فروش مرمریت طوسی با قیمت مناسب

مرمریت طوسی با قیمت مناسب

به این مطلب امتیاز دهید

 

فروش سنگ مرمریت طوسی با قیمت مناسب موضوعی است فراتر از سطح کشور ایران. این سنگ یکی از زیبنده ترین انواع سنگ ساختمانی مرمریت است. این سنگ ساختمان در پنج یا شش کشور در سطح جهان از جمله ایران و ایتالیا یافت میشود.

در سال های گذشته این سنگ ساختمانی بیشتر بصورت خام فروشی صادر میشد. ولی در سال های اخیر با ورود دستگاه هایی با کلاس جهانی این سنگ ساختمانی فراوری و برای مصرف ذاخلی و صادرات بفروش میرسد. خوشبختانه این سنگ بصورت های کپ، اسلب و تایل صادر میشود. البته این سورت رنگ از مرمریت بیشتر در اروپا مورد استقبال است . اما این سنگ ساختمان در داخل کشور نیز توجه بسیاری از سازندگان را به خود جلب کرده است.

 

سنگ مرمریت طوسی

 

 

• انتخابی مناسب برای سنگ ساختمان

 

فروش سنگ مرمریت طوسی با قیمت مناسب قطعا یکی ار مناسب ترین انتخاب ها برای سنگ ساختمان است. این سنگ  با زمینه رنگ طوسی دارای طرح ابر و بادی سفید که گاها دارای خط های نامنظم مشکی نیز میباشد. با توجه به معادن مورد استخراج سنگ ساختمانی مرمریت طوسی این سنگ دارای اسم های مختلفی از جمله پرشین سیلک، لاشتر و… میباشد.

خرید مرمریت طوسی با قیمت مناسب بیشتر برای قسمت های مختلف داخلی ساختمان، دیوار های پارکینگ، لابی های هتل ها، سنگ اوپن آشپزخانه و… استفاده میشود. البته این سنگ اگر بصورت تایل تولید شود میتواند در کف ساختمان هم استفاده شود که با توجه به رنگ زمینه و درخشش فوق العاده  بسیار انتخاب مناسبی برای سنگ کف ساختمان است.

 

سنگ مرمریت طوسی

 

 

سنگ مرمریت طوسی

 

•فروش مرمریت طوسی با قیمت مناسب بدون واسطه در صنایع سنگ ملورینا

فروش مرمریت طوسی با قیمت مناسب در صنایع سنگ ملورینا عرضه میشود. با توجه به اینکه در سال های اخیر سازندگان ساختمان های مسکونی و تجاری گرایش زیادی به این سنگ دارند. لذا ما در کارخانه صنایع سنگ ملورینا بخشی از تولید خود را به تولید با کیفیت این سنگ اختصاص داده ایم. ما سعی کرده ایم با کمترین قیمت ممکن آن را در اختیار متقاضیان عزیز قرار دهیم.

قیمت این نوع سنگ با توجه به ابعاد، کیفیت، قطر و… تعیین میشود. شما با تماس با مدیر فروش صنایع سنگ ملورینا میتوانید علاوه بر مشاوره گرفتن در مورد انواع سنگ ساختمانی میتوانید اقدام به خرید مرمریت مد نظر خود کنید.

 

سنگ مرمریت طوسی

 

سنگ مرمریت طوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ