ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد

ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد

به این مطلب امتیاز دهید

ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد

ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد، با توجه به کاربرد سنگ در ساختمان تعیین می شود. سنگ گرانیت مروارید مشهد، یکی از سنگ های پر مصرف در ساخت انواع ساختمان محسوب می شود. این سنگ با توجه به ویژگی هایی که دارد، که همیشه یکی از گزینه هایی است که برای انتخاب مد نظر سازندگان است.

ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد، بسته به اینکه قرار است سنگ در کدام قسمت از ساختمان استفاده شود متفاوت است. برای هر قسمت از ساختمان ابعاد سنگ باید به گونه ای انتخاب شود که بیشترین کارایی را داشته باشد. ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد که در نما ساختمان استفاده می شود با سنگی که در کف ساختمان استفاده می شود، متفاوت است.

سازندگان ساختمان ها برای استفاده از سنگ های ساختمانی در انواع پروژه‌های ساختمانی، از انواع مختلف سنگ‌ها استفاده می‌کنند. نحوه انتخاب سنگ‌ ها به عوامل زیادی مانند نوع کاربری ساختمان، محل قرارگیری ساختمان، روش معماری ساختمان، میزان بودجه در نظر گرفته شده و البته سلیقه سازنده بستگی دارد. در این میان سنگ های گرانیت به علت مقاومت بالا، رنگ بندی متنوع و قیمت مناسب همیشه به عنوان یکی از اولویت های انتخابی مظرح است.

 

ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد
ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد

 

انواع ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد

ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد بسیار متنوع هستند. در سال های اخیر با توجه به پیشرفت چشمگیر دستگاه های سنگبری و فراوری سنگ های گرانیت، تنوع ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد که در کارخانه های سنگبری تولید می شوند، بیشتر شده است. قبل از خرید سنگ گرانیت مروارید مشهد باید تمام ابعادی که از این سنگ تولید می شود را بشناسیم. ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد را با هم بررسی می کنیم:

سنگ 40 طولی گرانیت مروارید مشهد

این ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد پر مصرف ترین نوع از انواع مختلف این سنگ است. به همین دلیل این نوع سنگ بیشترین حجم از تولید این نوع گرانیت را به خود اختصاص داده است. این سنک دارای عرض 40 سانتیمتر است. معمولا قطر سنگ های 40 طولی بین 1.6 تا 1.8 سانتیمتر است. اگر خامت بیشتری برای این ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد در نظر بگیریم، برای نصب به مشکل خواهد خورد. هر چقدر ضخامت سنگ بیشتر باشد وزن آن نیز بیشتر می شود. با توجه به اینکه معمولا از این سنگ در دیوار ها استفاده می شود، اگر دارای وزن زیادی باشد امکان سقوط را دارد.

سنگ 40 طولی که به آن سنگ تایل نیز گفته می شود، قدیمی ترین نوع سنگ های ساختمانی است. این سنگ ها از سالیان دور تولید و در ساختمان ها استفاده می شده است. دستگاه های نسل قدیم فقط قادر به تولید این نوع سنگ هستند. به همین خاطر بیشترین نوع سنگ های ساختمانی که در بازار هستند، سنگ های تایل هتسند.

سنگ گرانیت مروارید مشهد 40×40

یکی دیگر از ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد که در این قسمت به آن می پردازیم سنگ گرانیت مروارید 40*40 است. این سنگ از برش سنگ های تایل با ارتفاع 40 سانتیمتر تولید می شود. معمولا از این نوع سنگ برای سنگ فرش استفاده می شود. سنگ های 40*40 نسبت به سنگ های تایل دارای ضخامت بیشتری است. ضخامت این سنگ ها بین 1.6 تا 2 سانتیمتر است.

چون معمولا از این سنگ ها در کف ساختمان استفاده می شود و فشار بیشتری نسبت به سنگ های تایل روی آن وارد می شود، باید ضخامت بیشتری داشته باشد. از این ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد می توان در کنار سنگ های تیره و یا روشن به صورت ترکیبی استفاده کرد تا طرح های بسیار زیبا در ساختمان پیاده شود.

سنگ گرانیت مروارید مشهد 60×60

یک نوع دیگر از ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد که در کارخانه های تولید کننده این سنگ تولید می شود، سنگ گرانیت مروارید مشهد 60×60 است. این سنگ ها کاربردی مانند سنگ های 40×40 دارند. چون طول و عرض این سنگ ها بیشتر است، تولید آن ها کمی دشوار تر است. سنگ های 40×40 را می توان با برش سنگ های 40 طولی تولید کرد. ولی سنگ های 60×60 باید به صورت ویزه برش داده شوند تا بتوان در نهایت به سنگ هایی با این ابعاد رسید.

این سنگ ها نیز دارای ضخامت بین 1.6 الی 2 سانتیمتر هستند. از این ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد بشتر برای کف پوش و کف سازی ساختمان ها استفاده می شود. به همین دلیل باید دارای ضخامت بیشتری باشند تا بتوانند فشار وارد شده را کنترل کنند. این ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد در سال های اخیر بیشتر تولید می شوند. با پیشرفت دستگاه های برش و فراوری سنگ ها، تولید این نوع سنگ ها نیز راحت تر شده و با سرعت بیشتری تولید می شوند.

سنگ اسلب گرانیت مروارید مشهد 

این ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد، جدید ترین نوع از این سنگ گرانیت است که در ایران تولید می شود. تولید این سنگ ها بسیار دشوار تر از انواع قبلی که نام بردیم است. دستگاه های قدیمی تر قادر به تولید و فراوری سنگ هایی با این ابعاد نیستند. ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد اسلب، متغیر است و بستگی به سفارش مشتری و کاربرد آن دارد. ضخامت این سنگ ها بین 1.7 الی 2.5 سانتیمتر است. این سنگ ها با توجه به کاربردی که دارند باید ضخامت کافی را داشته باشند.

سنگ های اسلب دارای عرض بین 80 سانتیمتر تا 2 متر است. طول این سنگ ها نیز بعضا تا 3 متر می رسد. سنگ های اسلب باید بدون هیچ گونه ترک خوردگی و شکستگی باشد. در معماری مدرن و امروزی از سنگ های اسلب در ساختمان سازی و پیاده سازی دکوراسیون داخلی از سنگ های اسلب استفاده بسیار زیادی می شود.

 

ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد
ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد

 

 

کاربرد انواع ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد

برای اینکه بدانید کدام ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد برای شما بهترین کارایی را دارد باید کاربرد هر کدام از ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد در ساختمان سازی را بدانید. اگر بدانید که هر کدام از ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد در کجای ساختمان به کار می رود خیلی راحت تر و با اطمینان بیشتری می توانید خرید کنید. کاربرد آن ها را در زیر بررسی می کنیم:

کاربرد سنگ گرانیت مروارید مشهد 40 طولی

همان طور که در بالا اشاره کردیم این ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد، بیشترین حجم تولید این سنگ گرانیت را به خود اختصاص داده است. علت این موضوع نیز کاربرد زیاد این ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد در ساختمان است. کاربرد سنگ 40 طولی گرانیت مروارید مشهد عبارت است از:

نما ساختمان

یکی از مهمترین کاربرد های این ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد، استفاده به عنوان نما ساختمان است. سنگ مروارید مشهد به نما ساختمان جلوه ی ویژه ای می دهد. این سنگ می تواند به صورت ترکیبی با سایر سنگ ها استفاده شود.

دیوار های داخلی ساختمان

کاربرد دیگر این ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد، استفاده در قسمت های داخلی ساختمان و در دیوار های داخلی ساختمان است. دیوار پارکینگ ها، دیوار راه پله ها و پاگرد ها نقاطی از داخل ساختمان است که در آن از سنگ 40 طولی مروارید مشهد استفاده می شود. مقاومت بالا و ظاهر زیبا از مهمترین عوامل استفاده از این سنگ در قسمت های داخلی ساختمان هستند. خرید سنگ 40 طولی مروارید مشهد یک گزینه مناسب برای قسمت های داخلی ساختمان است.

کاربرد سنگ گرانیت مروارید مشهد 40×40

این ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد، بیشتر به عنوان کفپوش ساختمان با فضاهای کوچکتر استفاده می شود. در کف سالن پذیرایی ساختمان های مسکونی، کف پارکینگ های کوچک و کف ساختمان های مسکونی از این ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد استفاده می شود. خرید سنگ 40*40 گرانیت مروارید مشهد به عنوان سنگ کف پوش بسیار مناسب است.

کاربرد سنگ گرانیت مروارید مشهد 60×60

در ساختمان هایی که فضای بزرگتری دارند، برای کف ساختمان از این ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد استفاده می شود.در کف ساختمان های تجاری، کف مغازه ها و پاساژ ها، کف سالن های بزرگ و کف لابی ها و هتل ها از  این سنگ استفاده می شود. شما نی توانید با خرید سنگ 60*60 مروارید مشهد کف ساختمان را جلوه ای ویژه ببخشید و فضا را بزرگتر و زیبا تر جلوه دهید.

کاربرد سنگ اسلب گرانیت مروارید مشهد 

این ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد کاربرد فراورانی دارد. مهمترین کاربرد آن استفاده به عنوان سنگ اوپن آشپزخانه است. این سنگ با توجه به مقاومت بالا در برابر حرارت و استحکام بسیار زیادی که دارد، یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در آشپزخانه است. سنگ مصرفی در آشپزخانه هم در معرض حرارت قرار دارد و هم در معرض ضربه و فشار.

یکی دیگر از کاربرد های این ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد، استفاده به عنوان کف پوش آسانسور است. در کف آسانسور حتما باید سنگ یک تکه استفاده شود. ضمن اینکه سنگی که در کف آسانسور استفاده می شود، باید دارای مقاومت لازم باشد. زیرا در معرض فشار زیادی قرار می گیرد.

 

ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد
ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد

 

خرید انواع ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد

اگر قصد خرید هر یک از ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد را دارید، پیشنهاد می کنیم این سنگ را از مراکزی خریداری کنید که این سنگ را در حجم بالا تولید می کنند. وقتی تیراژ تولید بالا می رود قیمت تمام شده سنگ برای مصرف کننده پایین تر می آید. ضمن اینکه در این مراکز شما می توانید سورت های مختلف سنگ را با هم مقایسه کنید و انتخاب مطمئن تری داشته باشید.

صنایع سنگ ملورینا با سال ها سابقه در تولید سنگ های ساختمانی، انواع ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد را تولید و با بهترین کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. در این مجموعه همواره سعی بر این است تا محصولات تولیدی علاوه بر کیفیت مناسب دارای قیمت مناسب نیز باشد. شما می توانید با تماس با کارشناسان اسن مجموعه، ضمن استعلام قیمت انواع ابعاد سنگ گرانیت مروارید مشهد، در مورد سنگ متناسب با نیاز های خود مشاوره بگیرید. سیاست این مجموعه فروش حداکثری با سود حداقلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای شروع گفتگو کلیک کنید
💬 چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارتباط از طریق واتس اپ