سنگ تراورتن ابروباد ارزان قیمت

سنگ تراورتن ابر و باد ارزان قیمت، سنگی مناسب برای نما ساختمان

به این مطلب امتیاز دهید

سنگ تراورتن ابر و باد ارزان قیمت

سنگ تراورتن ابر و باد ارزان بیشتر با نام سنگ تراورتن حاجی آباد شناخته میشود. ساختار این سنگ بسیار مستحکم است. نحوه تشکیل آن به گونه ای است که هاله هایی پراکنده ابر و باد مانند درون زمینه کرم رنگ آن وجود دارند. علت نام گذاری این سنگ هم به همین دلیل است. البته تراورتن های دیگر مانند دره بخاری هم طرح هایی شبیه ابر و باد دارند. اما سنگ ابر و باد اصلی سنگ تراورتن حاجی آباد است. در واقع معروف ترین آن ها سنگ حاجی آباد است.

این سنگ یکی از پرمصرف ترین سنگ های ساختمانی چه در داخل کشور و چه برای صادرات است. رنگ خاص این سنگ مهمترین علت آن است. ظاهر این سنگ به گونه ای است که اولا با هرگونه رنگی متناسب است. زمینه کرمی رنگ و خاص این گروه از تراورتن ها هم با سنگ های روشن و هم با سنگ های تیره متناسب است. در واقع این سنگ را می توان هم در ساختمان هایی با نمای رومی پیاده سازی کرد و هم در ساختمان هایی با نمای کلاسیک.

 

ویژگی های سنگ تراورتن ابر و باد

در سال های اخیر سنگ تراورتن ابروباد بصورت چرمی هم فراوری میشود. البته نسبت به سنگ هایی با فراوری های معمولی اندکی گرانتر است. روی سطح سنگ تراورتن ابروباد حاجی آباد پس از فراوری طرح های خاصی ایجاد می شود. بخاطر همین طرح های منحصر بفرد و پیچ و تاب هایی که دارد به این نام معروف است. هله هایی که معمولا نسبت به زمینه سنگ دارای رنگ روشن تری هستند. این هاله ها به گونه ای بسیار زیبا درون سنگ پراکنده هستند.

سنگ تراورتن ابروباد حاجی آباد علاوه بر مقاومت بالایی که در برابر انواع مختلف آب و هوا دارد دارای وزن بسیار سبکی است که این خود یک ویژگی مثبت برای این سنگ به حساب می آید. سنگ تراورتن ابروباد بیشتر در رنگ های کرم و بژ یافت میشود اما رنگ سفید آن هم گاها یافت میشود. طرح خاص و پیچ در پیچ سنگ تراورتن ابروباد زیبایی خاص و منحصر بفردی به نمای ساختمان میدهد و این موضوع یکی از مهمترین دلایل استقبالمشتریان داخلی و خارجی از سنگ تراورتن ابروباد است.

این سنگ چسبندگی بسیار خوب و قابل قبولی دارد. خلل و فرجی که پشت این سنگ وجود دارد موجب این ویژگی می شود. هر چقدر این خلل و فرج ها روی سنگ بیشتر باشند هتگام بکار گیری ملات بیشتر داخل سنگ نفوذ می کند. این امر سبب می شود تا سنگ محکم تر روی ساختمان فیکس شود. بسیاری از سنگ هایی که چسبندگی خوبی ندارند به مرور زمان از ساختمان جدا می شوند. این امر علاوه بر خسارت به نمای ساختمان باعث ایجاد خطر جانی نیز می شود.

 

سنگ تراورتن ابر و باد
سنگ تراورتن ابر و باد

 

کاربرد سنگ تراورتن ابر و باد

این سنگ بخاطر رنگ خاصی که دارد کاربرد های فراوانی دارد. هم چنین مقاومت بالای این سنگ این اجازه را به آن می دهد که در نقاط مختلف ساختمان بکار گیری شود. این ویژگی ها این سنگ را به یکی از پر کاربردترین سنگ های تراورتن تبدیل کرده است. برخی از کاربرد های این سنگ زیبای تراورتن را با هم مرور میکنیم:

– نمای ساختمان

این سنگ یکی از زیباترین نماهای ساختمان را به شما می دهد. رنگ و ساختار ان به گونه ای است که با هر سنگی هرمونی دارد. پس به خوبی می تواند با دیگر سنگ ها ترکیب شود. همچنین به تنهایی نیز می تواند نمای یک ساختمان را شکیل و جذاب کند. بنابراین این سنگ را می توان هم در نماهای کلاسیک استفاده کرد و هم در نماهای رومی.

– قسمت های داخلی ساختمان

از این سنگ در قسمت های داخلی ساختمان نیز استفاده می شود. برای دیوار های داخلی و لابی های بزرگ می توان از این سنگ تراورتن استفاده کرد. رنگ آن به گونه ای است که بازتاب نور را چند برابر می کند. این موضوع به روشن تر کردن نور فضاهای داخلی ساختمان کمک می کند. فراموش نکنید که این موضوع یکی از عوامل تاثیر گذار بر طراحی داخلی ساختمان است. همجنین این رنگ روشن باعث می شود تا فضای مورد استفاده بزرگ تر به نظر برسد.

– ساخت میز و نیمکت های سنگی با سنگ تراورتن ابر و باد

حتما در ساختمان های بزرگ و ویلایی مشاهده کردید که از سنگ های ساختمانی برای ساختن میز و نیمکت استفاده می شود. این سنگ یک انتخاب مناسب برای ساخت چنین مصنوعات سنگی است. دلیل آن هم علاوه بر زیبایی استحکام بالای این سنگ است.

– پله های ساختمان

معمولا سنگ راه پله ها رو طوری انتخاب می کنند که با سایر قسمت های ساختمان هارمونی رنگی داشته باشد. اگر کمی بیشتر به طراحی داخل ساختمان اهمیت بدهید از سنگی برای راه پله ها استفاده می کنید که با سایر قسمت های ساختمان ست باشد. این سنگ پله هایی با مقاومت بسیار عالی دارد.

 

سنگ تراورتن ابروباد ارزان قیمت

 

قیمت سنگ تراورتن ابر و باد

قیمت سنگ تراورتن ابروباد ارزان با توجه به عوامل مختلفی تعیین میشود. ضخامت، رنگ، نوع فراوری، ابعادو… عواملی هستند که روی قیمت آن تاثیر گذار است. بنابراین هنگام جسنجو برای خرید این سنگ با قیمت مناسب توجه به موارد ذکر شده موجب خرید بهتر خواهد شد. کارخانه سنگ ملورینا برای اینکه سنگ تراورتن ابروباد با قیمت هرچه پایین تر به دست مصرف کننده برسد کوپ سنگ تراورتن ابروباد را مستقیما از معادن این سنگ واقع در محلات استخراح کرده و پس از انتقال به ارخانه اقدام به فراووری سنگ میکند. بنابراین با حذف واسطه ها سعی شده ارزانترین سنگ تراورتن ابروباد در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد.

 

خرید سنگ تراورتن ابر و باد

پیشنهاد می شود برای خرید این سنگ حتما قیمت آن را مقایسه کنید. این سنگ دارای درجه های مختلفی دارد. طبیعی است که هر کدام از این درجه های سنگ دارای قیمت خاصی است. پس بهترین روش برای خرید این سنگ، خرید از مرکزی است که درجات مختلفی از این سنگ را تولید می کند. این کار به شما کمک می کند تا قیمت هر کدام از این سنگ ها و علت تفاوت قیمت آن ها با یکدیگر را بدانید.

صنایع سنگ ملورینا با سال ها تجربه در تولید انواع سنگ های ساختمانی این سنگ را در تیراژ بالا تولید می کند. شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش ضمن استعلام قیمت سنگ تراورتن ابر و باد، از آن ها برای انتخاب مناسب ترین سنگ برای ساختمان خود مشورت بگیرید. سیاست این مجموعه فروش حداکثری با سود حداقلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ