سنگ تراورتن حاجی آباد کرم ارزان قیمت

به این مطلب امتیاز دهید

سنگ تراورتن حاجی آباد کرم سنگی از جنس تراورتن با زمینه رنگی روشن است. هرچه رنگ این سنگ به رنگ سفید نزدیک تر و رگه های آن کمتر باشد قیمت آن بالاتر است. تراورتن حاجی آباد کرم یکی از مرغوب ترین انواع سنگ تراورتن است. یکی دیگر از عوامل موثر روی قیمت این سنگ متراژی است که از یک سنگ با سورت یکسان موجود است. همجنین قطر و ابعاد نیز روی قیمت سنگ تاثیر گذار است.

صنایع سنگ ملورینا سعی دارد تا سنگ تراورتن حاجی آباد کرم ارزان قیمت به مصرف کننده ارائه دهد. سنگ های حاجی آباد کرم که در این کارخانه فراوری میشود بسته به کیفیت سنگ از متری 140/000 تومان شروع میشود. کارشناسان فروش ما متناسب با نیاز شما ارزان ترین تراورتن حاجی آباد کرم را به شما ارائه خواهند داد.

سنگ تراورتن حاجی آباد کرم

 

 

 

 

 

سنگ تراورتن حاجی آباد کرم

 

ویژگی های تراورتن حاجی آباد:

تراورتن حاجی آباد به دو روش بی موج و موج دار برش داده میشود .فرآوری های گوناگونی از جمله چرمی، تیشه ای، آنتیک و … بر روی آن صورت می‌گیرد. از لحاظ قیمت بسیار به صرفه و از لحاظ تنوع و زیبایی بهتر از سایر سنگ های تراورتن  است. سطح خارجی این سنگ به دلیل فراوری شدن با رزین و پوشیده شدن سوراخ های سطحی، در برابر سرماهای شدید به شدت مقاوم بوده و ایجاد ترک، خرد شدگی و ریزش نخواهد کرد. این سنگ به دلیل نگاه داشتن سرما و خنکی در لایه سطحی خود، انتخابی بی نظیر به منظور پوشاندن فضای داخلی استخرها است. در برابر ساییدگی، رنگ رفتگی، پریدگی، شرایط آب و هوایی متفاوت و شکستگی استحکام خیلی زیادی دارد.

همچنین وزن کمتر این سنگ نسبت به دیگر سنگها باعث سبک وزن شدن بنا میگردد. این سنگ فراوری شده در سطح به وسیله اپوکسی با گرمای طبیعی و بدون استفاده از کوره است. اینباعث افزایش طول عمر آن و عدم تغییر در ظاهر و رنگ، پس از بکار بردن در نما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ