فروش سنگ تراورتن شکلاتی ارزان قیمت

تراورتن شکلاتی ارزان قیمت

به این مطلب امتیاز دهید

•چرا سنگ تراورتن شکلاتی برای نما ساختمان مناسب است؟

 تراورتن شکلاتی ارزان یکی از سنگ هایی است که توسط سازندگان ساختمان های مسکونی و تجاری بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. رنگ شکلاتی این نوع از سنگ تراروتن به گونه ای است که بعد از استفاده در نما ساختمان ظاهری بشدت زیبا و جذاب به ساختمان میدهد. همچنین این سنگ هنگامی که بصورت ترکیبی در کنار سایر رنگ ها و مدل های سنگ ساختمانی استفاده میشود جلوه بسیار زیبا و دلربایی ایجاد میکند. این نوسع تراورتن در برابر باد، باران و تابش آفتاب مقاومت خوبی دارد. همچنین وزن این سنگ به گونه ای است که کاملا استوار روی ساختمان سوار میشود.

 

•کاربرد های سنگ تراورتن شکلاتی در ساختمان

تراورتن شکلاتی بخاطر رنگ زیبا و ظاهر براق و درخشنده ای که دارد اکثرا در نمای ساختمان استفاده میشود. امروزه نمای بیرونی بسیاری از برج ها و ساختمان های شکیل از این سنگ تهیه شده. تراورتن شکلاتی به دو نوع  موج دار و  بی موج تقسیم بندی میشود. از این نوع تراورتن موج دار تقریبا در تمامی موارد در نمای خارجی ساختمان استفاده میشود. اما از نوع بی موج آن ممکن است در نمای داخلی ساختمان نیز استفاده شود. همچنین در سنگ فرش ها و کف سازی نیز از این سنگ استفاده میشود. صنایع سنگ ملورینا انواع مختلفی از این سنگ ها را به شما ارائه میدهد.

 

قیمت سنگ تراورتن شکلاتی و عوامل موثر بر آن

تراورتن شکلاتی ارزان نسبت به سنگ های دیگر تراروتن جزو سنگ های ارزان قیمت تر به حساب می آید. ما در کارخانجات صنایع سنگ ملورینا تلاش کردیم مرکزی برای فروش این تراورتن ارزان قیمت باشیم. اما عوامل مختلفی بر قیمت این سنگ است. همانطور که قبلا در همین مطلب اشاره کردیم این سنگ به دو نوع موجدار و بی موج فراوری میشود. در حالت کلی نوع موجدار این سنگ گرانتر از نوع بی موج آن است. علاوه بر این عواملی مانند ضخامت، ابعاد، میزان تخلخل، نوع رزین، رنگ و… بر قیمت آن موثر است.

بطور کلی قیمت این سنگ ار 100/000 تومان شروع میشود. شما میتوانید با تماس با مدیر فروش صنایع سنگ ملورینا (یکی از بزرگترین مراکز فروش سنگ تراورتن ارزان قیمت در تهران) اقدام به خرید این سنگ با قیمت مناسب بکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ