تراورتن حاجی آباد کرم

تراورتن حاجی آباد کرم برای نمای ساختمان

به این مطلب امتیاز دهید

تراورتن حاجی آباد کرم سنگی پر استفاده در نمای ساختمان ها است. این سنگ از معدن های واقع در استان مرکزی استخراج میشود. استان مرکزی جزو استان هایی است که معادن سنگ بسیار زیادی در آن قرار دارد. میتوان گفت تراورتن حاجی آباد یکی از مقاومترین تراورتن های موحود است. این سنگ در  برابر بارش باران و یا آفتاب شدید مقاومت خوبی دارد. تابش مستقیم نور آفتاب و گرمای آن ممکن است به مرور زمان در سنگ های نا مقاوم ایجاد ترک کند. همچنین رطوبت و بارش باران نیز باعث سستی و پوک شدن سنگ میشود.

همانطور که از نام این سنگ مشخص است، سورت رنگی آن کرم رنگ است. سنگ هایی با رنگ روشن عمدتا از طرفداران بیشتری برخوردار هستند. شاید علت ان گرمای خاصی است که این سنگ ها به نمای ساختمان می بخشد. اما این نکته قابل ذکر است که رنگ اینگونه سنگ ها به گونه ای است که هم در نماهای کلاسیک استفاده میشوند. و هم میتوان از آن ها در طراحی و پیاده سازی نماهای رومی استفاده کرد.

 

تراورتن حاجی آباد کرم
تراورتن حاجی آباد کرم

 

کاربرد و قیمت تراورتن حاجی آباد کرم

تراورتن حاجی آباد کرم یکی از ارزانترین سنگ های تراورتن در زمینه رنگی کرم است. همین امر یکی از دلایلی است که شما این سنگ را در نمای بسیاری از ساختمان ها میبینید. پس بیشترین کاربرد سنگ تراورتن حاجی آباد در نمای ساختمان می باشد. این سنگ برای بکار گیری در نمای ساختمان باید بصورت تایل بریده شود. تراورتن حاجی آباد بصورت اسلب نیز فراوری میشود. اسلب حاجی آباد برای قسمت های داخلی ساختمان و آشپزخانه استفاده میشود. همچنین از این سنگ بخاطر مقاومت بالا در کف ساختمان نیز استفاده میشود. برای استفاده این سنگ در کف ساختمان معمولا آن را در ابعاد 40*40 و یا 60*60 برش میدهند. اما آخرین مورد استفاده تراورتن حاجی آباد، راه پله هاست. قطر سنگ مناسب پله باید بین 2 الی 3 سانتیمتر باشد. طول آن نیز از 70 به بالا متغیر است.

صنایع سنگ ملورینا انواع مختلف سنگ تراورتن حاجی آباد را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهد. بعلت تنوع بالا و سورت بندی گوناگون این سنگ و همچنین نوسانات قیمتی برای اطلاع از قیمت این سنگ با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و یا در واتس اپ پیام بگذارید.کارشناسان ما در کوتاهترین زمان متناسب با سلیقه و بودجه شما بهترین سنگ های تراورتن را به شما معرفی خواهند کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ