خرید سنگ تراورتن عباس آباد

خرید سنگ تراورتن عباس آباد برای نما ساختمان

به این مطلب امتیاز دهید

خرید سنگ تراورتن عباس آباد برای نما ساختمان

خرید سنگ تراورتن عباس آباد به بخش عمده دغدغه معماران و سازندگان ساختمان ها و معماران و طراحان نما ساختمان تبدیل شده است. اسن سنگ یکی از زیباترین سنگ های تراورتن است. زمینه ی روشن و شفاف این سنگ همراه لا هاله های تیره رنگ آن را به یکی از زیباترین سنگ های تراروتن تبدیل کرده است. اگر ساختمانی را دیدید که از این سنگ در نمای آن اسفاده شده است، شک نکنید آن ساختمان یک ساختمان لوکس و زیبا است.

خرید سنگ تراورتن عباس آباد با وجود قیمت نسبتا بالای این سنگ هنوز در بازار از حجم قابل قبولی برخوردار است. چرا که بسیاری از سازندگان ساختمان ها هنوز هم به زیبایی و کیفیت ساختمان بیشتر از ارزان تمام شدن بهای آن اهمیت می دهند. این سنگ کع معدن آن در استان مرکزی است، طرفداران خاص خود را دارد. در کنار زیبایی مزیت های مهم دیگر مانند استحکام نیز باعث می شود استفاده از این سنگ رواج بیشتری پیدا کند.

خرید سنگ تراورتن عباس آباد
خرید سنگ تراورتن عباس آباد

ویژگی های سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن عباس آباد یک سری ویژگی های کلی دارد که با سایر سنگ های تراورتن مشترک هستند. اما یک سری ویژگی های منحصر بفرد دارد که این سنگ را به یکی از پر ظرفدار ترین سنگ های این دسته تبدیل می کند. اگر قصد دارید برای خرید این سنگ ساختمانی اقدام کنید ابتدا باید نسبت به ویژگی های آن اطلاعات کامل داشته باشید. این موضوع به شما کمک می کند تا با خیال راحت تر سنگ را برای هر قسمت از ساختمان تهیه کنید. برخی از ویژگی های سنگ های تراورتن عباس آباد عبارت اند از:

– استحکام بالا

ساختمان سنگ تراورتن عباس آباد به گونه ای است که ذرات تشکیل دهنده ی آن کاملا یک دست به یکدیگر متصل هستند. این ساختار که چیزی بین یک ترکیب بلوری و آهکی است کاملا عاری از هر توع ناخالصی است. فشردگی این ذرات در لابلای هم باعث می شود تا ساختار این سنگ بسیار استوار و مقاوم باشد. این سنگ در برابر گرما و سرما شدیدا مقاوم است. به گونه ای که می توان آن را در هر گونه اقلیم آب و هوایی به کار برد. همچنین این ستک در برابر فشار و ضربه نیز دارای مقاومت بالایی است. این موضوع در بالا رفتن عمر ساختمان تاثیر مستقبم دارد.

– صیقل پذیری بالا

به جرات می توان گفت سنگ تراورتن عباس آباد یکی ار صیقل پذیرترین سنگ های تراورتن است. سطح این سنگ به گونه ای است که پس از انجام پروسه ساب خوردن کاملا یک دست و براق می شود. همین یکی از دلایل به کارگیری فراوان این سنگ است. ساب پدیری بالای این سنگ باعث می شود تا بازتاب نور در این سنگ شدیدا زیاد باشد. با یک نور پردازی حرفه ای می توان از این مزیت در جهت جلوه بخشی به ساختمان استفاده کرد.

– ظاهر زیبای سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن عباس آباد با رنگ های روشنی که دارد بخش عمده نما ساختمان های شهر های بزرگ، برج های اداری، هتل ها و ساختمان هایی با نما سنگ رومی را تشکیل میدهد و تقریبا در تمامی خیابان ها به چشم میخورد. زمینه سفید و روشن این سنگ همراه با هاله هایی که ترکیبی از رنگ های قهوه ای، مشکی و صورتی است ترکیب فوق العاده چشم نوازی را تشکیل داده است. در بسیاری از ساختمان های مهم و لوکس در کشور از این سنگ برای اجرای نمای ساختمان استفاده می شود.

– وزن کم

با وجود مقاومت و استحکام بالایی که این سنگ در برابر عوامل طبیعی دارد، اما به عنوان یکی از سنگ های سبک در میان سنگ های ساختمانی به شمار می رود. این ویژگی باعث ایمن بودن بخش هایی از ساختمان می شود که از این سنگ ساختمانی در آن ها استفاده می شود. سبک سازی وزن کلی ساختمان یکی از آیتم های مهم در مهندسی ساختمان است.

– قیمت نسبتا بالا

تراورتن عباس آباد در میان سنگ های تراورتنی قرار می گیرد که دارای قیمت نسبتا بالایی هستند. البته این سنگ نیز همانند سایر سنگ ها دارای سورت های مختلفی است. هر کدام از این سورت ها متناسب با کیفیت و خلوصی که دارند قیمت خاص خود را دارند. البته این گران بودن قیمت دلیل خود را دارد که آن هم بالا بودن کیفیت سنگ و زیبایی آن است.

– چسبندگی بالای سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ های ساختمانی که دارای خلل و فرج و قابل قبولی باشند به خوبی ملات را جذب می کنند. این خلل و فرج ها باعث می شود ملاتی که پشت سنگ ریخته می شود به درون آن ها نفوذ کند و مانند یک میخ محکم آن ها را به دیواره ساختمان بچسباند.

– عمل کردن به عنوان عایق

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم این سنگ دارای خلل و فرج های زیادی است. خلل و فرج های که هوا داخل آن ها به راحتی نفوذ می کند. هنگامی که سنگ در ساختمان به کار گرفته می شود هوا داخل این حفره ها محبوس می شود. این هوای حبس شده به عنوان عایقی در برابر گرما، سرما و صدا عمل می کند.

خرید سنگ تراورتن عباس آباد
خرید سنگ تراورتن عباس آباد

 

کاربرد سنگ تراورتن عباس آباد در ساختمان

سنگ تراورتن عباس آباد تقریبا در همه جای ساختمان سازی کاربرد دارد. چرا که شما این سنگ زیبا را در هر جا از ساختمان که به کار ببرید به آن جلوه و زیبایی خاصی می دهد. اما به توجه به اینکه قیمت این سنگ نسبتا بالا است و جزو سنگ های ارزنده محسوب می شود بیشتر در قسمت هایی از ساختمان به کار برده می شود که بیشتر در معرض نمایش است. برخی کاربرد های این سنگ ساختمانی را با هم مرور می کنیم:

– استفاده از سنگ تراورتن در نمای ساختمان

زیبایی سنگ تراورتن عباس آباد آن را تبدیل به یکی از سنگ های تراورتن کرده است که بیشترین استفاده را در نمای ساختمان دارد. یک دست بودن زمینه سنگ، براقیت و درخشندگی بالا به اضافه طرح ها و موج های کاملا دلنشین باعث می شود این سنگ در نمای هر ساختمان که استفاده شود جلوه ای چند برابری به آن بدهد. این ویژگی ها وقتی با نورپردازی ها ترکیب می شوند بیشتر به چشم می آیند.

– قسمت های داخلی ساختمان

در طراحی و ساخت بسیاری از قسمت های ساختمان های مدرن و لوکس از اسن سنگ ساختمانی استفاده می شود. در سالن های بزرگ، لابی هتل ها، سالن های همایش و دیواره های پارکینگ ها به خوبی می توان از این سنگ استفاده کرد. استفاده از سنگی با این رنگ موجب می شود تا فضای داخلی ساختمان بزرگتر به نظر برسد.

– مصنوعات سنگی

بسیاری از مصنوعات سنگی را اگر با سنگ تراورتن عباس آباد بسازیم خیلی خیلی شکیل تر می شود. بسیاری از گلدان ها و آب نماها وقتی با این سنگ ساخته می شوند تبدیل به یک اثر هنری ارزشمند می شوند که می شتوانید با به کار گیری آن ها در ساختمان توجه هر مخاطبی  را جلب کنید.

 

 

 

خرید سنگ تراورتن عباس آباد
خرید سنگ تراورتن عباس آباد

 

خرید سنگ تراورتن عباس آباد با قیمت مناسب

امروزه در شهرها و شهرک های صنعتی مراکز زیادی هستند که برای خرید سنگ تراورتن عباس آباد می توانند به شما کمک کنند. وقتی یک سنگ ساختمانی با استقبال مواجه می شود بسیاری از تولید کنندگان روی به تولید این محصول می آورند. پیشنهاد می شود برای خرید ترارورتن عباس آباد به یک مرکز بزرگ که خود تولید کننده انواع سنگ های تراورتن است مراجعه کنید.

مراجعه به همچین مراکزی این حسن را برای خریدار دارد که می تواند سنگ های مختلف را با یکدیگر مقایسه کند و با اطمینان خاطر اقدام به خرید سنگ ساختمانی مد نظر خود بکند. صنایع سنگ ملورینا با سال ها تجربه در تولید انواع سنگ های ساختمانی، انواع سنگ تراورتن عباس آباد را با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت به شما ارائه می کند. شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش این مجموعه ضمن استعلام قیمت انواع سنگ ساختمانی، در مورد انتخاب متاسب ترین سنگ برای ساختمان خود مشاوره بگیرید. سیاست این مجموعه فروش حداکثری با سود حداقلی است.

 

 

خرید سنگ تراورتن عباس آباد
خرید سنگ تراورتن عباس آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ