سنگ درپوش ارزان

سنگ درپوش ارزان قیمت

5/5 - (1 امتیاز) با تشکر از بازخورد شما

سنگ درپوش سنگ های تراورتنی است که معمولا از کیفیت زیاد بالایی برخوردار نیستند. اما در عوض دارای استحکام بسیار بالا هستند. این سنگ ها معمولا دارای سوراخ های ریز و درشتی هستند که تمام سطح سنگ را گرفته اند. کاربرد اصلی این سنگ استفاده از آن در نقاطی مانند درپوش لبه دیوارها، پشت بام ها یا استخر ها و … است. همچنین این سنگ در مناطق مرطوب و پرباران کاربرد بیشتری دارد.

سنگ درپوش عموما دو نوع دارد: نوع اول شیار دار و نوع دوم بدون شیار. از درپوش شیاردار به عنوان آبچکان در لبه های دیوار استفاده میشود. به همین دلیل این سنگ با نام سنگ آبچکان نیز شناخته میشود. از مهمترین خصوصیات این نوع سنگ میتوان به مقاومت بالا، تجزیه ناپذیری، عدم حل شدن، مقاومت در برابر باران و… اشاره کرد. قیمت سنگ درپوش متفاوت است. در صنایع سنگ ملورینا انواع مختلف این سنگ از 30/000 تومان به بالا موجود است. شما میتوانید با تماس با مدیر فروش ما از قیمت انواع این سنگ مطلع شوید.

 

 

 

سنگ درپوش

 

کاربرد انواع درپوش:

شاید تاکنون ساختمان های زیادی را دیده باشید که قسمتی از دیوار یا نمای ساختمان دچار لک یا شوره شده باشد و ظاهری نامتناسب به ساختمان داده باشد . یکی ازمهم ترین دلایل این پدیده ، عدم استفاده از درپوش یا ناکارآمد بودن آن است . موقع بارش باران ، اگر درپوش مناسبی برای دیوارها تعبیه نشده باشد ، آب به راحتی به دیوار نفوذ کرده و موجب نم کشیدن آن می شود و به ساختمان خسارت وارد می کند .

سنگ درپوش همچون چتری ، از دیوارها در برابر نفوذ رطوبت و بارندگی مراقبت می کند و برای دیوارمحوطه ، دیوار جانپاه ، لبه ی پنجره و لبه ی استخر استفاده می شود. علاوه برسنگ ، درپوش های دیگری از جنس پلیمر ، گالوانیزه و بتن وجود دارد . اما با توجه به اینکه سنگ از دوام ، مقاومت ، تنوع و زیبایی بیشتری برخوردار است ، اغلب برای این منظور از درپوش سنگی استفاده می شود .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ