های دیگری مانند سنگ تراورتن می تواند معماری بسیار شکیل و زیبایی را برای ساختمان رقم بزند.

 

 

سنگ لایم استون
سنگ لایم استون

 

ویژگی های سنگ لایم استون

– جذب آب بالا

ساختار آهکی این سنگ موجب می شود تا بیشترین میزان آب را به خود جذب کند. بخاطر همین ویژگی باید از استفاده ی این سنگ در محیط هایی مانند حمام و سرویس بهداشتی پرهیز کرد.

– قیمت مناسب سنگ لایم استون

این سنگ در میان ارزان ترین سنگ های ساختمانی قرار دارد. با توجه به این که رنگ آن به گونه ایست که می توان از آن در نمای ساختمان اسفاده کرد، یکی از مقرون بصرفه ترین گزینه ها برای استفاده در نمای ساختمان است. کمتر سنگی را می توان پیدا کرد که از نظر قیمت بتواند با لایم استون رقابت کند.

– مقاومت نسبتا پایین در برابر فرسایش

ساختار این سنگ به گونه ای است که در برابر فرسایش مقاومت زیادی ندارد. وجود زیاد آهک درون ساختمان تشکیل دهنده ی این سنگ علت اصلی این موضوع است. به خاطر این ویژگی باید سعی شود تا از آن در قسمت های استفاده شود که فشار کمتری روی این سنگ اعمال شود.

رنگ سفید و جذاب

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم این سنگ یکی از روشن ترین رنگ ها را در میان سنگ های ساختمانی دارد. با توجه به اینکه نماهایی با رنگ روشن از استقبال عمومی بیشتری برخوردار هستند این سنگ همیشه یک گزینه عالی برای به کار گیری در ساختمان های جذاب است. این رنگ کمتر در میان انواع دیگر سنگ دیده می شود.

– ساختار یک دست سنگ لایم استون

این سنگ دارای سطح بسیار صاف و یک دستی است. سطح این سنگ دارای کمترین میزان از فرورفتگی است. همین امر سبب می شود تا پس از فراوری کیفیت بالاتری را از خود نشان دهد. همچنین رگه های این سنگ بسیار کم هستند. اگر رگه ای هم وجود داشته باشد بسیار کم رنگ هستند. به خصوص درجه های مرغوب تر این سنگ دارای سطحی کاملا یک دست است. این موضوع یک ویژگی خارق العاده برای یک سنگ ساختمانی به شمار می رود. چرا که دست معمار برای طراحی بسیار باز خواهد بود.

خرید سنگ لایم استون

برای خرید این سنگ حتما باید به مرکزی مراجعه کنید که بهترین مشاوره را به شما ارائه دهد. چرا که یک مشاوره غلط می تواند خسارت بزرگی را به شما وارد کند. صنایع سنگ ملورینا این سنگ را در تیراژ فراوران تولید و فراروری می کند. بنابراین شما می توانید با تماس با مشاورین فروش این مجموعه از قیمت های مختلف اسن سنگ استعلام بگیرید. همچنین می توانید با توجه به ویژگی های ساختمان خود برای انتخاب بهترین نوع سنگ مطابق با نیاز خود مشاوره بگیرید. سیاست این مجموعه فروش در تیراژ بالا با سود پایین است. بنابراین خرید از این مجموعه این امکان را برای شنا فراهم می سازد تا این سنگ را با ارزانترین قیمت ممکن خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ