سنگ مرمریت دهبید

خرید سنگ مرمریت دهبید ارزان و با کیفیت

به این مطلب امتیاز دهید

خرید سنگ مرمریت دهبید ارزان و با کیفیت

سنگ مرمریت دهبید یک سنگ با رنگ روشن و کیقیت فوق العاده است. البته این مرمریت زیبا نمونه هایی با رنگ مشکی نیز دارد. اما بیشتر سنگ های موجود دارای رنگ کرم هستند. سنگ های دهبید تنوع بسیار زیادی دارند. معادن متعدد و تنوع رنگی در این نوع سنگ بسیار زیاد است. با توجه به کیفیت بالایی که این سنگ دارد یکی از سنگ های ساختمانی صادراتی کشور ایران نیز به حساب می آید.

سنگ مرمریت دهبید از معادن استان فارس استخراج می شود. این سنگ دارای ساختار یک دست و بسیار صاف است. درست است که سنگ های مرمریت از دسته سنگ های با کیفیت سنگ های ساختمانی است. اما سنگ دهبید در میان سنگ های مرمریت نیز سنگ بسیار با کیفیتی به شمار می رود. این سنگ با رنگ روشن و جذابی که دارد در بسیاری از ساختمان های لوکس کاربرد دارد.

 

سنگ مرمریت دهبید
سنگ مرمریت دهبید

 

ویژگی های سنگ مرمریت دهبید

خرید سنگ مرمریت دهبید برای سازندگان ساختمان ها بسیار اهمیت دارد. چرا که این سنگ بسیار زیبا و خیره کننده یکی از انتخاب های اصلی برای استفاده در ساختمان های زیبا و مجلل است.سنگ مرمریت دهبید با زمینه کرم رنگ و شفافیت بسیار بالا بشدت در نمای ساختمان جلوه گری میکند. همچنین کیفیت بالا یکی دیگر از عواملی است که معماران و طراحان نمای ساختمان را به خرید سنگ مرمریت دهبید سوق میدهد.

از این سنگ بسیار زیبا در ساخت ساختمان های اداری و تجاری، ساخت برج های بسیار شیک، لابی هتل ها، مراکز پذیرایی و تالارها استفاده می شود. جالب است بدانید که سنگ مرمریت دهبید دارای زمینه رنگ تیره نیز هست. اما بخاطر استقبال بالای مشتریان از رنگ روشن آن معولا در بازار سنگ مرمریت دهبید با زمینه روشن یافت. در کارخانه سنگ ملورینا نیز این سنگ با زمینه روشن تولید می شود مگر اینکه بصورت سفارشی رنگ تیره آن تولید شود. برخی از ویژگی های این سنگ ساختمانی را با هم مرور می کنیم:

– کیفیت بالا

این سنگ یکی از بالاترین کیفیت را در بین سنگ های ساختمانی دارد. ساختار این سنگ دارای تراکم بالایی است که همین امر موجب این می شود که سنگ کاملا یک دست باشد. همچنین این سنگ دارای تخلخل پایینی است که این امر هم در بالا رفتن کیفیت سنگ اهمیت دارد.

– قیمت مناسب

سنگ دهبید در گرئه سنگ هایی با قیمت متوسط است. با در نظر گرفتن کیفیت بسیار بالای این سنگ می توان گفت قیمت آن بسیار مناسب است. قیمت یک سنگ ساختمانی یک آیم تاثیر گذار است. طبیعتا یک از اولین نکاتی که سازندگان ساختمان ها به آن اهمیت می دهند قیمت سنگ است. قیمت مناسب به سازنده این اجازه را می دهد که از سنگ در بسیاری از قسمت ها ساختمان استفاده کند.

– ساب پذیری بالا

ساختار مولکولی این سنگ به گونه ای است که کاملا ساب پدیر است. این سنگ با کمترین میزان رزین و اپوکسی بالاترین سطح براقیت را ارائه می کند. طبیعتا اگر از مواد با کیفیت در فرایند ساب استفاد شود نتیجه بدست آمده بهتر است. تراکم مولکولی این سنگ به گونه ای است که سطح آن کاملا صاف و براق خواهد. براق بودن یک سنگ به خصوص وقتی که در نمای ستختمان استفاده می شود بسیار مورد اهمیت است.

– تنوع بالای سنگ دهبید

این سنگ مرمریت دارای تنوع بسیار بالایی است. معادت بسیار زیادی از این سنگ موجود است که هر کدام ویژگی های خود را دارد. سنگ دهبید چاه مرغی، سنگ دهبید شایان، سنگ دهبید زارع، سنگ دهبید حسن آباد، سنگ دهبید انگورک، سنگ دهبید احرار و… همگی انواع مختلفی از این سنگ مرمریت است. این سنگ حتی با رنگ مشکی نیز موجود است. بیشتر طیف رنگی این سنگ ها بین رنگ های کرم و شیری رنگ است.

– برش پذیری بالا

یک سنگ ساختمانی بسته به اینکه در کجای ساختمان اسفاده می شود باید به ابعاد مختلف برش داده شود. ابعاد سنگ نما با ابعاد سنگ کف کاملا متفاوت است. در نمای ساختمان نیز ممکن است با توجه به طرح آن نیاز باشد سنگ را به ابعاد کوچکتر برش دهیم. بنابراین سنگ باید کاملا برش پذیر باشد. بعضی از سنگ ها به خاطر ساختار ضعیفی که دارند هنگام برش خورد می شوند و یا ترک میخورند. بنابراین این ویژگی بسیار مورد اهمیت است.

سنگ مرمریت دهبید
سنگ مرمریت دهبید

 

کاربرد سنگ مرمریت دهبید

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم این نوع از سنگ مرمیرت تقریبا در همه جای ساختمان کاربرد دارد. بنابراین لازم است شما بدانید کدام نوع از سنگ برای شما مناسب است. یا اینکه آیا سنگ مورد نظر در محلی که شما قصد به کار گیری آن را دارید کاربد دارد یا خیر. برای آگاهی بیشتر شما بعضی از کاربرد های اسن سنگ را با هم مرور می کنیم:

– نمای ساختمان

دهبید یک سنگ با رنگ روشن است. طیف رنگی این سنگ بین رنگی کرم روشن و تیره متغیر است. این رنگ در نمای ساختمان های امروزی کاربرد فراوارنی دارد. رنگ این سنگ به گونه ای است که هم می توان از آن در نماهای رومی استفاده کرد و هم در نماهای کلاسیک. بیشترین کاربرد این سنگ در نمای ساختمان است. استفاده از این سنگ در نمای ساختمان می تواند جذابیت ساختمان شما را چندین برابر کند.

– سنگ مرمریت دهبید کفپوش

استفاده از این سنگ در کف ساختمان باعث زیبایی چند برابر ساختمان می شود. رنگ روشن این سنگ موجب می شود فضای ساختمان بزرگتر و وسیع تر به نظر برسد. هم چنین براقیت بالای سنگ باعث بازتاب چند برابری نور در ساختمان می شود. این موضوع کمک شایانی به نورپردازی ساختمان می کند. از ابعاد 40×40 این سنگ در کفپوش ساختمان های مسکونی استفاده می شود. از ابعاد 60×60 سنگ دهبید در کف ساختمان های تجاری، لابی هتل ها، مراکز خرید و پاساژها و سالن های پذیرایی بزرگ اسفاده می شود.

– قسمت های داخلی ساختمان

در دیواره های سالن های همایش هم از نوع تایل و هم از اسلب این سنگ ساختمانی استفاده می شود. این سنگ برای دیواره های پارکینگ نیز بسیار کاربرد دارد. نماهای داخلی و دیواره های ساختمان های اداری، قسمت های کناری پله ها و دیوار های ساختمان های مسکونی نیز از دیگر قسمت های داخلی ساختمان است که می توان از این سنگ استفاده کرد.

– مصنوعات دکوراتیو

در ساخت بسیاری از مصنوعات تزیینی و دکوراتیو از سنگ دهبید استفاده می شود. با توجه به رنگ زیبا و خاصیت برش پذیری بالای این سنگ، یک انتخاب خوب برای ساخت این گونه وسایل زینتی است. در ساخت روشویی های سنگی، گلدان، ظروف سنگی، صراحی، نرده های سنگی، فواره، مجسمه، حوض، سرستون و… از این سنگ استفاده فرارانی می شود.

 

سنگ مرمریت دهبید
سنگ مرمریت دهبید

 

خرید سنگ مرمریت دهبید

سنگ مرمریت دهبید بصورت تایل و طولی و همچنین اسلب تولید میشود. برای خرید سنگ مرمریت دهبید ارزان و با کیفیت حتما باید دقت داشت که این سنگ فاقد ترک و یا سوراخ باشد. این ترک ها و سا شکستگی ها ممکن است هنگام فراوری سنگ ایجاد شود که بستگی به دستگاه های مورد استفاده در فراوری این سنگ دارد. هرچه کیفیت این دستگاه ها بالاتر باشد طبیعتا سنگ مرمریت دهبیدی که از خط تولید خارج میشود.

 

 

سنگ مرمریت دهبید
سنگ مرمریت دهبید

 

پیشنهاد می شود برای خرید اسن سنگ به مراکزی مراجعه کنید که این سنگ را در حجم بالا تولید می کنند. این موضوع موجب می شد تا قیمت تمام شده ی سنگ ارزان تر باشد. ضمن این که خرید از این مراکز این امکان را برای شما فراهم می کند تا انواع سورت های این سنگ را مقایسه کنید و بهترین انتخاب را برای ساختمان خود داشته باشید.

صنایع سنگ ملورینا با به روزترین خط تولید سنگ های ساختمانی شما را در خرید سنگ مرمریت دهبید ارزان و باکیفیت کمک خواهد کرد. این مجموعه این سنگ را در سورت های مختلف و با حجم زیاد تولید می کند. شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش این مجموعه ضمن استعلام قیمت در مورد سنگ متناسب با نیاز خود مشاوره بگیرید. سیاست این مجموعه فروش بالا با سود پایین است.

سنگ مرمریت دهبید
سنگ مرمریت دهبید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ