سنگ نما تراورتن ارزان برای خرید

به این مطلب امتیاز دهید

خرید سنگ نما تراورتن بی شک مناسب ترین گزینه برای زیبایی ساختمان شماست. انواع گوناگون سنگ تراورتن به شما این انتخاب را میدهد که ظاهر ساختمان خود را به هر رنگ و هر نقش و طرحی ک دلخواه شماست طراحی کنید. همچنین تنوع قیمت سنگ نما تراورتن به شما این امکان را میدهد که متناسب با بودجه خود اقدام به خرید سنگ مد نظر خود کنید. 

سنگ تراورتن نما در رنگ های متنوع ار قبیل کرم، سفید، شکلاتی، مشکی، زیتونی و … در دسترس می باشد. بنابراین شما به راحتی و با دست باز میتونید اقدام به طراحی نما ساختمان خود کنید. بدون اینکه نگران این موضوع باشید که رنگ سنگ ها با طراحی مد نظر شما هم خوانی نداشته باشند.

انواع تراورتن برای نما ساختمان

هنگام خرید سنگ تراورتن این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که قیمت سنگ ها با توجه به معدنی که سنگ از آن استخراج شده تعیین میشود. سنگ تراورتن با توجه به محل استخراج آن نام گذاری میشود. انواع معروف سنگ تراورتن عبارت است از: تراورتن عباس آباد، تراورتن ازنا، تراورتن دره بخاری، تراورتن خلخال، تراورتن تکاب، تراورتن سمیرم و… می باشد.

شما میتوانید با مراجعه به دفتر فروش کارخانه سنگ ملورینا و یا تماس با مدیران فروش سنگ ملورینا اقدام به خرید سنگ مد نظر خود کنید. و یا از قیمت انواع سنگ تراورتن نیز مطلع شوید.

 

سنگ نما تراورتن

 

سنگ نما تراورتن

 

 سنگ نما تراورتن

 

سنگ نما تراورتن

در گذشته این سنگ بیشتر مورد استفاده در معماری و آثار هنری از کوه‌های ایتالیا تهیه می‌شد. اما امروزه بیشترین تراورتن فروخته شده مربوط به ترکیه ، ایران ، مکزیک و پرو است. شاید بهترین، لفظ درستی برای معرفی سنگ های تراورتن نباشد. ولی برای انتخاب سنگ های تراورتن برای هر کجای ساختمان با بررسی دقیق و کارشناسی هر انتخاب بهترین است. سنگهای تراورتن به خاطر تنوع رنگی بسیار گسترده می تواند هر سلیقه ای را در بر بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ